Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.468 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Zeer goed!
11 nov 2023
Geweldig!!
12 nov 2023
Beste Danny,Bedankt voor je waardevolle review!Wat fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt overgehouden aan je bestelling bij ons.Geniet van de kaartjes en geniet van elkaar :)Met vriendelijke groet,TimHippe Geboortekaartjes
Erg goed!!
21 okt 2023
Super goed
4 okt 2023
Heel goed!
20 sep 2023
31 mrt 2024
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Esther,Bedankt voor de prachtige beoordeling! We hebben jullie heel graag geholpen!Veel geluk samen!Met vriendelijke groet, Carla team Hippe Geboortekaartjes
Erg goed!
Erg goed!
Satisfied
Heel fijn
18 jan 2024
Heel mooi
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Vivianne,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en bedankt voor je prachtige review!Goed te horen dat jullie de kaartjes zo mooi vinden.Heel veel geluk samen gewenst!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Aanrader!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Anouk,Bedankt voor de prachtige beoordeling! Daar doen we het voor!Veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes