Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.470 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

18 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zeer fijne en makkelijke tools om het kaartje te personaliseren naar eigen wens.
18 okt 2023
Beste Debbie,Bedankt voor je waardevolle review!Fijn om te lezen dat je je bestelling bij ons zo positief hebt ervaren! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden. We staan voor je klaar!Met vriendelijke groet,TimHippe Geboortekaartjes
2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fijne website met veel aanbod en mogelijkheden om het kaartje te personaliseren.
Geïmporteerde beoordeling
Supersnelle, eerlijke en prachtige service. Ik zou er zo opnieuw bij bestellen!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Marit,Bedankt voor de mooie review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!Heel fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de service. We hebben jullie heel graag geholpen voor nu en wellicht in de toekomst!Geniet van jullie kleintje en veel plezier met het versturen van de kaartjes!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
11 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super makkelijk te ontwerpen en ook heel snel verstuurd en bij iedereen thuis!
12 nov 2023
Beste Romy,Bedankt voor je waardevolle review!Fijn om te lezen dat je we je zo'n positieve ervaring hebben kunnen bezorgen. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan helpen we je graag!We staan voor je klaar.Met vriendelijke groet,TimHippe Geboortekaartjes
23 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede service en mooie designs. Heel erg fijn om hier alles te kunnen regelen.
22 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle service. Leuk dat je kaartjes volledig aan kunt passen aan eigen smaak
22 apr 2024
Beste Dinette,Bedankt dat je een review hebt geschreven. Goed te horen dat je ervaring positief is!We staan graag weer voor je klaar.Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe-Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Heel erg fijn en het geboorte kaartje voor onze dochter is prachtig geworden.
Geïmporteerde beoordeling
Tevreden van het resultaat, snelle en correcte levering, goede klantenservice
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Klantvriendelijke partij die snel de bestelling levert. Goede klantenservice!
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fijne website om geboortekaartjes te ontwerpen, aan te passen en te verzenden
22 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Hele fijne, snelle en heldere website en service. Prijs/kwaliteit is ook top!
Geïmporteerde beoordeling
Goede service en bij het proefpakket een volledige inkijk van mogelijkheden!
18 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super tevreden! Makkelijk om te ontwerpen, snelle levering en top kwaliteit!
18 feb 2024
Beste Sanja,Bedankt voor de prachtige beoordeling en complimenten en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de bestelde kaartjes!Heel veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Heel goed - goed aanbod qua kaartjes, goede communicatie en snelle levering!
Geïmporteerde beoordeling
Handige website, leuke designs en denken met je mee. Contact verloopt vlot.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Stefan, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je ze enthousiast bent. Onze klantenservice staat graag voor je klaar. :)Met vriendelijke groeten, Mireille Hippe-geboortekaartjes
10 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Erg goed!! Snelle service, ontzettend mooi kwaliteit en duidelijke website
13 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle communcaite, fijn dat je aanpassingen kunt doen, erg leuke kaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Fantastisch, goede service, bij vragen snel contact. Resultaat is geweldig
17 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Leuke presentatie van proefdrukken. Mooie kwaliteit. Zeer snelle levering.
17 okt 2023
Beste Jamie,Bedankt voor je waardevolle review!Fijn dat je we je zo'n prettige ervaring hebben kunnen geven rondom je bestelling bij ons. Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden!Met vriendelijke groet,TimHippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Fijne website en goede service, maar uiteindelijk per kaartje wel prijzig