nedlandic.nl- Logo - Beoordelingen

nedlandic.nl

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.696 beoordelingen in totaal

Produit de qualité à prix abordable - nous sommes très satisfaits de l'achat! Pour la livraison, nous n'avions pas été informés de la date et l'heure de livraison, par chance quelqu'un était sur place pour réceptionner la marchandise. De plus, le livreur n'avait aucun moyen de décharger la marchandise (palette): nous avons heureusement du matériel agricole qui a permis cela, mais c'aurait été un gros problème!

Beter verzending aangeven en wanneer het verwacht kan worden, en niet 20 minuten van te voren. Ook de bestelling naar het bezorgadres brengen en niet naar het factuur adres.

Beoordelingen voor nedlandic.nl

3 sep 2024
6 sep 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic.
3 sep 2024
6 sep 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We wensen u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
6 sep 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
27 aug 2024
6 sep 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Meet vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
OH
O H.
Nederland
27 aug 2024
6 sep 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
25 aug 2024
6 sep 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
22 aug 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
22 aug 2024
2 sep 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
5 sep 2024
Kreeg gebruikte jumping blokken. Naast gebruikerssporen, zaten ze ook nog volledig onder het zand
6 sep 2024
Wat jammer dat u niet tevreden bent. De beschadigingen en het zand kunnen wij helaas niet helemaal voorkomen aangezien dit ook te maken heeft met het productie proces en de manier waarop de leverancier de artikelen opslaat. Gelukkig is er over de mail overleg geweest en zijn we samen tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
29 aug 2024
6 sep 2024
Bedankt voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
16 aug 2024

Top bedrijf met top spullen

Vriendelijk en persoonlijk gerichte verkoopafdeling en kwalitatief perfect springmateriaal. Hindernis materiaal van Nedlandic is sterk, maar je hoeft zelf niet sterk te zijn om een hindernis van Nedlandic op te zetten. Balken, staanders en vleugels zijn super licht.
2 sep 2024
Hartelijk dank voor deze meer dan lovende beoordeling. Het is altijd fijn om te lezen dat onze klanten zo tevreden zijn over de producten. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
28 jul 2024

Uitstekende service!

Dat ik keurig netjes gebeld werd dat er iets niet meer leverbaar was. We hebben besloten een andere kleur te doen en kon er nog wat bij bestellen wat ik vergeten was. Dmv een tikkie kon het erbij geleverd worden 😀. Volgende dag alles in huis.
3 aug 2024
Hartelijke bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Wij staan graag nog eens voor u klaar. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
JS
Jannie S.
Noordwolde
16 aug 2024
Snel, makkelijk. Ik gaf vlak na mijn bestelling een wijziging door. Is netjes uitgevoerd en een vlotte reactie op mijn chat. Gewoon een super net bedrijf. Bezorgkosten zijn wel wat hoog met 13,50 per zending
16 aug 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat leuk om een foto te ontvangen. We doen altijd ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
6 aug 2024

Prima

Goed materiaal goede beschrijving en foto’s. Snelle levering. Het enige minpuntje is dat ik wel iets langer moet sparen voor alles
9 aug 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
YV
16 aug 2024

Enige die had wat ik wilde

Topsite…super overzichtelijk. Ik zocht me gek naar een bepaalde slowfeeder. Heel snel in huis ook nog … leuke brochure erbij:-)
2 sep 2024
Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je onze site overzichtelijk vind en dat de bestelling zo snel geleverd werd. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
25 jul 2024
Fijn bedrijf. Goede webshop en ook gewoon telefonisch of via app bereikbaar. Duidelijk en vriendelijk! Top!
3 aug 2024
Hartelijke bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent, wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
12 aug 2024
het product was uitstekend maar de bezorging kwam een dag later dan beloofd.
13 aug 2024
Bedankt voor de beoordeling. Helaas zijn wij afhankelijk van de pakketdienst voor het leveren van de bestellingen. Doordat er altijd wat kan voorvallen kunnen wij geen beloftes doen over het leveren van de bestellingen. Hierom geven wij ook altijd aan dat verzenden binnen Nederland 1 tot 3 werkdagen in beslag kan nemen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
18 aug 2024
Stevige trap, goed verpakt en snel Verzonden. Zeer tevreden ben ik.
2 sep 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
20 jul 2024
Fijn dat je t bedrijf kunt bellen voor advies. Snelle levering. Top.
29 jul 2024
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met het advies. Wij staan graag nog eens voor u klaar. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
26 jul 2024
Heb een voerbak besteld uitstekende kwaliteit en zeer robuust
3 aug 2024
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij staan graag nog eens voor u klaar. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic