heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

175 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden421 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

Prima plantjes

Plantjes die we kregen doen het uitstekend, daarnaast een hele berg "bonusplanten" gehad waar we erg blij mee waren en het ook goed doen nadat we de lelijke blaadjes hebben weggeknipt. Nog snellere levering zou 5 sterren zijn.
29 aug 2024
Beste tuinliefhebber, wat fijn om te horen dat u tevreden bent met uw planten. We wensen u veel plezier en vreugde met uw planten.
30 aug 2024
Echt heel mooie bomen gekregen. Ben er blij mee. Iets meer info op de website zou wel fijn zijn. bijvoorbeeld binnen hoeveel dagen planten, en hoe veel aarde en mest nodig is.
Heb ik al laten weten via de mail. Gezonde plantjes, goede verzorging voor de reis, nuttige en begrijpelijke informatie meegeleverd voor het inplanten, kortom, helemaal goed.
22 aug 2024
Goede planten en ruime keus. Netjes ontvangen in een stevige doos. Alles staat in de grond en de planten doen het goed. Het heeft nog even de tijd nodig maar dat is logisch.
Beukenhaag was van uitstekende kwaliteit Ook de lengte welke op de website exclusief de pot werd opgegeven klopte precies. Werd goed verpakt op een pallet aangeverd
Antwoord van heijnen-planten.nl
Goedendag, bedankt voor uw positieve feedback. Het is geweldig om te horen dat de planten aan uw verwachtingen hebben voldaan. We doen altijd ons best om de mooiste planten naar onze klanten te sturen. We wensen u veel plezier met uw planten en kijken uit naar een volgend bezoek aan onze webshop!
22 aug 2024
geen loze beloftes, levering binnen genoemde termijn, handige verpakking, gezonde plantjes (voor zover ik dat kan beoordelen, maar ze doen het allemaal)
23 aug 2024
Beste klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over onze planten te schrijven. We zijn blij te horen dat uw planten in goede staat zijn aangekomen en mooi groeien. We waarderen uw vriendelijke woorden zeer en hopen dat u veel plezier zult blijven hebben van onze planten. Bedankt dat u voor ons heeft gekozen!
Kon de levering week opgeven Alles netjes verpakt volgens plan geleverd gekregen Plantjes waren fris en doen het goed
MV
Mailyn v.
Nijmegen
29 aug 2024
Bestelproces en levering prima, alleen jammer dat bijna alles in kleine potjes geleverd kan worden.
30 aug 2024
Goedendag, bedankt voor uw positieve feedback. Het is geweldig om te horen dat de levering goed is verlopen. We doen altijd ons best om de mooiste planten naar onze klanten te sturen. Op onze site staat vermeld dat de planten in P9 potten geleverd worden. Op dit moment hebben we nog geen mogelijkheid grotere potten te leveren. Dit is voor de toekomst wel gepland. We wensen u veel plezier met uw planten en kijken uit naar een volgend bezoek aan onze webshop!
29 aug 2024
SUPER MOOIE PLANTEN, GOED VERPAKT, BOVENDIEN DOEN ZE HET UITSTEKEND OP DE NIEUWE PLEK
Plantjes waren zorgvuldig verpakt en zonder uitzondering van prima kwaliteit.

Mooie en gezonde planten

Gezonde planten, zorgvuldig en met liefde verpakt. Ik ben super tevreden
Goed verpakt en de plantjes waren in goede staat om meteen te planten.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over onze planten te schrijven. We zijn blij te horen dat uw planten in goede staat zijn aangekomen en mooi groeien. We wensen u veel plezier met uw planten en kijken uit naar een volgend bezoek aan onze webshop!
18 aug 2024
Levering duurde iets langer, nl. 1 week, maar planten slaan goed aan!
22 aug 2024
Goede planten, zorgvuldig en slim verpakt. Alles op tijd geleverd.
HV
29 aug 2024
Iets meer duidelijkheid geven over de datum van levering
Goed verpakt, snelle levering, goede kwaliteit plantjes
22 aug 2024
Plantjes netjes verpakt. En kwaliteit/prijs perfect
23 aug 2024
Beste gewaardeerde klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven. We zijn erg blij te horen dat u onze kwaliteit waardeert en danken u voor uw vriendelijke woorden. We doen ons best om producten van de hoogste normen aan te bieden en zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en we hopen u ook in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Plantjes kwamen netjes en “fris” aan. Snelle service
De planten waren goed ingepakt. En alles was heel.
29 aug 2024
Uitstekende communicatie en manier van bezorgen.