nedlandic.nl- Logo - Beoordelingen

nedlandic.nl

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.696 beoordelingen in totaal

Produit de qualité à prix abordable - nous sommes très satisfaits de l'achat! Pour la livraison, nous n'avions pas été informés de la date et l'heure de livraison, par chance quelqu'un était sur place pour réceptionner la marchandise. De plus, le livreur n'avait aucun moyen de décharger la marchandise (palette): nous avons heureusement du matériel agricole qui a permis cela, mais c'aurait été un gros problème!

Beter verzending aangeven en wanneer het verwacht kan worden, en niet 20 minuten van te voren. Ook de bestelling naar het bezorgadres brengen en niet naar het factuur adres.

Beoordelingen voor nedlandic.nl

21 jul 2024
duidelijke uitleg gekregen over het product. goede levering
3 aug 2024
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij staan graag nog eens voor u klaar in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
15 aug 2024
Alles perfect en perfect verlopen. Zeer goede draad.
16 aug 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons en het product. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
28 jul 2024
goede prijs kwaliteit verhouding , snel geleverd.
3 aug 2024
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te morgen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
22 jul 2024
Geleverd zoals afgesproken. Prima trapje.
3 aug 2024
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier met uw bestelde product. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
GV
Gert Jan v.
Dodewaard, Niedelande
27 jul 2024
Goede kwaliteit en snelle levering. Top
3 aug 2024
Hartelijke bedankt voor uw beoordeling. Wij staan graag nog eens voor u klaar. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
15 aug 2024
Snelle en correcte levering, kwaliteit
16 aug 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de bestelling zo snel geleverd werd. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
13 aug 2024
snelle levering en goede produkten
13 aug 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Wat fijn dat de bestelling snel bezorgt is en dat u zo tevreden bent over de kwaliteit. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
EF
Eline F.
Den bosch
Goede kwaliteit, snel verstuurt
6 aug 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
8 aug 2024
Bijzonder snelle afhandeling!
9 aug 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
27 jul 2024
snelle en correcte levering
3 aug 2024
Hartelijke bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
Snelle correcte levering
6 aug 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Wat fijn dat de bestelling snel geleverd is. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
18 aug 2024
Alles verliep prima.
2 sep 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
25 jul 2024
👍
11 aug 2024
2 sep 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
10 aug 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
5 aug 2024
6 aug 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We hopen je snel weer een keer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
2 aug 2024
3 aug 2024
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij staan graag nog eens voor u klaar. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
30 jul 2024
30 jul 2024
3 aug 2024
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
28 jul 2024