Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.470 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

19 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heldere website met fijne compacte editor als je je eigen ontwerp wil laten afdrukken. Veel opties qua papier etc. Er wordt naar mijn smaak veel kitsch ongevraagd meegestuurd en aangeboden bij proefdruk etc., maar dat hebben ze ruimschoots goedgemaakt door bij de definitieve bestelling van ons geboortekaartje scherp te zijn en te helpen ons kaartje perfect voor ons en foutloos af te laten drukken :). De editor zou daar nog iets meer tips/tricks bij aan mogen geven qua wat de marges precies betekenen voor leken als ik.
4 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes kunnen maken en bestellen. Eenvoudig op te slaan en aan te passen. Kaarten kan je helemaal naar je eigen zin maken. Keuze u8t vele soorten design en materialen. Echt een aanrader. Helaas ging het wel even mis bij de bestelling. Namen stonden er verkeerd op en de aangepaste datum stond er niet op. Hadden helaas verkeerde kaarten opgestuurd gekregen.Gelukkig was het snel en netjes opgelost. En heb ik alsnog op de goede kaarten de volgende dag binnen gekregen. Zeer netjes gedaan.complimenten daarvoor.
28 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
We zijn super tevreden over de service van Hippe Geboortekaartjes. We hadden twee keer een proefdruk besteld en ze kwamen qua kleur niet overeen. Om te kijken waar de fout zat hebben ze ons kosteloos nog een keer de nieuwe proefdruk gestuurd. Iedereen die we van de klantenservice spraken via de telefoon en mail was hartstikke vriendelijk. De kaartjes zijn mooi en van goede kwaliteit! We zouden hier zeker nog een keer een geboortekaartje bestellen, mocht er nog een kindje komen.
Geïmporteerde beoordeling
Wij hebben in eerste instantie een levering ontvangen waarin de foliedruk kaarten waren beschadigd. Wij hebben zelfs in het weekend via Whatsapp razendsnel reactie gekregen. We zijn geweldig goed geholpen met een totale nieuwe zending van alle kaarten en een presentje als coulance. Wij hebben zelden een organisatie meegemaakt die zo snel, gemakkelijk en fijn reageren vanuit service. Hippe-geboortekaartjes bedankt! Jullie zijn een aanrader!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Brian,Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje en bedankt voor de lovende woorden en mooie review!Balen dat jullie mooi ontworpen kaartjes in eerste instantie niet goed zijn geleverd maar fijn te horen dat jullie zo snel en goed geholpen zijn door onze klantenservice!Veel geluk toegewenst en wellicht tot een volgende keer!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
We hadden onze kaartjes besteld en kwamen er ineens achter dat het jaartal verkeerd was toen ze geleverd waren. Met één belletje was het opgelost en nu krijgen we kosteloos een goede batch opgestuurd. Erg klantvriendelijk!
19 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede klantenservice! We hadden een paar mensen die alleen een leeg envelopje kregen en het bedrijf heeft alle kaarten weer uitgestuurd zodat iedereen eentje zouden krijgen. Dus, echt tevreden met de service. Wat minder tevreden met het feit dat de enveloppen niet dichtgeplakt waren (waarvan het probleem kwam waarschijnlijk). Dat geldt ook voor de eerste verzending en de tweede helaas.
Geïmporteerde beoordeling
Hippe Geboortekaartjes is heel laagdrempelig en makkelijk bereikbaar. De service is fantastisch; onze bestelling was bij de bezorger zoek geraakt en nog zonder dat wij hierom vroegen was de bestelling al opnieuw naar ons verzonden. Echt een super service! Mochten we ooit nog een kindje mogen krijgen dan gaan we absoluut bij Hippe Geboortekaartjes de kaartjes bestellen. Een top bedrijf!
Geïmporteerde beoordeling
Wij zijn steeds zeer tevreden geweest van hippe geboortekaartjes. Enkel jammer bij onze bestelling van de kaartjes dat er iets misgelopen was in de drukkerij (witte vlekjes en strepen in de helft van onze bestelde kaartjes). Ik heb hier op een zaterdag dan een mailtje voor gestuurd en meteen reactie gekregen en verder geholpen. We waren zeer tevreden over de snelle hulp die we kregen.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Best Ine,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje, ik wens dat het goed gaat met jullie!Bedankt voor de waardevolle review!Balen dat de bestelling helaas niet in 1 keer goed ging maar fijn dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen voor jullie!Geniet van jullie kleintje en veel plezier met het versturen van de kaartjes!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
10 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De proefdrukken waren prachtig verpakt. Dit is o.a. de reden geweest dat wij de geboortekaartjes hier besteld hebben. Ook hebben wij sluitstickers besteld. Deze waren met een verkeerde volgorde ingepakt, waardoor de stickers verkreukeld waren. Dit vinden wij jammer. Verder een top levering en we hebben veel complimenten gekregen over het kaartje.
14 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hippe Geboortekaartjes levert kaarten van hoge kwaliteit, met een geweldig goede service en fijne mogelijkheden om kaarten naar eigen wens aan te passen en dus heel persoonlijk te maken. Ze zijn snel en netjes en we kregen leuke extraatjes. De prijs vonden we heel redelijk, met een prachtig resultaat, dus absoluut de investering waard.
5 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Een proefdruk besteld en daarbij kregen wij ook verschillende papiersoorten geleverd. Dit heeft er voor gezorgd dat we voor iets anders hebben gekozen dus heel fijn dat dit erbij zat. De (inhoud van de) doos van de proefdruk zag er ook heel feestelijk en leuk uit. Natuurlijk waren onze kaarten ook top en de levering was snel.
19 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Eerste keer dat ik hier de geboortekaartjes heb besteld van onze 4de kindje ze zijn geweldig ook handig dat je proefdruk kunt laten maken en je eigen draai eraan kunt geven de bezorging was heel erg snel En als kleinigheidje leuke kaartjes erbij gekregen om je foto moment vast te kunnen leggen van de weken met je kleine ??
26 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes, gemakkelijk aan te passen aan eigen wensen. Een groot nadeel vind ik de hoge verzendkosten, zowel bij het bestellen van een proefdruk als wanneer er voor bijna 200€ aan geboortekaartjes wordt besteld. M.i. moeten er dan geen verzendkosten van 7€ worden berekend. Dit is vriendelijker voor de consument.
Geïmporteerde beoordeling
Keuze uit heel veel voorbeelden, die je helemaal naar wens kan aanpassen. Je kan je template ook opslaan om achteraf gemakkelijk wijzigingen door te voeren. Ook het bestellen van een proefdruk is fijn en niet duur. En na het bestellen van de geboortekaartjes zijn ze binnen enkele dagen in huis! Zeker een aanrader :)
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes, goede kwaliteit. Komt overeen met het ontwerp op de laptop. Bij sommige van onze kaartjes was de foliedruk alleen wat uitgelopen waardoor deze niet mooi waren om op te sturen. Hippegeboortekaartjes heeft dit heel goed opgelost door 5 nieuwe kaarten gratis naar ons te versturen. Echt een super service
3 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prettige website met veel mogelijkheden om geboortekaartjes te personaliseren. Bovendien zeer prettig contact met de klantenservice, die overal bij wil ondersteunen. Wel belangrijk om een proefdruk te bestellen. Zoals wel vaker het geval is ogen de kleuren op het computerscherm soms net anders dan op het kaartje.
3 mrt 2024
Beste Ester,Bedankt voor de mooie review!Wat fijn om te lezen dat je zo blij werd van het contact met onze customer services!We hebben je heel graag geholpen en wat je zegt over de proefdruk is inderdaad een schot in de roos!Heel veel geluk samen!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe Geboortekaartjes
31 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
De kaarten zijn echt heel mooi! Er was wat fout gegaan bij postnl, de envelop was open geweest en het geboortekaartje was eruit gevallen. Jullie hebben me gelijk geholpen en vrijwillig opnieuw een kaartje gestuurd. Ik ben echt heel tevreden en vond het super lief!! Ik zou iedereen hippe geboortekaartjes aanraden.
Geïmporteerde beoordeling
Het is een fijne, mooie website met enorm veel keuze én ook nog eens veel opties om een kaartje helemaal naar wens te maken. Het was fijn om eerst een proefdruk te kunnen bestellen, die ook nog eens in een mooie verpakking werd verstuurd! We zijn erg tevreden en blij met het geboortekaartje van onze dochter!
Geïmporteerde beoordeling
Na een mooie proefdruk helaas daarna meermaals pech gehad met minder mooi gedrukte kaartjes. Na contact met de klantenservice werd dit super goed opgepakt en werd er meermaals een oplossing geboden. Na 3 maal scheepsrecht maar helaas is de kwaliteit nooit meer geweest wat ik bij de proefdruk had.
Geïmporteerde beoordeling
Fijne ervaring jammere vind ik wel dat ze zelf ook wel controle op de kaartjes zouden kunnen uitvoeren op schrijf fouten bijvoorbeeld vooral als kers verse ouders kun je ook een foutje maken en voor bijna 6 per kaart is dan wel de moeite om het te bekijken als bedrijf zijnde voor het bedrukken.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Randy,Bedankt voor de prachtige review!Wij controleren niet iedere bestelling, maar steekproefsgewijs. Jammer dat jullie bestelling niet met de steekproef er uit is gehaald, helaas is dat ook niet in te regelen.Neem ook in dit soort gevallen gerust contact met ons op, zodat wij naar een oplossing kunnen zoeken, we helpen je graag!Veel plezier met het versturen van de kaartjes en geniet van jullie kindje!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes