zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

17 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wintscherm zonder aansluitingen En julie me schuld geve da ik precies lieg
17 dec 2023
[Niels van den Akker] Beste Taner, Wij sturen u een windscherm met bevestigingsset en u stuurt het windscherm terug zonder bevestigingsset. Deze retour accepteren wij inderdaad niet. Zo hebben wij het niet aan u geleverd. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Niet zo best dit bedrijf. Je wordt gewoon opgelicht. Slechte ervaring dus.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Piet Hagemeijer, Wij zien geen enkele bestelling of mailcontact op jou naam. Indien er wat mis is met je bestelling verzoeken wij contact met ons op te nemen via de email. Vriendelijke groet, Team Zandri

Scharnierpen ontbreekt

Scharnier in twee delen besteld. Bij geen van beiden zit een scharnierpen.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Bart, Je bestelt 2 onderdelen waar hele duidelijke foto's bij staan. Op de foto's zie je precies wat je zult ontvangen als je het product bestelt. Wij kunnen er niks aan doen dat je zelf denkt dat er pennen bijzitten. Dat staat nergens vermeld. Bovendien staan de pennen eronder als een aanvullend product. Vriendelijke groeten, Team Zandri
2 okt 2023

Slechte kwaliteit.

Service en levering zijn goed. Kwaliteit van de spullen ronduit belabberd
2 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Tom, Vervelend dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de producten. Product reviews kunt u plaatsen onder bij de producten. Hier kunt u beoordelingen plaatsen over onze service die wij u bieden. Indien het product niet naar wens kunt u het uiteraard retourneren. Via de volgende link vindt u alle informatie en de voorwaarden over het retourneren van producten: https://www.zandri.nl/ruilen-en-retourneren Wellicht kunt u de rest van onze service ook meenemen in uw review. Met vriendelijke groet, Team Zandri
5 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bestellingen die niet in stock in voorraad zijn maar toch aangegeven zijn
5 nov 2023
[Niels van den Akker] Beste Gino, Helaas was er een voorraad verschil geconstateerd in het magazijn van onze leverancier, waardoor wij enkele onderdelen niet konden leveren. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
16 mei 2024

Bobine

Sinds de nieuwe bobine erin zit stottert hij zeer vaak bij het gas geven
2 aug 2024
Beste, Graag contact opnemen met de klantenservice. Een 2 ster beoordeling geven gaat uw probleem niet oplossen. Als u het product aanmeld voor retour / garantie dan kunenn we kijken of het voor u kunnen oplossen. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri

Snel maar foute levering

Snelle bezorging, maar had een 45 km blok besteld en hij rijdt max 30 km
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Tyra, Als je scooter maximaal 30km/u rijdt dan zit dat niet in het motorblok maar waarschijnlijk in de cdi. Het motorblok moet worden gecombineerd met de juiste onderdelen om de gewenste snelheid te behalen. Dit kan 25km/u zijn, ,maar ook 45km/u, tot zelfs 65km/u. De verschillende snelheden worden vooral bepaald door jet type cdii dat je monteert. Vriendelijke groeten, Team Zandri

Alsnog goede service

Nadat het eerst verkeerd ging, alsnog mijn pakketje ontvangen. Dankjewel
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste, Uw pakket is nooit aangekomen omdat u geen huisnummer heeft ingevoerd. Dus het adres is niet compleet. Als u contact opneemt met de klantenservice kunnen we het nogmaals versturen. Wij hebben geen enkele mail van u ontvangen overigens.. Althans niet van het mailadres dat u gebruikt heeft bij het maken van de bestelling. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Mij knipperlicht kapjes waar kapot waar het proefje kwam plus krassen
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Brandy, Je kunt het knipperlicht kosteloos retour sturen. Dan ruilen we hem om. Als het dan naar wens is opgelost kun je misschien de negatieve beoordeling aanpassen naar een positieve. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
16 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snelle verzending , maar anders dan beschreven

Snelle verzending , alleen het product is anders dan beschreven .
20 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Jullie hebben echt weinig voorraad. K parts heeft bijna alles dus
20 jan 2024
[Niels van den Akker] Beste Pieter, Een percentage van de ruim 100.000 artikelen in onze webshop hebben wij in één van onze magazijnen met een levertijd voor 23:00 besteld volgende werkdag in huis. Gezien je bij ons specifieke onderdelen besteld kan het een keer voorkomen dat de levertijd vertraagd is , of niet meer leverbaar is. Wellicht kan je onze service meenemen in deze review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Item niet op voorraad, dus maar totaal iets anders gestuurd ?!
3 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste P.H.A. Duurland, Achteraf bleek het bestelde artikel niet leverbaar te zijn waardoor er een alternatief is gestuurd. Dit bleek achteraf niet geschikt te zijn waardoor de bestelling is gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Hij was na dag één al afgebroken en hij was lastig te monteren
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Bjarne, Als het product buiten jouw schuld is afgebroken kun je het hier aanmelden voor garantie. https://www.zandri.nl/garantie Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
10 okt 2023

Slechte leveringtermijn

Veel te late levering dan er verteld wordt op de website zelf.
10 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Dilara, Wij hebben de bestelling inderdaad een dag later geleverd dan gepland. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Geen mails ontvangen , de kwaliteit van het product was troep
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Willem, Als je niet tevreden bent over een geleverd product kun je het kosteloos retourneren. Als je geen mails hebt ontvangen dan zul je een verkeerd mailadres hebben ingevoerd of onze mails zijn in je spamfilter terechtgekomen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Gaskabel veel te kort heb dus 30 euro betaald voor handvaten
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Yuri, Als de kabel te kort is dan heb je het voor het verkeerde model besteld. Dit is de gaskabel tot de splitter, origineel van Piaggio. Dus die kabel is echt niet te kort. Misschien dat bij jouw scooter de oliepomp verwijderd is en dat de kabel rechtstreeks naar de carburateur moet gaan (dus niet meer origineel hoe het ooit was). Dan is dit inderdaad niet geschikt. Maar daar kunnen wij niks aan doen, dan heb je gewoon het verkeerde besteld. Bovendien kun je bij Zandri kosteloos retourneren. Het zou sportief zijn als je de beoordeling aan zou passen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Goed in verzenden maar BTW en verzendingskosten zijn teveel
Geïmporteerde beoordeling
Helaas een dag te laat geleverd. Verder netjes verpakt.
Geïmporteerde beoordeling
Rekening niet aanwezig bij het artikel dat geleverd is.
6 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Missende artikelen. Bestelling incompleet gearriveerd!
6 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste Felipe Chulo, Je hebt ons op de hoogte gebracht per mail waarop wij aangeven de klacht aan te melden voor retour zodat het kan worden opgelost. Tot op heden is het artikel nog niet aangemeld. Wij adviseren dit alsnog te doen zodat het spoedig kan worden opgelost. Vriendelijke groet, Team Zandri