zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

541 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.364 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

22 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
snel en simpel bestellen alleen bij de verpakking moeten ze een beetje beter doen . schokbrekers en een fles olie in een 4x zo grote doos doen en te weinig opvulmiddel is een no go . gelukkig was mijn olie niet uitgelopen en de schokbrekers op een paar krasjes na goed .
27 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Zandri is eindelijk een bedrijf die betrouwbaar is.

Zandri is eindelijk een bedrijf die met je meedenkt. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar voor raad en daad. Heb je iets besteld wat niet op voorraad is nemen ze netjes contact met je op om een andere aanbieding te doen of om je geld terug te storten. Zandri ga zo door!
17 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Niks beters dan zandri.nl echt een top bedrijf.

Echt een top bedrijf hebben mij vaak geholpen met mijn vragen via hun klantenservice, en heb ik altijd probleemloos kunnen bestellen en genieten van de onderdelen zeker aangeraden ook vanwege de lage prijzen en alle technische tekeningen die zij beschikbaar stellen.
7 mei 2024

Vlekkeloos!

Wisselende reviews op het internet, maar onze ervaring met Zandri was 100% positief. Het bestelde artikel zou de volgende dag geleverd worden. Dat lukte niet, maar er kwam een keurig mailtje over de vertraging en een dag later kwam de bestelling binnen. Vlekkeloos!

Heerlijk warm

Met deze koude wintermaanden heb ik voor mijn Sym Fiddle 2 een tucano urbano beenkleed besteld, super snelle levering, want het was de volgende dag al vroeg in huis, heel makkelijk te bevestigen met een duidelijke handleiding en heeeeerlijk warm met het bond erin.
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en een bedrijf waar je op kan bouwen. Ook als het artikel niet er is of retour krijg je altijd netjes binnen paar dagen je geld terug. Zeker een aanrader. Als je originele onderdelen besteld krijg je ze ook in de originele verpakking. Ga zo door
27 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel makkelijk onderdelen bestellen Snel bezorgd altijd en zeker met de technische tekeningen dat helpt enorm met het vinden en bestellen van alle juiste onderdelen ook de klantenservice heel goed, als er iets niet op voorraad is laten ze het altijd gelijk weten!

Snelle levering, beste service 🏆

Altijd snelle bezorging van de beste kwaliteit onderdelen. Als er iets niet op voorraad is, wat eigenlijk bijna niet voorkomt dan komen hun altijd met een snelle en goede oplossing waardoor jij alsnog snel je onderdeel in huis hebt. Ik raad iedereen Zandri aan 🏆
28 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik had onderdelen voor een scooter besteld, maar had per ongeluk het verkeerde huisnummer doorgegeven waardoor het pakketje terug werd gestuurd naar Zandri. Vervolgens heeft Zandri het pakketje direct weer naar mij opgestuurd zonder extra verzendkosten. Top!!
23 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Top winkel met duidelijke video uitleg.

Carburateur bestelt en op 2e pinksterdag melding dat het verzonden zou worden. Keuring via post.nl afgeleverd en de oude gedemonteerd en de nieuwe erop geplaatst zonder ergens aan te komen met afstellen. Dus gewoon plug en play en rijden maar. 100 punten.

Goede ervaring

Het was een goede ervaring op de web site om het product te zoeken wat je nodig hebt voor je scooter en kan controleren of dat het goede is . Al zijn de technische tekeningen niet altijd duidelijk met de nummers maar neem even de tijd dan vind je het wel
20 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prima service en goede kwaliteit. In mijn bestelling was iets verkeerd gegaan met de invoer van de postcode waardoor mijn pakketje op een verkeerd adres was bezorgt. Maar met hulp van de medewerker van Zandri is mijn bestelling weer netjes doorgestuurd.
20 jan 2024

Goede service!

Heel tevreden met de service. Wij hadden per ongeluk een foute postcode ingevuld waardoor ons pakket retour werd gezonden door Post.nl. Daarna is het pakket direct nogmaals opgestuurd door Zandri waardoor wij onze bestelling alsnog snel in huis hadden.

aankoop krukas

Toegegeven had nog nooit gehoord van Zandri,Maar een vriend van mij wel en was zeer tevreden vandaar een krukas bestelt voor men yamaha yzf r125 en nog geen week later zat deze al in de bus aan een zeer maatschappelijke prijs!!vandaar de 5 sterren !!
Geïmporteerde beoordeling
Al verschillende keren besteld bij Zandri. De website vind ik zelf redelijk duidelijk om te weten of je het juiste besteld, ook zijn ze via de mail altijd redelijk snel te bereiken ook voor vragen.. als zij het niet weten, vragen ze bij de fabrikan.

Top klantenservice

Ivm een dubbele bestelling iemand van de klantenservice gesproken. Erg correct geholpen en de bestelling geannuleerd. Geld stond meteen weer op de rekening vandaag. Wij komen hier zeker terug voor vervolgbestellingen. Een echte aanrader dit bedrijf
30 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles keurig ontvangen, prima op de hoogte van transport gehouden. Precies wat ik zou verwachten. Product is ook naar wens, moet het nog monteren, maar ziet er keurig uit Nu ook gemonteerd, ging eenvoudig dmv YouTube instructie filmpje alles past
25 nov 2023

Top Webshop!

Hele fijne ervaring gehad met deze webshop. Je kijkt bij techische tekeningen gewoon bij jou scooter en besteld dan een onderdeel uit de lijst, en doordat je jou scooter hebt geselecteerd past het altijd. Top winkel, ik ga er zeker vaker kopen!
17 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Foutief geleverde artikel snel opgelost

Foutief geleverd product makkelijk retour te sturen waarbij later, bij het juiste artikel, de verzendkosten werden gecrediteerd. De fout van het verkeerde artikel was dan wel een foutje aan de kant van Zandri en niet bij de koper in dit geval!

Goede service Snelle levering

Producent besteld zou de dag erna geleverd worden. Kreeg iets later een mail dat er een voorraads verschil was in het magazijn en de levertijd iets was vertraagd. Uiteindelijk de producten na 2 dagen binnen gekregen en ben helemaal tevreden👍👍