nedlandic.nl- Logo - Beoordelingen

nedlandic.nl

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.696 beoordelingen in totaal

Produit de qualité à prix abordable - nous sommes très satisfaits de l'achat! Pour la livraison, nous n'avions pas été informés de la date et l'heure de livraison, par chance quelqu'un était sur place pour réceptionner la marchandise. De plus, le livreur n'avait aucun moyen de décharger la marchandise (palette): nous avons heureusement du matériel agricole qui a permis cela, mais c'aurait été un gros problème!

Beter verzending aangeven en wanneer het verwacht kan worden, en niet 20 minuten van te voren. Ook de bestelling naar het bezorgadres brengen en niet naar het factuur adres.

Beoordelingen voor nedlandic.nl

22 apr 2024
23 apr 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We wensen je nog veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
JK
Johan k.
klarenbeek
20 apr 2024
23 apr 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
20 apr 2024
23 apr 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Graag tot de volgende keer in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
23 apr 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
23 apr 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Graag tot volgende keer in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
23 apr 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
18 apr 2024
23 apr 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
17 apr 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
14 apr 2024
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw product. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
14 apr 2024
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u nogmaals te zien in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
MC
Manoa C.
Stekene
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling, we staan graag nog eens voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw product. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. we hopen u snel nog een keer te kunnen begroeten in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Antwoord van nedlandic.nl
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
DA
Dirk A.
Antwerpen
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic