Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.470 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Geïmporteerde beoordeling
Veel mogelijkheden bij zelf ontwerpen van kaartje en vlotte reactie bij klaarzetten andere producten in ons eigen ontwerp, ook bij vragen om kleine aanpassingen. Kaartjes ook vlot ontvangen na de geboorte.
8 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Grote keuze uit kaartjes die gemakkelijk aan te passen zijn. Het is een prachtig kaartje geworden! We waren blij verrast dat het zelfs nog persoonlijk werd gecheckt op foutjes. Levering is ook erg snel.
15 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wat een leuk bedrijf !!! Wel online, maar niet afstandelijk. Na een foutje in onze levering werd de telefoon snel opgepakt en het probleem direct opgelost !! Dankjulliewel allemaal voor jullie hulp.
16 okt 2023
Beste Hillena en Pieter, Bedankt voor jullie review. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze service! We staan graag voor onze klanten klaar. :)Met vriendelijke groeten, Mireille Hippe-geboortekaartjes
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel erg fijne manier van kaartjes opslaan in account en bestelwijze. Vervelend vind ik dat nu ik besteld heb, en we een zoon hebben, ik nog steeds doodgegooid wordt met advertenties van jullie.
Geïmporteerde beoordeling
Hele goede kwaliteit. Veel keuze. Ook in materiaal kaart. Bij de proefdruk krijg je voorbeelden van de kleuren en materialen mee gestuurd. Heel erg handig! Kaartje is echt prachtig geworden.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Angela,Bedankt voor je mooie feedback! Blij te horen dat je zo positief bent over de gang van zaken rondom het bestellen van je kaartjes. We staan graag weer voor je klaar.Met vriendelijke groet,SofiekeHippe-Geboortekaartjes
23 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Erg fijn om te bewerken! Proefdruk was een feestje om te ontvangen. Complimenten voor de snelle levering. 17.00 uur besteld, volgende dag om 10.30 uur tot onze grote verbazing in huis! Wauw!
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes, zelf kunnen ontwerpen. Helaas stonken ze heel erg naar vis toen we ze binnen kregen, waardoor we zelfs de kaartjes hebben moeten parfumeren voordat we ze gingen versturen.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Bedankt voor je waardevolle review Laudy, en van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mikki en Levi!Wij hebben je opmerking over de geur van de kaartjes kunnen herleiden tot een geur die bij vers drukwerk past, en door jou wellicht sterker werd ervaren. De oplossing is echter eenvoudig, door de kaartjes uit elkaar te halen en los neer te leggen, zal de geur verdwijnen. Parfumeren is dan ook niet nodig, hoewel een extra lekker geurende kaart nooit vervelend is om te ontvangen natuurlijk!Wij vinden het vervelend dat dit toch een mindere ervaring was in het proces, en wij hebben je daarom een mooi extraatje mogen aanbieden om toch een goed gevoel over te houden aan dit bijzondere moment. Hopelijk kunnen we op deze manier jullie ervaring toch positief afsluiten.Veel plezier ervan en super om te lezen dat jullie wel heel tevreden waren met het zelf ontworpen kaartje!Veel geluk in de toekomst!Met vriendelijke groet,CarlaHippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
De kaartjes waren prima en zoals gewenst behalve dat er een fout was gemaakt met het snijden van de ronde hoeken. Dit is netjes opgelost maar was wel vervelend want het gaf vertraging.
19 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super fijne communicatie en de kaartjes zijn snel verstuurd! Als reactie kregen we te horen dat iedereen de kaartjes prachtig vonden. Zou zo weer hier de geboortekaartjes bestellen!
19 nov 2023
Beste Melissa,Wat leuk dat je je ervaringen met ons hebt willen delen!Natuurlijk staan wij in de toekomst graag weer voor je klaar.Met vriendelijke groet,TimHippe Geboortekaartjes
22 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prima, maar wel prijzig en zeker de verzendkosten. Ook de mogelijkheid om slechts 1 gratis proefdruk te bestellen. Dit in tegenstelling tot andere aanbieders van geboortekaartjes.
16 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Very nice service. I got an email from the team about some spell checks which shows how determined the team is to make sure that your special cards are perfect. Thanks a lot team.
Geïmporteerde beoordeling
De geboortekaartjes zijn zeer netjes verpakt en verstuurd. De klantenservice heeft mij goed geholpen en geadviseerd bij een probleem m.b.t. het afdrukken van de geboortekaartjes.
3 feb 2024
Beste Maaike,Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij Hippe-Geboortekaartjes. Fijn dat we je goed hebben kunnen adviseren.Ook in de toekomst staan we graag voor je klaar.Met vriendelijke groet, Sofieke Hippe-Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Wij hebben een hele fijne ervaring met hippe geboortekaartjes. Na een typfout van onze kant, is er een hele mooie passende oplossing gevonden. Daar zijn we heel dankbaar voor.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Renee,Bedankt voor het mooie compliment en prachtige review!Wij hebben jullie heel graag geholpen, fijn om te horen dat jullie dat zo hebben kunnen waarderen!Geniet van jullie kindje en veel geluk samen!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Snel, ruim aanbod en ruimte voor eigen creativiteit. De kwaliteit is top. En het mooi verpakte pakket met alle samples zorgt echt voor meerwaarde om tot een keuze te komen!
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
We konden heel gemakkelijk kaartje ontwerpen, ontwerp opslaan en daarna bestellen. Ook de proefdruk ging zeer soepeltjes. kortom, zeer fijne webwinkel voor geboorte kaarjes
24 nov 2023
Beste Gertjan,Bedankt voor je mooie waardering!We helpen je graag en mocht het in de toekomst nodig zijn, staan we weer voor jullie klaar!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe-geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Mooie site veel mooie kaartjes en alles is eigen te maken. Programma werkt goed. En hele nette doos ontvangen met alles opties bij het bestellen van het proef kaartje
Geïmporteerde beoordeling
We konden heel makkelijk het kaartje personaliseren. De proefdruk was helaas mis gegaan maar na een werkdag hebben we de juiste nalevering gekregen. Super service!
2 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wij zijn zeer tevreden over het resultaat van onze geboortekaartjes. Het samenstellen ging vlot door de gebruiksvriendelijke site alsook was de service zeer vlot.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, makkelijk om de kaartjes aan te passen, en ze zijn super mooi geworden! Wat zijn wij blij met de kaartjes. We hebben leuke reacties ontvangen.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle communicatie en verzending. Mooie kaartjes, naar wens aan te passen vanuit format, maar ook mogelijkheid om zelf iets toe te voegen of te verwijderen.