zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

541 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.364 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

10 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
PRIMA! Voor een Sym Mio uit 2010 een uitlaat en een middenstandaard besteld. Snel geleverd, en goede passing. Was binnen 10 minuten gemonteerd. Oude spul was er natuurlijk al af, anders was het 30 minuten geweest.
Geïmporteerde beoordeling
Producten zijn zoals vermeld, snelle en stevige verpakking, medewerkers zijn erg vriendelijk, ik raad aan, u kunt winkelen zonder na te denken over uw behoeften aan reserveonderdelen en accessoires voor motorfietsen.

Nooit problemen

Sinds, ik bij zandri mijn bestelling bestellen altijd op de tijden en geen probleem of kapot dingen, vertrouwen bedrijf, goed service en nog is een bedrijf die lang tijd in Nederland bekend dus, zandri super bedrijf.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, onderdelen altijd goed verpakt, heel slim manier om onderdelen te zoeken via technische tekening maar jammer genoeg, niet alle onderdelen zijn terug te vinden op stock, soms zelfs geen aanverwanten.
Geïmporteerde beoordeling

Fijn bedrijf met snelle levering en veel scooter onderdelen in het assortiment.

Ik bestel al bijna 5 jaar tevreden scooter onderdelen bij Zandri. Ze hebben een ruim assortiment en voor een juiste prijs. De levering is ook altijd erg snel. De klantenservice is ook erg vriendelijk en behulpzaam.
Geïmporteerde beoordeling
Super klantenservice, kreeg snel iemand te pakken (Joost), eerst wilde ik weten hoe snel ik het pakketje kreeg, daarna had ik nog een vraag en weer snel en goed te woord gestaan. Bestelling ging snel en makkelijk.
Geïmporteerde beoordeling

De online bestelling was snel en goed geleverd.

De online bestelling was de volgende dag binnen. Carburateur en benzine kraan gemonteerd en alles werkt naar behoren. Een fijne side omdat je de juiste type scooter kan aangeven waarvoor je onderdelen nodig bent.
18 apr 2024

fantastisch bedrijf

Op zondag besteld en maandag in huis! Fantastisch!! Als het Sym orginele onderdelen zouden zijn zou ik 5 Sterren geven, maar dan was de prijs ook anders denk ik😉 fantastische service. En handige instructievideo👍🏻
10 okt 2023

Review Sam

Deze keer alles geleverd wat ik besteld had, was wel een aantal keer anders geweest. Top! Helaas sommige delen van de technische tekeningen waren niet op voorraad... volgende keer beter. Desondanks toch tevreden!
Geïmporteerde beoordeling
Precies zoals besteld en dat is tegenwoordig al niet meer vanzelfsprekend, zo zou iedere webwinkel het moeten aanpakken. (wel erg veel mail over je bestelling, bezorging, updates etc, maar beter teveel dan geen)
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Top bedrijf beter dan k parts bv die mensen besteelt en verkeerde product verstuurd en erna niet op e-mail reageren en bij bellen te zeggen het zullen oplossen en erna niks van hoort. Zandri beste in NEDERLAND
5 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Juiperfectste onderdelen met kleur belangrijk…

Juiste onderdelen met kleur belangrijk moeilijk te krijgen zeker van oudere modellen hier bij zandri kan je de meeste onderdelen van oudere modellen met de juiste kleur toch nog krijgen Dank u daarvoor grt Ruud
Geïmporteerde beoordeling

Een winkel waar je van op aan kunt.

Dit is gewoon een webwinkel waar je van op aan kunt. Duidelijke informatie over de onderdelen en als je ze telefonisch of per email nodig bent staan ze voor je klaar met raad en daad. Kortom ga zo door Zandri!
6 mei 2024

Scooter Accu

Mijn scooter accu begaf het. Surfen op het net kwam ik uit bij Zandri. In de avond besteld en nog geen 24 uur later ontving ik mijn bestelde accu. Zandri, dank voor het waarmaken voor het leveren van de accu.

Snelle levering zonder gedoe

Motor was door storm omgewaaid. Schade aan de zijkant, spiegel afgebroken en nog ik rijd elke dag. Zandri leverde de spiegel de volgende dag waardoor ik alsnog een weekendje weg kon met de motor. Super fijn!

Alles top.

De verzending was snel en volgens de aangegeven tijd. Het contact ivm een ringetje waar een voorraad foutje op zat is netjes verlopen en netjes aangegeven en opgelost. Ben erg blij met Zandri en hun service.

Goedkoop en snel geverd

Goede prijs, voor 23:00 besteld en de volgende dag geleverd. Verder goed op de hoogte gehouden en diverse betaalmogelijkheden dus wat betreft 5 sterren. Geen service nodig gehad dus kan dat niet oordelen.
2 okt 2023

reviseren Sym Orbit 3

Hele goede informatie gegeven omtrent een vastgelopen motorblok van een Sym Orbit 3, welke krukas, cilinder, alternatieve cilinderkop en zuiger ik nodig had, om toch tot een betaalbare reparatie te komen.
22 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

super service en snelste bezorging op de markt

Super overzichtelijke website samen met de technische tekeningen van de scooters, waardoor je onderdelen heel snel gevonden hebt. En het allerbelangrijkste is zondag besteld maandag middag zelfs geleverd
20 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Carburateur peugeot speedfight 12mm gekocht samen met een 24 mm carburateur voor een GY6. Was werkelijk erop zetten en rijden Ook de beloofde levering voor 23.00 besteld de volgende dag binnen kwam uit