zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

541 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.364 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

SYM jet 14

3 maal scooteronderdelen besteld,vlotte afhandeling.Ik had iets verkeerd besteld zonder problemen teruggenomen en terugbetaald! Alhoewel ik het zakje reeds geopend had.
21 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
was al een tijdje op zoek maar kon het juiste niet vinden. En gelukkig konden jullie mij helpen aan het produkt zie er dan ook naar uit als het als het afgeleverd word.
19 nov 2023

Fijne winkel

Fijne website en behulpzaam als je een vraag stelt. Orders altijd netjes en op tijd verzonden. Helaas niet alles in hun assortiment dus moet af en toe nog vreemdgaan :)
Geïmporteerde beoordeling
Als het in goede kwaliteit regent, zakt het water sneller, het verhoogt de kwaliteit, ik denk dat het beter blijft zitten als het aan de ruitenwisser wordt toegevoegd.
26 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik had een buddyseat overtrek besteld maar die was veel te klein nadat ik foto's had gemailt kreeg ik meteen een creditnota en hoefde ik het ook niet terug te sturen.

snelle levertijd

Het was bij het adres een beetje verwarrend want er stond niet bij. : hier je straatnaam :hier je postcode als jullie dat voor mekaar kunnen krijgen is t perfect
9 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goede firma, slecht leveringsbeleid.Snelle leveringsopdracht en hoed…

Snelle leveringsopdracht en goed product, tevens prijs/ kwaliteit super , Post nl ging echter volledig de mist in , niet levering , 2de levering niet op juiste adres

verkeerd item ontvangen

had item gekozen, maar verkeerde werd toegezonden.. na contact wilden ze het juiste item sturen, maar op mijn verzoek hebben ze een creditnota aangemaakt ! super zo..
10 nov 2023

top opgelost !!!!

ondanks dat 2 x afgestuurde cdi niet werkte toch een nieuwe gekregen van een snder merk. deze werkte wel . perfect opgelost dus ,doen niet moeilijk in een woord top
Geïmporteerde beoordeling

Kijk bij je type scooter en merk

Een goede site . Waar je je product kan uitkiezen wat je nodig hebt en via technische tekeningen uit kan zoeken wat je nodig hebt en zo het juiste product kan kiezen
17 dec 2023

goed geregeld

contactsleutel besteld bleek de groef links ipv rechts geen probleem kon hem gewoon wisselen direct aan het magazijn handig aangezien die toevallig in de buurt staat
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling snel ontvangen en in goede orde.het is niet de eerste keer dat ik bij Zandri he. Besteld en heb alleen maar goede ervaringen met mijn bestellingen gehad
10 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hier vind je toch het meeste van de oude modellen Nog nooit een onderdeel moeten terug sturen Voor mij is zandri een goed scooterbedrijf Zeker voor de oude modellen
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke video's en mooie onderdelen

Zandri heeft duidelijke videos die maken dat ik als wederdienst graag hier mijn spullen bestel. Ze hebben goede prijzen voor goede onderdelen. Ik ben erg tevreden.

Website met veeel keuze

Goede website, duidelijke informatie, en snelle levering van bestelde artikel, met een goede prijs/ kwaliteitsverhouding. De moeite waard om deze site te bezoeken.
6 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling geplaatst voor 23.00 uur,en hij werd inderdaad de volgende dag al geleverd. Goede service! En je kan duidelijk zoeken op type scooter wat je nodig hebt.
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke website en komen afspraken na

Duidelijke website, mooie afbeeldingen van de producten en ze doen wat ze beloven. Kreeg alles keurig de volgende dag bezorgd in een goede bijpassende verpakking.
1 nov 2023

cilinder

Ik bestel en mijn product is beschadigd. Ik vraag een retour aan en de retour word onmiddellijk geaccepteerd en ik moet het beschadigde product niet terug sturen!
22 okt 2023

Goede after service…

Ik had een probleem met mijn onderdeel dat ik bij zandri gekocht had Ik kon hetzelf oplossen Toen hebben ze me toch een deel van het aankoop bedrag teruggestuurd
18 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Gewoonweg goede service, goede producten, prima prijzen en snelle reactie van de klantenservice, zelfs op zaterdag als de klantenservice eigenlijk niet open is!