heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

176 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden422 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

5 sep 2024
sommige planten waren god ,andere niet heb ook contact gehad daar over met de verkoper. werd redelijk opgelost. maar zeker niet voor herhaling vatbaar
Ik vind de plantjes niet zo mooi, ook niet nadat ze al n tijdje in de aarde staan.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review. Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de geleverde planten. Jammer dat u zich niet direct na ontvangst van de planten bij ons heeft gemeld. De klantenservice zal contact met u opnemen om tot een goede oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
22 aug 2024
Van de elf planten hadden er twee de reis niet goed doorstaan
23 aug 2024
Beste klant, wat jammer om te horen dat u deze ervaring met ons heeft gemaakt. We zien dat u hier nog geen contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Onze klantenservice zal zich met u in verbinding zetten om dit te bespreken. Wij danken u voor uw vertrouwen en wensen u een prettige dag toe.

Kaal

Er kwamen plantjes aan, waar al geen blaadjes meer aan zaten
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste klant, wat jammer dat u niet tevreden bent over de geleverde planten. Wij hadden dit graag na ontvangst van de planten van u gehoord. Kunt u contact met ons opnemen via info@heijnen-planten.nl, wij kunnen dan een geschikte oplossing vinden. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
10 aug 2024

Prima ervaring met Heijnen planten

Wij hebben Portugese Laurier bij Heijnen planten besteld. Duidelijke website, snelle afhandeling waarbij je zelf de week van levering kan bepalen zijn erg prettig. Voor de levering zelf hoef je uiteindelijk niet thuis te blijven. De geleverde planten zijn vers en van goede kwaliteit. Wat wel onhandig was dat de bezorging alleen een palletwagen heeft waardoor hij niet op het grind kon komen met als gevolg dat de spullen midden op de oprit moesten staan. Een vrachtwagen met een kraan was handiger geweest.
12 aug 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw planten.

Het groeit prima….

De plantjes waren zoals het bedrijf ze omschreef, jong en klaar om geplant te worden, binnen 1 week waren alle plantjes gesetteld en begonnen te groeien, ik heb wel ipv gewone tuingrond de MMmix gebruikt met wat vermiculite er door gemengd. Het enige nadeel voor mij als beginnend tuinier was het feit dat de labels door de verzenddoos lagen, Heugherais de enige plant die ik ken dus ik moest een paar weken wachten totdat ik wist welke plant bij welk label hoort😂
11 aug 2024

Prima met ruimte tot verbetering.

Prima te gebruiken webpage en eenvoudig bestelproces. Geen mogelijkheid voor bijzonderheden mbt transport, niet tijdens het plaatsen van de bestelling en ook niet als de order geactiveerd is. Je moet maar afwachten hoe/wanneer de produkten geleverd worden. Prima kontakt gehad met de transporteur bij aflevering.
12 aug 2024
Beste klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons bedrijf achter te laten. We begrijpen uw teleurstelling over onze leveringsvoorwaarden. Aangezien wij samenwerken met externe transportbedrijven, is het alleen mogelijk om de leverweek te kiezen. De bestelling wordt vervolgens binnen die week, tussen dinsdag en vrijdag, geleverd. We werken hard achter de schermen om dit proces in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met de planten.
15 aug 2024
De planten zijn tijdig en correct geleverd en over het algemeen in goede staat. De paar planten die de reis niet hadden overleefd zijn achteraf vergoed. Dat is goede service.
16 aug 2024
Hallo, Bedankt voor uw positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat onze klantenservice een passende oplossing voor u heeft gevonden en dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We danken u voor uw positieve beoordeling en wensen u veel plezier met uw planten.
1 aug 2024
het was me tevoren niet duidelijk hoe grot de planten zijn. Ze kwamen aan in een doos die opengescheurd was, maar de planten zagen er desondanks goed uit.
2 aug 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw planten.
15 aug 2024
Netjes en snel geleverd. Op 6 (van de 16) lavendelplantjes na zijn alle plantjes goed aangeslagen. In totaal hadden we 99 planten besteld
16 aug 2024
Beste klant, bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het super om te horen dat er zoveel planten zijn aangeslagen en u hiermee tevreden bent. We danken u voor uw vertrouwen en wensen u veel plezier met uw bestelling.
23 jul 2024
Goed verpakt en de planten zagen er fris fruitig uit . Nu twee weken in de grond en ze lijken al te groeien . Bedankt voor de service !
25 jul 2024
Beste klant, wat enorm fijn om te horen dat u de plantjes aangeplant heeft en zij al begonnen zijn met groeien! Wij danken u voor uw positieve review en wensen u enorm veel groeiplezier.
15 aug 2024

Groot assortiment, goed ingepakt verzonden

Erg handige website om verschillende planten uit te zoeken. Uitgebreid assortiment en zeer nette levering.
16 aug 2024
Goedendag, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. We zijn zeer blij te horen dat u tevreden was met de snelle levering en de kwaliteit van onze planten. Uw tevredenheid heeft voor ons de hoogste prioriteit, en we zijn dankbaar voor uw steun. Het zou ons een plezier zijn om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
23 jul 2024
Verast door het feit dat alle planten zonder schade zijn geleverd en het goed doen
25 jul 2024
Beste tuinvriend, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We doen altijd ons uiterste best om de planten goed te verpakken voor hun reis, zodat ze tiptop in orde bij onze klanten aankomen. We wensen u veel plezier met het groeien van de planten!
18 aug 2024
Levering duurde iets langer, nl. 1 week, maar planten slaan goed aan!
8 aug 2024
Goede kwaliteit planten en heel goed verpakking voor het bezorgen.
8 aug 2024
Beste tuinvriend, wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten en dat de planten hun reis goed doorstaan hebben. We wensen u veel plezier met uw planten!
15 aug 2024
Ruime keuze, snelle levering en planten slaan goed aan
15 aug 2024
Goede ervaring. Duidelijke webshop en snelle levering.
16 aug 2024
Beste tuinliefhebber, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met uw planten. We wensen u veel plezier en vreugde met uw planten.
8 aug 2024
Snel contact goede kwaliteit goed verpakt dank
24 jul 2024
Snelle levering en een goede kwaliteit plantjes
15 aug 2024
Snelle levering. Planten volgens advertentie.
16 aug 2024
Goedendag. Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw planten.