nedlandic.nl- Logo - Beoordelingen

nedlandic.nl

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.696 beoordelingen in totaal

Produit de qualité à prix abordable - nous sommes très satisfaits de l'achat! Pour la livraison, nous n'avions pas été informés de la date et l'heure de livraison, par chance quelqu'un était sur place pour réceptionner la marchandise. De plus, le livreur n'avait aucun moyen de décharger la marchandise (palette): nous avons heureusement du matériel agricole qui a permis cela, mais c'aurait été un gros problème!

Beter verzending aangeven en wanneer het verwacht kan worden, en niet 20 minuten van te voren. Ook de bestelling naar het bezorgadres brengen en niet naar het factuur adres.

Beoordelingen voor nedlandic.nl

17 feb 2024
prima en op tijd
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u snel nog eens van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Snelle levering.
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de bestelling zo snel geleverd werd. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
15 nov 2023
Snelle bezorging
15 nov 2023
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te horen dat de bestelling zo snel bezorgd werd. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
7 okt 2023
Super afspraken
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
15 mei 2024
Goeie service
24 mei 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u snel nog een keer in onze webshop te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Top service!!!
Antwoord van nedlandic.nl
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Hopelijk tot snel in onze (web)shop. Met vriendelijk groet Ilona van Nedlandic
Het meedenken
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wij denken graag met u mee en zijn daarom erg blij met deze beoordeling, ik wens u veel plezier van uw bestelling. Indien wij u in de toekomst kunnen helpen horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
8 nov 2023
Alles was top
10 nov 2023
Hartelijk dank voor de beoordeling. We wensen u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Alles goed
Antwoord van nedlandic.nl
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We hopen u nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Snel.
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn dat de bestelling zo snel geleverd werd. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
25 sep 2023
👍🏻
26 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
19 sep 2023
👍
20 sep 2023
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
17 mei 2024
24 mei 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
16 mei 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
10 mei 2024
13 mei 2024
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. We staan graag nog eens voor u klaar in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
5 mei 2024
13 mei 2024
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. We staan graag nog eens voor u klaar. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
29 apr 2024
13 mei 2024
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, we staan graag nog eens voor u klaar! Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
26 apr 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u nog een keer te kunnen verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
23 apr 2024
26 apr 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
22 apr 2024
23 apr 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic