heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden401 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

Uitstekende communicatie en manier van bezorgen.
15 aug 2024
Snelle levering. Planten volgens advertentie.
16 aug 2024
Goedendag. Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw planten.
22 aug 2024

Goed ingepakt en planten zien er goed uit.

Goed ingepakt en de planten ziener goed uit.
19 aug 2024
Netjes en snel aangeleverd , goed verpakt
19 aug 2024
Goedendag, bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaringen te delen. We zijn zeer blij te horen dat u tevreden was met de snelle levering en de kwaliteit van onze planten. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit en we zijn dankbaar voor uw steun. We zouden het een plezier vinden om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten

Prima planten

Vlotte, goede levering van goede planten
Van de bestelling, tot levering... 👌👍
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste tuinliefhebber, hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn erg blij te horen dat u tevreden bent met onze service en de planten. We wensen u veel plezier met uw planten.
Netjes geleverd en goede kwaliteit.
15 aug 2024
Vlotte en goed verpakte levering.
16 aug 2024
Beste tuinliefhebber, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat de gekozen leverweek perfect voor u uitkwam en de planten goed zijn afgeleverd. We hopen dat u volop van uw planten geniet en kijken uit naar een volgend bezoek.
22 aug 2024
Zeer tevreden met mijn levering
FB
Fred B.
Deventer
22 aug 2024
Goede levering en prima planten
23 aug 2024
2. Goedendag, bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaringen te delen. We zijn zeer blij te horen dat u tevreden was met de snelle levering en de kwaliteit van onze planten. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit en we zijn dankbaar voor uw steun. We zouden het een plezier vinden om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
15 aug 2024
Goede planten en mooi verzonden.
16 aug 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wat fijn om te horen dat de planten aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat de levering goed is verlopen. We doen altijd ons best om de mooiste planten uit te kiezen en naar onze klanten te sturen. We wensen u veel plezier met uw planten en kijken uit naar een volgend bezoek!
Snelle en adequate afhandeling.
Mooie gezonde planten
Kwaliteit is super!
Goed verpakt
Ga zo door!
15 aug 2024
Plantjes werden ondanks boel bla bla in de mails geleverd zonder voorafgaande kennisgeving. Tevens was de kleur niet gemarkeerd, dus maar afwachten hoe de blauwe dan wel witte exemplaren terechtgekomen zijn. Al met al een waardeloze ervaring.
16 aug 2024
Beste klant, wat jammer om te horen dat u deze ervaring met ons heeft gemaakt. We zien dat u hier nog geen contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Onze klantenservice zal zich met u in verbinding zetten om dit te bespreken. Wij danken u voor uw vertrouwen en wensen u een prettige dag toe.