zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

541 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.364 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

19 mei 2024

Onderdelen snel en eerlijk

Onderdelen makkelijk bestellen m.b.v. Technische tekeningen. Onderdelen worden snel geleverd, indien niet leverbaar, wordt vervangend onderdeel aangeraden. Er wordt meegedacht.

5 sterren

Artikelen zoals omschreven. Er ging wat fout qua optie met bezorgen of afhalen, gelijk de volgende ochtend gebeld en alles top geregeld. Dit noem ik een betrouwbaar bedrijf.
Geïmporteerde beoordeling
Al jaren klant, altyd nette en op tyd je bestelling geleverd, ook delen altyd netjes en goed verpakt, kortom TOP bedrijf, zeker een aanrader voor alsje onderdelen nodig hebt!!!
16 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prima geholpen door klanten service wist niet zeker of ik de goede schakelaar had besteld. Zij hebben gekeken en bleek dat ik de goede had besteld, daarna pakketje gauw binnen

bevestingset

Top service en levering, Alleen vind ik dat je bij een set sierbeugels wel een bevestigingset bij moet krijgen want die is niet meegeleverd standaard, die moet je apart kopen.

Goede service

Brievenbuspakketje was kwijtgeraakt bij postnl, maar na dit gemeld te hebben kreeg ik heel snel reactie en is dezelfde dag het onderdeel nog opnieuw verstuurd. Goede service!

Zandri is TOP

Vrijdagmiddag, div onderdelen voor het onderhoud van mijn kymco besteld. Zaterdag keurig geleverd, zo moet elk bedrijf werken snel correct en de goede onderdelen leveren. Top

Windscherm

Levering was vertraagd, kreeg hier netjes een vergoeding voor. Windscherm past goed op mijn scooter en was makkelijk te installers. Kreeg fijne hulp vanuit de klantenservice.
28 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Had een helm besteld bleek te klein te zijn. contact opgenomen kreeg een retourlabel koste niks en kon hem Zo omruilen voor een grotere maat Top service en snelle levering
Geïmporteerde beoordeling
Snel geleverd. Echter was het niet duidelijk of het aan huis of bij een afleveradres zou worden geleverd. Ik ging van het laatste uit, het was het eerste. Mvg A. Laterveer
17 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ondanks in eerste instantie een verkeerd onderdeel te hebben onvangen was Zandri goed telefonisch bereikbaar en heeft het correcte onderdeel gevonden en hab ik dit ontvangen

Super site / Super SAV

Un problème rencontré avec un Kit Cylindre/Piston résolu avec efficacité par le service client. Bon rapport qualité/prix des produits proposés. Livraison soignée et rapide.
1 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De service is buitengewoon goed., Gebeld over mijn product, kreeg later een mail waarom het product later verzonden was. Zeer goede ervaring zal hier zeker weer bestellen.

Levering conform afspraak

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Wanneer Zandri (boven een bepaald aankoopbedrag) geen verzendkosten zouden berekenen dan was mijn beoordeling 5 sterren geweest!
14 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Voor hobbyist en prof's. S' avonds nog even klussen en…

S' avonds nog even klussen en onderdelen nodig hebben voor morgen..... Vóór 23:00 bestellen bij Zandri en volgende dag geleverd aan huis. Hoe makkelijk wil je het hebben.
3 mei 2024

uitstekend bedrijf

goede service onderdelen makkelijk op te zoeken via technische tekeningen veel op voorraad technische vragen krijg je altijd antwoord op onderdelen wat aan de dure kant
Geïmporteerde beoordeling
Windscherm aangeschaft. Snelle verzending. Er zat 1 verkeerde beugel bij. Ik heb de volgende dag keurig een nieuwe montageset ontvangen. Goede webshop die ik aanraad.
Geïmporteerde beoordeling
Uitmundig had niet anders vewacht van een bedrijf in onderdelen voor scooters en als eigennaar van een scooter verwacht dat je snel de onderdelen kun gebruiken Gr jan
Geïmporteerde beoordeling
Fijne webshop, goede producten voor veel producten de goedkoopste in het aanbieden van deze. Al heb je een probleem met je bestelling word dit goed opgepakt en opgelost.
13 jan 2024

Direct gesprongen

Lampjes waren goed maar ze zijn direct gesprongen. Dit probleem licht natuurlijk aan de scooter zelf, door een te hoge spanning. De lampjes waren goed op tijd geleverd.