Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.468 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Geïmporteerde beoordeling
De geboortekaarten die wij besteld hebben zijn erg mooi. Nog mooier zelfs dan op de website. Het eerst kaartje + envelop kon ik d.m.v. een kortingscode gratis laten bezorgen en wij kregen er ook een leuk welkompakket en verschillende soorten en kleuren papier bij. Hij hebben positieve reacties terug gekregen van onze naasten. Een familielid heeft zelfs een tegeltje laten maken van het geboortekaartje en aan ons cadeau gegeven.
Geïmporteerde beoordeling
Hele mooie geboortekaartjes gemaakt en een passend tuinbord. Tevreden over de persoonlijke hulp die je krijgt als je mailt met vragen. Aanrader!
5 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Met de proefdruk verkeerde kleur geleverd maar werd heel netjes geholpen en super blij met het eindresultaat!
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk de kaartjes te maken en zowel de proefdruk als de kaartjes zelf zijn heel snel gemaakt en geleverd!
23 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Gemakkelijk om eigen ontwerp te maken en snelle ontvangst van proefdruk en snelle verzending überhaupt
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Bij een foutje worden direct nieuwe kaartjes gedrukt en verzonden. Super service.
26 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Top! Gewoon top! Top service, top communicatie, kwaliteit is top, gewoonweg top!
22 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Vlot,makkelijke online tool,duidelijke structuur snelle levering
27 jul 2024
Gemakkelijke website. Snel en goede service. Super mooie kaarten
25 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie designs, makkelijk te bewerken en snelle levering.
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk aan te pasen en erg mooien kaarten gekregen.
Geïmporteerde beoordeling
Helemaal top, snelle levering en prachtige kaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Zeer ruim aanbod, handige designtool, top service!
Geïmporteerde beoordeling
Snel levering met flexibel ontwerpen en design
22 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel goed. Prachtige kaarten en snel levering
3 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prachtige kaart! Goede service en designtool
4 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk om een eigen kaart te maken
25 jul 2024
Makkelijke website, snelle levering
21 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel leuk kaartje en goede service
30 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes en goede kwaliteit