zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

541 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.364 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

11 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het was goed verpakt alleen jammer dat er 2 onderdelen teweinig zijn bij geleverd beter nakijken voor jullie wat versturen ik miste twee moeren om het scherm en de linker kant en spiegel vast te zetten
16 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik had vergeten mijn huisnummer te noteren dus post.nl stuurde mijn pakje terug naar afzender heb mail gestuurd om het te melden en volgende dag heb ik mijn pakketje ontvangen top service en vriendelijk
Geïmporteerde beoordeling
Prima communicatie vooraf ivm comfortzadel Sym Duidelijke toelichting. Geen moeite te veel. Snelle levering uit voorraad zoals afgesproken. Goede prijs zetting tegenover alternatieven. Prima ervaring.
17 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling

Terug betaling en na levering helemaal oke.

Een onderdeel kon niet geleverd worden, en de terug betaling was nagenoeg al direct terug op mijn rekening. Ook het naleveren van niet gekregen pakkingen was, na email contact, snel en correct geregeld.
19 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Entreprise sérieuse, dynamique et reactive. Excellente communication avec Ruben et Dave. Je la recommanderai dans mon club moto et je n'hésiterai pas à repasser une commande si besoin. Hyper satisfait !
30 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Twee maal gemaild met vraag wat ik nodig had, eenmaal een uitgebreidere waarom. Allen binnen een dag beantwoord. Drie keer besteld, drie keer correct en op tijd geleverd. Wat valt er nog meer te zeggen.
24 mrt 2024

Gewoon goed!

Onderdeel besteld en werd keurig verpakt geleverd. Gewoon goed! Ik kwam bij deze webshop terecht via een google zoekopdracht. En de prijs waarmee geadverteerd werd was ook de uiteindelijke prijs. Top.
Geïmporteerde beoordeling
Ik had verkeerd besteld dus dit artikel moet terug. Nieuwe besteld en deze werd de volgende dag geleverd. Het verkeerde artikel was na retour snel gecrediteerd. Dus snelle levering en goede service.
30 dec 2023

Snel geregelt

Voor kerst een beugel voor onze zoon zijn piaggio zip bestelt,maar die paste helaas niet. Als retour aangemeld,en al heel snel een reactie van Zandri. Alles dus snel geregelt en andere beugel bestelt.
24 mrt 2024

Top winkel

Producten makkelijk te vinden op de site. Echt een hele scherpe prijs. En giga snelle levering. Heb zelf al meerdere malen bij Zandri besteld, en echt alles is de volgende dag al in huis. Echt top 👍🏻
Geïmporteerde beoordeling
duidelijke site, prijzen goed en vooral het meedenken als je spullen bestel en vraagt om advies en dan vervolgens de goede spullen aanpast en verstuurd en binnen een dag binnen, gewoon fijn bedrijf.
Geïmporteerde beoordeling
Bestellen was eenvoudig, levering binnen een dag, was precies zoals op de site weergegeven, keurig verpakt met handleiding en conformiteit verklaring erbij. Perfecte helm voor op een snorbrommer..👍
25 dec 2023

Verkeerd pakketje

Er was door omstandigheden een verkeerd pakketje bezorgd en ik had daarvoor een mailtje gestuurd. Ze reageerde heel vriendelijk en steurde het juiste pakketje direct naar mij. Ik ben zeer tevreden.
24 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

De snelste leverbaar producten.

Zoals gezegd op de site, voor 23:00 bestellen, morgen thuis. Jullie zijn de enige die de afspraken respecteert. Bedankt voor de eerlijkheid, de snelle levering en goede kwaliteit van de producten.
19 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering Alleen onderdelen geen A merk maar B merk Het is het net niet Benzine filter was direct al lek ,Rem handvat gat moest ik op boren naar originele maat was net 0,5 mm te krap enz
27 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
De service is super… er zat een verkeerd product in de verpakking… maar het was binnen een dag regelt. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam… inmiddels meerdere producten bij ze gekocht..
Geïmporteerde beoordeling
ik had ze eerst gebeld omdat ik twijfelde of het onderdeel wel voor mijn motorscooter geschikt was, goed en leuk geholpen door Friso, daarna besteld en de volgende dag al in huis, helemaal top
Geïmporteerde beoordeling
Een perfecte service hoef niet lang te wachten op je product vandaag bestelen morgen in huis top team zandri en daarom geef ik jullie 5 sterren. Met de vriendelijke groet. Peter Homburg.
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Kaliteit spullen voor mooie prijs

Nog even bevestiging gezocht bij Zandri of ik de juiste spullen op hun website uit heb gekozen en daarna besteld... Snel kwaliteit spullen tegen mooie prijzen ontvangen. Scooter doet het weer.
8 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede service. Had een accu besteld welke onverhoopt niet meer leverbaar was, kreeg zonder bijbetaling een duurdere aangeboden. Ook met retourneren werd niet moeilijk gedaan. Vlotte levering.