nedlandic.nl- Logo - Beoordelingen

nedlandic.nl

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.696 beoordelingen in totaal

Produit de qualité à prix abordable - nous sommes très satisfaits de l'achat! Pour la livraison, nous n'avions pas été informés de la date et l'heure de livraison, par chance quelqu'un était sur place pour réceptionner la marchandise. De plus, le livreur n'avait aucun moyen de décharger la marchandise (palette): nous avons heureusement du matériel agricole qui a permis cela, mais c'aurait été un gros problème!

Beter verzending aangeven en wanneer het verwacht kan worden, en niet 20 minuten van te voren. Ook de bestelling naar het bezorgadres brengen en niet naar het factuur adres.

Beoordelingen voor nedlandic.nl

Antwoord van nedlandic.nl
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze (web)winkel. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
18 feb 2024
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in onze(web)winkel. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
DV
Diaan V.
Katwijk
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
25 dec 2023
Antwoord van nedlandic.nl
Bedankt voor de beoordeling . We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
24 dec 2023
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
23 dec 2023
16 dec 2023
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
MS
Mariska S.
Berkel en Rodenrijs
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor deze super beoordeling. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
3 dec 2023
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen je snel nog een keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
14 nov 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We wensen je veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
12 nov 2023
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
10 nov 2023
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u nog een keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
29 okt 2023
1 nov 2023
Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Wij hopen dat u veel plezier heeft met de bestelling. Desirée van Nedlandic
1 nov 2023
Hartelijk dank voor de beoordeling. Graag tot ziens in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Desirée van Nedlandic