zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

541 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.364 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

17 feb 2024

Prima bing carb

De bing carb. is redelijk van kwaliteit (voldoende). Ik heb deze bing als vervanger ingezet op een heinkel tourist 103-2A en functioneert prima. De bestelling was niet snel maar wel goed verpakt aangekomen. Met het totaal dus prima tevreden
20 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
De foute remblokken was voor mij een probleem, maar de manier waarop jullie dat aanpakken en uitzoeken is erg goed te noemen. Op dit moment wacht ik nog op een antwoord maar hier heb ik volledig vertrouwen in na mijn telefonische contact.
Geïmporteerde beoordeling
Je suis satisfait du matériel reçu dans un délai court, tout était bien emballé. je trouve que les frais de port sont un peu élevé et devrait être réduit en fonction du montant des achats. Je trouve que l'offre de pièce est satisfaisante.
20 mei 2024

Retour

Had 2 producten besteld. Ging het retouren, omdat het de verkeerde producten voor mij zijn. Verpakking was al geopend, maar dat was geen probleem! Fijne en duidelijke communicatie en Zandri komt met fijne oplossingen. Zeker een aanrader!
4 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het is heel snel bezorgd en de bestelling was helemaal compleet. Ik vond het wel jammer dat ik het bij een afhaalpunt moest ophalen terwijl ik 2 euro extra heb betaald om zelf een tijdstip en dag te kiezen. Ik was ook de hele dag thuis
31 dec 2023

Toppie

Wilde eerst bij bol bestellen, maar omdat zij met budbee en andere rare bezorgdiensten werken die om 22.30 in de avond nog aankomen hier besteld. Helm was zoals afgesproken de volgende dag bezorgd, snel en de helm is prachtig matzwart!

Prima webshop

Uitstekende ervaring met Zandri. Interessante prijs en snelle bezorging. Ik had nog telefonisch contact opgenomen met een vraag over het product voordat ik het besteld had. Ook mijn vraag keurig beantwoord. Kortom; bestel hier gerust!
14 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
top bedrijf bestelling was er sneller dan verwacht er was een probleem met de bestelling maar na een telefoontje snel en professioneel geholpen een klantendienst waar ze trots op mogen zijn en materiaal waar je u kunt tegen zeggen

Snelle en nette levering

S'avonds besteld, volgende ochtend om half 9 geleverd en netjes en compleet. Nette terugkoppeling over het ontvangen van de bestelling. Belangrijkste voor mij om daar te bestellen was omdat ze als enige het artikel compleet leverden.
18 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles netjes geleverd staat al op de site dat iets niet in voorraad is dat het iets langer kan duren maar het was nog snel gekomen niet zo als al die andere site,s die zeggen vandaag besteld morgen in huis dan nog 3-4 dagen wachten
3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Ik als klant ben altijd al tevreden geweest

Ik ben altijd al tevreden geweest met Zandri, altijd goeie service en ze komen de levertijden goed na. Bij veel artikelen staat een handleiding online er al bij en verpakkingen en al het andere dergelijke is ook goed geregeld.
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle service en levering. Twee verschillende bestellingen gedaan; bij eentje was per ongeluk het verkeerde geleverd, maar dat is direct zonder bijkomende kosten gecorrigeerd en daarvan is meteen het juiste product nageleverd.
3 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering, voordelig en goed communicatie met klantenservice.

Ze zouden, normal gesproken , na het bestelling , mijn pakketje volgende dag leveren, maar een dag later is het wel in goede conditie bezorgd door de post. Prijzen zijn ook voordelig. İk raad deze webwinkel wel iedereen aan.
13 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prima service redelijk snel paar dingen waren niet hoe moet een bout wat ik heb besteld was verkeerd lucht filter past niet echt moest ik hem aanpassen en ketting tandwiel was kwijt maar naar een belletje werd snel opgelost.
12 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Beugelset besteld. Maar had wat productie foutjes, Zandri heeft me erg goed geholpen. In overleg de volgende dag de beugelset kunnen omruilen waardoor ik mijn scooter af kon maken. Top service! Nogmaals dank. Groet Terry
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

De technische tekeningen zijn super handig

De technische tekeningen zijn echt een dikke plus. Makkelijk je onderdelen zoeken en bestellen. Verzending en artikelen zijn ook top! Ik ben zéér tevreden. Al een paar keer besteld en nog iedere keer is alles keurig in orde

Super service

Kon een onderdeel niet vinden, toen gebeld naar de support en binnen een paar seconden had ik iemand aan de telefoon die mij super goed kon helpen. Producten zijn netjes en tijdig geleverd en ik ben een zeer tevreden klant

Snel & makkelijk

Makkelijke website en volgende dag al in huis. De tekeningen die ze van alle scooters hebben maakt het nog makkelijker om het juiste onderdeel te vinden en de kans dat je een fout onderdeel hierdoor besteld is minimaal.
4 mei 2024

Super bedrijf

2 accu's besteld Werden gelijk verpakt en aangeboden aan de post bezorgdienst Volgende dag in goede staat bezorgd Snel geïnformeerd per email wat de status was Gewoon een super bedrijf om onderdelen bij te bestellen

meedenken en goede service

netjes een mail gestuurd omdat ik zelfverkeerd had besteld en kreeg advies van Dave en was duidelijk en stuurde de juiste spullen, dus meedenken en snel verzenden was goed. gewoon goede ervaring mee en duidelijke site.