zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.358 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Geïmporteerde beoordeling
uitlaat dit keer besteld voor mijn vespa s goede pasform en mooi zacht geluid en razend snel geleverd gisteren nog een nieuwe accu besteld voor de vespa van mijn vrouw zou vanmiddag geleverd worden betaal liever een paar euro meer en dat het juiste geleverd wordt dan ergens goedkoper en dat je dan toch niet het juiste hebt

Hoog Windscherm Honda V.

Goedemorgen.. dit windscherm was heel eenvoudig te bestellen op Zandri... Website overzichtelijk.. Omdat ik ontgoocheld was in een andere website, die me letterlijk niet heeft geholpen.. was Zandri met hun prijs voor mij de oplossing, snel besteld, snel geleverd. En perfect verpakt! Graag tot een volgende! Frank
12 mei 2024

onderhoudspakket euro5 gy6

Wederom een onderhoudspakket bij zandri besteld en dit keer voor een euro 5 gy6 scooter, eerst nog even gebeld met de altijd vriendelijke en meedenkend klantenservice ( waar je ook geen uur in de wacht staat) alles keurig netjes geleverd met track en trace top service en betaalbare onderdelen een echte aanrader!
Geïmporteerde beoordeling
snelle levering en prima materiaal, zo zou elke webshop moeten werken :-) spijtig dat het slecht gesteld is met het transport bedrijf (post nl) de chauffeur heeft de doos met onderdelen een straat verder gewoon over de haag gegooid, de bewoner was zo vriendelijk om het pakket bij mij te komen brengen.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, retour ook goed afgehandeld alleen telefonisch contact wil niet echt lukken. Heb geprobeerd om artikelen van nabestelling samen te voegen met eerdere bestelling maar kreeg niemand te pakken dus uiteindelijk tot 3 x toe verzend kosten moeten betalen binnen 2 dagen. Jammer maar helaas.

Snelle verzending,

Het eerst bestelde product werd snel bezorgd maar ik had helaas het verkeerde besteld. Via whatsapp heb ik hulp gekregen bij het bestellen van het product, binnen 24 uur. Helaas was het geadviseerde product niet verkrijgbaar/niet op voorraad. Dit werd er niet bij gezegd. Dus ik was geen stap verder.
Geïmporteerde beoordeling

In de avond besteld,begin volgende middag al in huis

In de avond besteld, volgende middag in huis. Op de site was het snel duidelijk dst het het juiste artikelnr was ondanks mijn afwijkende model scooter. Prijs was goed voor een origineel sparepart. Enigste opmerking is dat het in een brievenbus pakje had gepast ipv de vrij grote doos in verhouding.
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Een aan te raden bedrijf

Dit bedrijf biedt niet alleen originele onderdelen, maar ook imitatie onderdelen. Dat maakt het veel toegankelijker voor mensen met een iets kleinere beurs. Daarnaast staat het bedrijf voor een snelle levering, zoals zelf ervaren. Vandaag besteld, morgen in huis. Dit is zoals het hoort te zijn.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden over het bestelproces en de daarbij verleende service en het gekregen advies. Medewerker heeft mij goed geholpen het juiste onderdeel te vinden. Laagste prijs garantie werkt ook goed. Kreeg binnen drie dagen prijsverschil van zelfde product op andere webshop op mijn rekening.
Geïmporteerde beoordeling

Uitstekende snelle service en kwaliteit!!

Mooie en overzichtelijke website waar je snel de juiste spullen kunt vinden. De besteld Accu voor mijn Hanway Raw 50 is binnen 24 uur bezorgd! De accu is van goede kwaliteit en aan de stickers op de doos te zien tussendoor bij het bedrijf opgeladen👌🏻 Ik zou Zandri aan iedereen aanbevelen!!
17 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Zandri aflevering zoals aangegeven.

Bestelling ontvangen op de dag dat Zandri aan-gegeven heeft. Geen vertraging. Produkt wat ik aangeschaft heb moet ik nog monteren dus daar kan ik niks over meedelen. Aan een binnenband kan weinig misgaan. Het is goed om te ervaren dat er nog zoveel te kopen is over bromfiets onderdelen.
16 dec 2023

Windscherm Hoog

Bestelling prima geleverd, en vanaf verzenden tot levering was binnen 24uur. De bestelling heeft wel 3 werkdagen op verwerken gestaan, terwijl het op voorraad was, voordat ze ermee begonnen, dat vind ik zelf wel jammer. Maar verder erg goed, mooi windscherm, en goed verpakt verstuurd.

Verpakking waardeloos

Snelle levering. Heb veel besteld. Helaas is de verpakking niet schokbestendig in gepakt. Eén onderdeel is stuk. Ook de doos te licht voor de zending. Heb een buitenband besteld een carburateur en nog 6 andere onderdelen. Lagen los in de doos. De doos was al opengescheurd. Jammer.
7 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Enorm behulpzaam en vriendelijk. Ik had een ECS unit besteld, welke op mijn scooter niet werkte. Men vond dat vervelend en deden hun best om mee te denken met me naar een oplossing. Dit stukje meedenken zorgt ervoor dat ik altijd als eerste naar Zandri ga indien ik iets nodig heb.
20 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Na bestelling van mijn nieuwe helm en oppak beugel bij Zandri! 1/ Goedkoop Cijfer: 10 2/ Betrouwbaar Cijfer: 10 3/ Tel Service/ Klant contact /Ondersteuning Cijfer: 10 4/ Snelle Levering Cijfer: 10 5/ Kwaliteit Cijfer: 10 Ik bestel al mijn onderdelen voortaan bij Zandri !!
5 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Netjes geholpen, echter de tijd voor antwoord op je vraag duurt echt te lang . Dit zou eigenlijk via een chat of binnen 2 uur moeten zijn en niet binnen 24 uur dit is gewoon een tip, echter ben ik zeer tevreden over het versturen een de kwaliteit van de producten, ga zo door.!!

Perfectie

Zandri is letterlijk de perfecte website voor scooter onderdelen. De tekeningen en alternatieve opties. Levering is niks op aan te merken, vaak de volgende dag gewoon thuis. En als er iets mis gaat is de klantenservice super vriendelijk en behulpzaam. Kortom, top geregelde zaak.
Geïmporteerde beoordeling
Heel goede klantenservice. Er ontbrak helaas 1 besteld onderdeel in de doos. Op al die bestellingen zal er wel eens iets fout lopen. Kan gebeuren. 1 mailtje naar hen en het werd meteen nagestuurd. Hel erg tevreden dus! Producten zien er kwalitatief goed uit en de prijs is goed.
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik kreeg goede ondersteuning waardoor ik de bestelling moeiteloos kon plaatsen.ook kreeg ik een email dat het iets langer kon duren vanwege leveringsproblemen wat ik als goede service heb ervaren.ben niet van plan om nog ergens anders te bestellen. Dit was een prettige ervaring
20 mei 2024

Goede en snelle service

Dit bedrijf heeft een overzichtelijke website, inclusief bouwtekeningen. Een snelle levering, ik had mijn producten de dag na de bestelling al in huis. Ben erg tevreden over de producten, die werken zoals het hoort. Ik zal zeker wanneer nodig bij dit bedrijf opnieuw bestellen.