Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.468 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

29 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Erg tevreden met het resultaat!
22 jul 2024
Geboortekaartjes zijn prachtig
5 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie luxe geboorte kaartjes.
30 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle en goede levering.
Verliefd op ons kaartje!
28 jul 2024
Super, snel, heel mooi
13 aug 2024
Mooie kaartjes!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
15 aug 2024
Beste Isa, Bedankt voor de prachtige review, fijn om te horen dat de kaartjes zo in de smaak vallen! Succes met alle voorbereidingen! Met vriendelijke groet, Carla Team Hippe Geboortekaartjes
25 jul 2024
4 aug 2024
Top
21 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Voor alle 4 onze kindjes hier besteld en altijd heel tevreden. Ruim aanbod, en de tool om kaartjes te bewerken is uitgebreid en ook zeer makkelijk om het kaartje naar eigen wens te maken. Ook de klantenservice is uitstekend, zeer goed bereikbaar en altijd denkend in oplossingen. Toen mijn proefdruk niet aankwam per post, is aangeboden dit als pakket te versturen zodat het zeker aan zou komen. Ook het aanmaken van een adressenboek zodat je de kaartjes rechtstreeks kan versturen is ideaal. Wij zijn compleet, maar anders zou ik hier zeker weer opnieuw bestellen.
20 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het was een beetje een gok, aangezien wij in Australië wonen en hier geboortekaartjes niet gebruikelijk zijn. De kaartjes online ontworpen en besteld, en duimen dat ze goed aankwamen en zoals we gehoopt hadden. De kaartjes zijn prachtig geworden en hebben er leuke reacties op gehad. Heel blij mee! 😄🥰
15 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super fijne site, veel mogelijkheden. Soms zou je nog bepaalde ontwerpen op andere kaartvormen willen hebben. Ik denk niet dat er meer ontwerpen nodig zijn, maar sommige ontwerpen zijn nu exclusief voor een bepaalde soort kaart of materiaal, als je daar nog meer keus hebt, zou dat nog beter zijn!
27 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het uitzoeken van een kaartje is makkelijk met de keuzehulp. De proefdrukken zorgden ervoor dat ik zeker was van mijn keuze. De optie om de kaartjes door hippe geboortekaartjes te laten versturen was heel fijn. Ik heb veel enthousiaste reacties gekregen op mijn kaartje
8 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel blij met onze geboortekaartjes. We hebben een mooi bestaand ontwerp uitgekozen en ons eigen gemaakt. Leuk ook de extraatjes die je met de proefdruk krijgt mee gestuurd, goede service!
16 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Everything went super smoothly. The design tool is very straightforward, cards were delivered very fast and they are really high quality.
16 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Erg mooi en naar verwachting, erg blij mee.Enige wat jammer is, is dat de rosé hartjes afgeven en kleine vlekjes veroorzaken.