Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.470 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Geïmporteerde beoordeling
Het pakketje met de proefdruk liet al een hele positieve indruk achter. Na de geboorte van onze zoon het opgeslag kaartje aangepast en besteld. Werd snel en netjes verpakt geleverd. De foto kaartjes die erbij zaten waren een leuk extraatje :) al met al een hele positieve ervaring!
10 okt 2023
Beste Danique,Bedankt voor je waardevolle review!Fijn dat we zo'n positieve indruk bij je achter hebben kunnen laten.Mocht er in de toekomst nog iets zijn waar we je mee kunnen helpen, dan staan we voor je klaar!Met vriendelijke groet,TimHippe Geboortekaartjes
15 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wat een top organisatie! Speciale geboortekaartjes besteld wat heeel erg mooi zijn geworden met een dag vertraging binnen gekomen en als service daarvoor een geboortetegel van het kaartje mogen krijgen. Ik raad zeker aan om hier je geboortekaartje te kopen. Gewoon top!
9 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zoveel bedrijven die kaartjes maken maar vanaf moment 1 al een goed gevoel bij Hippe geboortekaartjes. En dat is bevestigd bij het ontvangen van de proefdruk en de rest van de bestelling. Heel erg blij mee en heel veel positieve reacties op het ontvangen daarvan!
10 mrt 2024
Beste Demelza,Bedankt voor de geweldige beoordeling, complimenten en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Super om te horen dat jullie zoveel positieve reacties hebben ontvangen op de kaartjes.Heel veel geluk samen gewenst!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Super mooi aanbod van kaartjes, adreslabels, sluitzegels en andere extra's! Klantenservice is heel behulpzaam én reageert snel. Fijn dat alle items te bewerken zijn en zo zijn aan te passen naar eigen smaak en wens. Heel tevreden met de service en het resultaat!
21 nov 2023
Beste Tirsa,Bedankt voor je prachtige review en super fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen! Heel graag gedaan!Vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe-geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Really good experience. The cards were beautiful and delivered within the specified dates. Communication regarding the information in the cards was also great. I had omitted some info from my cards and I was contacted to ensure that this was done on purpose! ??
Geïmporteerde beoordeling
Wij ontwierpen onze geboortekaartjes op deze website en zijn daar erg tevreden over. Ze kwamen snel en waren heel goed verpakt. We kregen er ook nog een klein presentje bij en de kaarten waren echt zoals ze op het voorbeeld getoond werden. De levering was vlot.
Geïmporteerde beoordeling
Genoeg aanbod, maar overleggen wat de opties zijn is minimaal. Hierdoor voel je je als klant niet direct gezien terwijl je wel een flinke prijs betaald. Het is jammer dat je dit zelf moet uitzoeken waardoor je als klant niet direct gewaardeerd lijkt te worden.
Geïmporteerde beoordeling
Helaas was onze bestelling in eerste instantie zoek geraakt bij DHL. Er is toen een nieuwe bestelling gemaakt/ verzonden. Helaas wel met drukfout (verkeerde lengte en gewicht op het kaartje) daarna nogmaals verzonden en deze was wel goed/ volgens ons ontwerp
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Lisanne,Bedankt voor je waardevolle review! Wat jammer om te lezen dat je bestelling niet volledig naar wens is verlopen.Fijn dat je bij de problemen waar je tegen aan liep bij ons aan de bel hebt getrokken. Hierdoor hebben we je gelukkig zo goed mogelijk kunnen helpen en hebben wij de kans gekregen om de gemaakte fouten recht te zetten!Alle feedback die wij gaandeweg hebben ontvangen wordt intern opgepakt en gebruiken wij om onze service te verbeteren.Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen beteken dan horen we graag van je!Met vriendelijke groet,TimTeam Hippe Geboortekaartjes
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super makkelijke tool om je eigen kaartjes te designen of een eigen twist te geven aan een heel aantal goede voorzetjes. Prachtige kaartjes en een klein akkefietje met de stickers die niet geleverd werden door de post werd heel snel door jullie opgelost !
24 nov 2023
Best Marie-Suzanne,Wat fijn te horen dat jullie ervaring zo positief is!Mocht het nodig zijn, staan we in de toekomst graag weer voor je klaar!Met vriendelijke groeten,CarlaTeam Hippe-geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Binnen 36u na bestelling waren de geboortekaartjes al binnen. Zelf hadden wij een fout gemaakt op het kaartje, wat ontdekt was door hun. Telefonisch overleg geweest en hebben hun het voor ons aangepast, zodat het geboortekaartje klopte.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Wendy, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levertijd en onze service. Veel plezier met de kaarten en veel geluk met elkaar!Met vriendelijke groeten, Mireille Hippe-geboortekaartjes
7 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super tevreden! Heel fijn om bij de proefafdruk ook nog zoveel opties meegeleverd te krijgen. Nadat ik de definitieve bestelling had geplaatst met ander papiersoort, mailde ze mij om te checkten of dit juist was. Heel fijn!
7 apr 2024
Beste Kirsten,Bedankt voor de mooie beoordeling en van harte gefeliciteerd!We hebben jullie heel graag geholpen hoor, veel geluk gewenst samen en veel plezier met het versturen van de kaartjes!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
We hadden onze kaartjes besteld en kwamen er ineens achter dat het jaartal verkeerd was toen ze geleverd waren. Met één belletje was het opgelost en nu krijgen we kosteloos een goede batch opgestuurd. Erg klantvriendelijk!
Geïmporteerde beoordeling
Teksten aanpassen met de mobiel was niet gelukt. Ik heb daarna de aanpassing met de laptop gedaan. Op zondag besteld, volgende dag thuis bezorgd. Goed ingepakt. Top service. Ik ben zeer tevreden met Hippe-Geboortekaartjes.
24 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Onze bestelling werd door de leverdienst laattijdig geleverd. Wij hebben contact opgenomen met Geboortekaartjes.nl en zij hebben gelijk een nieuwe bestelling achterna gestuurd. Heel blij met deze goede en snelle service.
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel goed! Wij hebben een prachtig geboortekaartje mogen ontvangen. Helemaal onze smaak. Echter liet de koperfolie vlekken achter op de kaartjes, na contact met elkaar is hier een passende oplossing voor gevonden.
Geïmporteerde beoordeling
Mooie geboortekaartjes, uniek design, goede klantenservice, fijn dat het op ecologisch papier gedrukt kan worden, enige minpunt was de afwerking (witte rand aan de onderkant van ongeveer de helft van onze kaarten)
Geïmporteerde beoordeling
Gemakkelijke site om geboortekaartjes te ontwerpen. Wel jammer dat van de 70 kaartjes er 35 waren met een opgevouwen hoekje. Hierover gebeld waarna we er nogmaals 35 kaartjes kosteloos naar ons werden opgestuurd.
Geïmporteerde beoordeling
Hele fijne service! Na dat er iets mis was gegaan bij het verzendbedrijf was de klantenservice goed bereikbaar en dachten direct mee in oplossingen. Kwalitatief mooie kaartjes. Al met al hele goede ervaringen!
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Voor de tweede keer gebruik gemaakt van Hippe geboorte kaartjes. Dit is beide keren goed gegaan. We konden uiteindelijk de kaart maken zoals we dat in gedachte hadden. Denk hierbij aan papier soort en ontwerp.