zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

541 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.364 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

19 okt 2023

Snelle levering, excellente service

Product besteld snelle levering! Helaas was er iets fout gegaan in het bestelde product en Zandri heeft dit meteen hersteld! Voor mij een voorbeeld hoe een webshop aan customer service doet!
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Een van de beste webshops die ik ken!!

Bijzonder goed geholpen! Via whatsapp binnen een dag antwoord op de vragen, perfect advies! De beste plek voor (scooter) onderdelen! Ook nog vaak de laagste prijs Verpakking ook dik in orde!
26 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goed product past perfect met duidelijke uitleg op papier snelle verzending en netjes verpakt Was eerst sceptisch voor dit product Maar na ontvangst en montage is het echt een top aankoop
25 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Behulpzaam en technisch goed personeel die goede informatie geven. Snelle levering, goede uitleg als er enige vertraging is. prima bedrijf. Al eerder aankopen gedaan met volle tevredenheid!
7 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het slot is super,alleen jammer dat jullie zeggen voor zo laat bestellen morgen bezorgd want het kwam een dag te laat,maar wel via de mail goed op de hoogte gehouden vandaar toch 4 sterren
Geïmporteerde beoordeling
mijn ervaring met zandri is zeer goed. Bij het mailen kreeg ik netjes antwoord hoe te werknte gaan. De materialen kwamen netjes binnen en zien er prima uit. snel geleverd klasse service.
3 feb 2024

Heel goede service

Ik had een helm besteld. En kreeg de dag erna een mail dat er vertraging was waardoor ik op de hoogte was dat jij een dag later geleverd ging worden. Zeer goede communicatie en service

Bedant Zandri

Ik heb al meerdere keren iets besteld bij Zandri. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Eenvoudig en inzichtelijk bestelproces. En erg snel verzonden en ontvangen. Ik ben een tevreden klant.
28 sep 2023

Pikkel

Het was rap aangekomen. Echter gaat het automatisch toe waardoor het onstabiel is. Ik heb dit gefixt door een veer te verwijderen en dan lukte het wel beter en staat het veel steviger.

Top Ervaring

Had eerst bij een ander bedrijf *** besteld, deze leverde het verkeerde product als aangegeven in de beschrijving. Bij Zandri meteen het goede product gekregen, echt een top ervaring!
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle reactie op je e mail bericht goede producten en zeer netjes verpakt.zal in de toekomst zeker weer bij zandri bestellen zeer goed bedrijf.gr aan alle medewerkers van dit bedrijf
23 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Was lekker snel binnen alleen jammer het verzenden het ging in een enveloppe het waren maar kleine ringetjes maar moest wel de volle pond verzendkosten betalen niet zo netjes dacht ik
Geïmporteerde beoordeling
Verkeerd product besteld/of gekregen weet het nog niet, maar kreeg het bedrag terug en het oude hoefde ik niet terug te sturen. Was de moeite ook niet geweest om dat terug te sturen.
24 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Een imitatie contactslot bleek kapot te zijn toen die binnenkwam. Werd keurig opgelost en snel een nieuwe geleverd. Nu gekozen voor origineel onderdeel. Duurder maar veel degelijker
Geïmporteerde beoordeling

Nette levering naar verwachting en goed geïnformeerd over verzendstatus, product naar verwachting. Top!

Duidelijke omschrijving van product en levertijd. Product was netjes verpakt en naar wens, ook de status van verzending werd goed gecommuniceerd via mail. Niks op aan te merken dus!
19 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goed product en snel geleverd

Duidelijk op de website. Graag wel een aanvullen plaatsen dat op de band de tegengestelde draairichtingen staan en dat ze ook zo gemonteerd moeten worden. Dit geeft veel verwarring.
5 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke site incl. Technische tekeningen Snelle levering Hebben veel.

Heb regelmatig besteld bij Zandri. Altijd correct verlopen. Snelle verzending. Technische tekeningen voor het opzoeken van de juiste onderdelen. Kortom gewoon zoals het hoort.Top..
29 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Alles verliep heel heel vlot , spijtig dat het product dat we kochten niet paste. Alles teruggestuurd en netjes terugbetaald binnen de 3 dagen. Bedankt voor de snelle afhandeling!
17 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

De kwaliteit en de levertijd

Ik heb voor Zandri gekozen omdat de kwaliteit optimaal is en de levering altijd optijd is . Daardoor kan ik ook andere klanten aanmoedigen om onderdelen bij jullie te bestellen.
17 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goede kwaliteit onderdelen. Goedkoop.

Originele onderdelen voor de Peugeot Tweet besteld voor een kleine beurt. Alles past perfect en de onderdelen zijn makkelijk te bestellen via de tekeningen. Een aanradertje dus.