Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.470 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

25 mei 2024
Top
17 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Genoeg keuze online en de bestelling ging makkelijk. Helaas duurde de levering lang. Erg jammer wanneer je geboortekaartjes besteld en 5 dagen moet wachten.
1 jun 2024
4 jun 2024
Beste Jody,Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jouw feedback nemen we ten harte. Tijdens feestdagen kan het iets langer duren als dat je van ons gewend bent. Zoals in jouw geval Pinksteren. Uiteraard geven we de verwachte verzenddatum tijdens het bestelproces al mee. Blij te vernemen dat het bestellen gemakkelijk ging. Blij dat jullie tevreden zijn met de ontvangen kaartjes en het geboortebord! Hopelijk mogen we in de toekomst weer voor je klaarstaan.Met vriendelijke groet,SofiekeHippe-Geboortekaartjes
30 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooi geboortekaartje via de website uitgezocht, het ontwerpen en aanpassen van het design zou wat mij betreft iets gebruiksvriendelijker mogen. Er is voldoende keuze aan lettertypes en kleuren. Echter vind ik als je een opslaand kaartje hebt het wel fijn als je de binnenkant de 2 kanten naast elkaar direct kunt zien op de pagina. Zodat je kunt zien of de tekst op gelijke hoogte zit. Nu zie je slechts pagina voor pagina en moet je dus maar hopen dat het gelijk zit. Bij het drukken van het kaartje ging het helaas bij jullie mis. De eerste druk zaten foutjes in, toen heb ik hierover contact gehad en zou ik een herdruk krijgen. Echter was deze herdruk nog vele malen slechter! Vooral bij het goudfolie. En heb ik uiteindelijk dus geen mooie kaartjes kunnen versturen omdat nogmaals een herdruk mij te lang zou gaan duren.
2 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Met mijn proefdruk helaas geen verassingspakket ontvangen zoals beloofd op de site. Ook mijn proefdruk was niet zoals ik hem gemaakt had op de site, want aan de binnenkant miste een hartje. Toen ik mijn definitieve order binnen kreeg, waren sommige enveloppen gekreukeld & 1 kaart zat een kleine vlek op helaas. Website was wel gebruiksvriendelijk en erg leuk dat je alle details kan aanpassen naar wens. Onze kaart is ook erg mooi geworden, maar vond de prijs kwaliteit wel een beetje tegenvallen. Kaartjes zijn erg duur Ook zou het handig zijn als je de adres lijst automatisch kan importeren naar de adres labels.
3 mei 2024
Beste Marleen,Bedankt voor de waardevolle review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje, ik wens dat het goed gaat met jullie!Helaas waar mensen werken, worden foutjes gemaakt. Wel vervelend dat dat bij jullie dus een paar keer mis ging maar dat de kaartjes toch naar wens zijn ontvangen.De genoemde verbeterpunten nemen we zeker mee!Heel veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe Geboortekaartjes
11 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
TOP!Hele mooie kwaliteit van kaartjes, makkelijk samen te stellen naar je eigen zin. Ook de enveloppen zijn super mooi! We zijn heel tevreden met ons prachtige kaartje! Dit maakt ons verhaal helemaal af! We krijgen ook alleen maar lovende reacties over hoe mooi het kaartje is maar ook over de kwaliteit! Ook was de proefdruk super leuk om uit te pakken, een klein feestje voor mama en papa. Het was enorm leuk ingepakt! Bij de uiteindelijke bestelling van onze kaartjes ook een leuk cadeautje dat we meteen gebruikt hebben! Dankjewel voor de goeie service!
11 feb 2024
Beste Shauni,Bedankt voor de mooie review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!Wat een prachtig kaartje hebben jullie ontworpen zeg en wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Heel veel plezier met het versturen en geniet van Ferre!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Nette en snelle service! Veel mogelijkheden. Proefpakket thuis is echt ideaal omdat je dan iets tastbaars in hadden hebt. Waardoor je dan makkelijker een keuze voor het juiste product kunt maken. Echter vond ik het wel lastiger om snel het winkelwagentje aan te passen. Je maakt je ontwerp, later pas je dit aan op de juiste geboorte datum. Maar dan is het even zoeken om de juiste aantallen in het winkelwagentje te krijgen. Als je het ontwerp maakt, en .eten de aantallen invuld voor bestelling, dan gaat dit wel heel makkelijk.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Hans,Bedankt voor de waardevolle beoordeling, fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn, het is dan ook een super mooi ontwerp geworden!Weet dat als er vragen zijn, ons team jullie heel graag assisteert bij het ontwerp of bestelproces!Geniet van jullie kindje!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Alleen maar fantastische reacties gehad op het geboortekaartje! Heel veel keuze, mooie afwerking en snel verzonden. Voor de Belgische klanten wordt de aandacht gevestigd op de portokosten van Bpost. Niet elk formaat kost namelijk even veel. Ook werd voor het drukken het ontwerp blijkbaar goed nagekeken, want de geboortedatum hadden wij per vergissing in een foute tint doorgegeven, wat prompt resulteerde in een mailtje of dit zeker zo bedoeld was. Kortom, een bedrijf dat me je mee denkt en nog wakker ligt van zijn klanten.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Ria,Wat een mooie recensie, fijn dat je jouw positieve ervaring met ons deelt.Blij te vernemen dat onze bijdragen werd gewaardeerd. Ook in de toekomst staan we graag weer voor je klaar!Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe-Geboortekaartjes