agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.344 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

Beschadigde jas

Ik ben geen online shopper, maar omdat ik een jas nodig had en niet direct in de winkel geraakte, bestelde ik deze bij Agradi. Mijn pakketje werd vlot geleverd, maar aangezien ik 5 dagen in het buitenland was, kon ik dit pas dag 6 openen. Er zat helaas een scheur/winkelhaak in de achterkant van de jas. Iets wat ik direct gemeld heb met vraag tot oplossing. De kaartjes hangen nog aan de jas, maar omdat de schade niet binnen de 48u gemeld was, konden zij niks doen. Na 5 keer mailen om mijn standpunt uit te leggen, bleef het bij een "nee wij kunnen niks voor u doen". Een oprecht correct bedrijf, of een speciaalzaak die voor zijn klanten staat, zou voor zijn klant een oplossing zoeken of in een commerciële tegemoetkoming voorzien. Dat is iets wat Agradi zeker zou kunnen, maar duidelijk niet wil. Klantenservice nul. Shoppen bij een onpersoonlijke grote speler zoals Agradi doen we dus nooit meer.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat staat inderdaad in onze voorwaarden waarmee u akkoord gaat op het moment van bestellen. Mocht u opmerkingen hebben, meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst van het pakket. Graag ontvangen we een mail met illustrerende foto's van het geconstateerde probleem. U kunt de mail verzenden naar klantenservice@agradi.nl. Meer hierover kunt u vinden via https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Matige klantenservice en slecht voortaadbeheer

Denk je handschoenen op tijd te bestellen, omdat op de site wordt aangegeven dat ze op voorraad zijn en tussen de 2-6 werkdagen geleverd zullen worden.. Nee hoor! De site geeft het gewoon niet goed aan en eigenlijk waren de handschoenen niet op voorraad. Dus je mag door de kou blijven gaan zonder handschoenen, omdat ze nog niet in het magazijn zijn aangekomen. Ondertussen staat op de site nog steeds vrolijk dat ze op voorraad zijn. Vervolgens duurt het makkelijk 2,5 week voor ze eindelijk verzonden kunnen worden en daar wordt geen enkele vorm van excuses voor aangeboden als je ze vraagt hoe dat fout is gegaan aan hun kant. Eerder ook al een vreemd akkefietje gehad met een vraag over de maat van een broek, maar ik dacht dat dat misschien een bijzonder geval was. Helaas lijkt het erop dat de volledige klantenservice gewoon te wensen overlaat.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Hele slechte aftersales!!

Ten eerste klopt het niet qua levering, voor 21.00 besteld dat het de volgende dag bezorgd wordt. Ik heb 3 dagen op mijn pakket moeten wachten. Dan had ik een schade aan mijn dekenrekken. Omdat het weekend was, heb ik de maandag direct de klantenservice gebeld. Moest ik mailen, bleek dat ik binnen 48 uur de schade had moeten melden per mail, en ik was dus net een paar uur te laat op de maandag, omdat ik in de veronderstelling was dat ik moest bellen. (En ze in het weekend gesloten zijn) nu nog een lopende mailwisseling over een product met een fabricagefout, ik zou 3 euro retour kunnen krijgen op mijn kosten. Nu ligt er van mijn kant het voorstel om een vervangend product op te sturen. Heb er weinig vertrouwen in. Niks klantvriendelijk en service willen geven.
14 nov 2023
Beste klant, Wij bieden op geselecteerde artikelen op de website aan "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden", de volgende dag bezorgd bieden wij nooit aan. DPD bezorgt de pakketten binnen 2 dagen. We verzoeken u vriendelijk uw bestelling bij ontvangst te controleren of alle artikelen in goede orde ontvangen zijn. Mocht u opmerkingen hebben, meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst van het pakket. Graag ontvangen we een mail met met illustrerende foto's van het geconstateerde probleem. U kan je mail verzenden naar klantenservice@agradi.nl. Meer informatie hierover kunt u vinden via https://www.agradi.nl/garantie/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 mei 2024

Ik heb iets besteld maar het nooit gekregen.

Ik heb iets besteld. Volgens de bezorgservice was het artikel bij mij thuis afgeleverd, dit was echter niet zo. Door foutieve scan van dpd is het artikel naar een afhaalpunt gestuurd. Ik was hier echter niet van op de hoogte. Artikel is teruggestuurd naar agradi en ik heb geen artikel…. Heb het wel nodig, maar moet het dus weer bestellen en de portokosten bestalen en bovendien de retourkosten betalen waardoor het artikel ca 2xzo duur is als bij de eerste bestelling… bijzonder teleurstellend is dat ik na meerdere keren gemaild te hebben met agradi en uitlegde dat ik in het ziekenhuis lag ten tijde van de bezorging geen zicht had of er bij ons iets was bezorgd. Teleurstellend en erg triest.
8 mei 2024
Beste klant, Wij zien dat uw bestelling bij de Parcel Shop is geleverd op 25-04-2024. DPD laat de bestelling hier 7 dagen liggen, zodat de klant ruim de tijd krijgt om het pakket hier (tijdig) af te halen. Op 04-05-2024 is de bestelling hier opgehaald door de chauffeur en retour gestuurd naar de afzender. Het is ten alle tijden de verantwoordelijkheid van de klant om de leveringsinformatie, dan wel de tracking per mail, nauwlettend in de gaten te houden of te volgen. Indien het pakket wordt geweigerd of niet wordt afgehaald staat hier een boete op van €12,50. Dit staat ook in onze retourvoorwaarden beschreven. https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 nov 2023

Helaas meteen tijdens eerste gebruik stuk

Helaas hield het apparaat er tijdens één paard scheren mee op. Hij doet niets meer, als ik hem aan zet maakt hij niet eens geluid. De communicatie met Agradi ging moeizaam. Ze wilde eerst een filmpje. Filmpje gestuurd, dat dus precies laat zien wat ik al omschreven had: het apparaat doet niets meer. Toen was er overleg met de leverancier nodig. Zoals verwacht mocht hij een paar dagen later dan eindelijk op de post. "Ze zullen hem gaan nakijken bij de leverancier". Inmiddels zijn we een week verder en zit ik dus met een half geschoren paard. En ondanks dat ik dat steeds aangeef, komt er niet iets van een compensatie (leenapparaat of geld terug) van Agradi. Erg jammer.
14 nov 2023
Beste klant, Wij zien dat er contact is met de klantenservice en er een reparatie/controle is aangeboden, wij houden u hiervan op de hoogte. Helaas hebben wij voor nu de optie voor een leenapparaat (nog) niet, wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Mocht u vragen hebben over onze retourvoorwaarden adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
6 jun 2024
Zeer slechte paardendeken ontvangen. Gaat vanaf dag één aan één kant afhangen tot bijna aan grond. Gevaarlijk voor paard. Ook na één dag kwamen er gaatjes in. Gereclameerd. Had zelfs voorgesteld dat Agradi een cadeaubon zou sturen en dat ik dan een andere, kwalitef betere deken zou bestellen. Maar na 2 mails bericht.. helaas we kunnen niets doen. Valt niet onder garantie. Zaak afgesloten ! Je mag als klant er vanuit gaan dat je een deugdelijk product ontvangt. Zo niet dat er dan naar een passende oplossing gezocht wordt. Ben écht niet te spreken over Agradi. Ook bij reviews kwam ik zelfde klachten tegen. Snap niet dat bedrijf dit product dan blijft verkopen
7 jun 2024
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De gaten die in de deken zitten zijn op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf in of op de deken moet zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. De deken valt dus helaas niet onder garantie. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 nov 2023

Levertijd

Er wordt gezegd dat de spullen binnen 1-2 dagen verzonden worden. Het kan een keer gebeuren maar het is bij ons nu al een aantal keer gebeurd dat wij weken op een bestelling zitten te wachten. Zet het er dan niet bij! Ook valt het me op dat flessen/sprays niet goed verpakt worden / gesloten worden en daardoor ontstaat er lekkage in je bestelling. Heb een keer gebeld en dan sta je in de wacht en moet je foto’s doorsturen. Je krijgt het dan wel netjes vergoed maar ik bel niet meer. Kost mij teveel tijd die ik helaas niet heb. Bovenstaande zou voor mij redenen zijn om elders te bestellen. Ik voel dan ook geen behoefte om foto’s bij te voegen.
23 nov 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Kunt u de klacht over het inpakken van uw bestelling sturen naar klantenservice@agradi.nl met uw foto's en ordernummer? Wij kijken graag met u mee naar een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Beste, de produkten van agradi zijn naar onze mening in orde en prijs kwaliteit ok. Echter hebben wij veel klachten over jullie bezorger DPD. Het is zover gekomen dat wij een andere leverancier onder de arm genomen hebben in NL die tevens de produkten bij jullie inkoopt en ons toestuurt. Het is ver gekomen. DPD doet niets van moeite om de pakketten correct te leveren en zijn tevens niet bereikbaar voor klanten. Wij hebben een paardenpension in Belgie en al onze klanten bestellen nu via ons en de andere leverancier in NL. Zeer trieste samenwerking met DPD. Met post.nl of bpost hebben wij nooit problemen. Die vinden ons adres blijkbaar wel!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
16 jun 2024

Bestelling niet ontvangen, bezorger heeft poortdeur zwaar beschadigd.

Mijn bestelling is niet geleverd. Sterker nog, de bezorger heeft mijn poortdeur naar de achtertuin flink beschadigd. Speciaal tekst toegevoegd welke buren bereikbaar zijn gezien pensioenleeftijd, maar daar is niet geleverd. Binnen paar dagen is bestelling retour afzender gestuurd, zonder dat ik kans heb gehad deze op te halen op het alternatieve pakketpunt. Op mijn vorige adres was ik zeer tevreden over Agradi als leverancier, na deze ervaring hoop ik er nooit meer te hoeven bestellen. Ik moet niet alleen kosten aan Agradi betalen zonder ooit iets geleverd te hebben gekregen, maar heb ook flinke reparatiekosten aan mijn achtertuin.
18 jun 2024
11 nov 2023
Slechte ervaring met het terugsturen van producten vanuit België! Je krijgt minder dan de helft terug van het bedrag van je product, door de hogen retour en verzendkosten die je moet betalen! Je ken best het zelf doorverkopen, hier zal je meer aan verdienen. Daarnaast moet je al 50 euro hebben om gratis te versturen, past er iets niet en je wilt een andere maat. Moet je weer 50 euro hebben om gratis te versturen. En je moet nog is rekening houden met dat je niet eens de helft van het bedrag terug krijgt wat je terugstuurt. Je betaalt te veel! Ik heb nog nooit zo’n slechte service gehad vanuit Nederland!
14 nov 2023
Beste klant, Wanneer er een bestelling is geplaatst met meerdere artikelen en hiervan wordt een deel retour gestuurd, wordt er gekeken naar het totaal bedrag van de behouden artikelen na de retourzending. Het behouden bedrag van de bestelling is onder de €49 uitgekomen voor de gratis verzending, in dat geval worden de verzendkosten van €5,99 als nog in rekening gebracht. De andere €4,99 zijn de retourkosten voor België, dit geldt voor alle Belgische retourzendingen. u heeft dus het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel ontvangen plus de verzend en retour kosten. Mocht u vragen hebben over onze retourvoorwaarden adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Vertraging levering en geen communicatie

Er was heel veel vertraging in het versturen van mijn bestelling. Hierover werd niet gecommuniceerd. Uiteindelijk heb ik zelf moeten bellen en toen bleek de order vast te hangen in het systeem ofzo. We hadden een week van tevoren wedstrijdkleding besteld voor mijn dochter, maar ze heeft haar wedstrijd niet kunnen rijden in de kleding. Dat was erg jammer en een grote teleurstelling voor haar. Door de gebrekkige communicatie hebben we ook niet op tijd een alternatief kunnen regelen. Na het telefonisch contact hebben jullie wel snel gehandeld en de bestelling alsnog verstuurd, maar dat was toen al te laat.
Antwoord van agradi.nl
verkeerde onderdeel gekregen foto van gestuurd al met al een week verder en niets bereikt. gewoon praktisch nadenken moeten jullie. als je een foto stuurt als er iets niet goed is moet je direct zeggen is prima we sturen zsm een nieuwe er achter aan. Het ging om een waterbak stopje van 0,49 cent. En dan word ik gevraagd om een filmpje te maken hoe de lekkage is. Sorry maar dan is het niveau wel heel erg gedaal. Al met al heeft me dit anderhalf uur gekost zon ding van 0.49 cent. jullie ook een half uur dus beide geen cent verdiend! hopeloos sorry maar moet dit wel even kwijt en doe je voordeel hier mee
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij hebben juist beeldmateriaal nodig om u te kunnen helpen met het probleem wat zich voordoet, indien dit niet zichtbaar is op een foto kan er om een video gevraagd worden. Dit omdat wij er zeker van willen zijn dat wij u aan het juiste artikel kunnen helpen. Wij zullen uw feedback meenemen en bespreken om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
word telkens niet geleverd op de afgesproken dag (voor de 2e keer) 1e keer 2 weken moeten wachten, en zeer onvriendelijk behandeld en het probleem niet oplossen en elke keer hetzelfde verhaal afdraaien...na 2 weken heb ik het geannulleerd. Nu weer hetzelfde, express op de producten gelet die direct leverbaar waren en weer niet geleverd op de dag dat zou moeten en ook niet de dag erna en op de 3e dag nog geen track en trace gegevens dus zal nog langer worden. Dus ook deze zal ik annuleren en ergens anders de producten bestellen. Lijkt leuk en goedkoop maar helaas, zo moet je niet werken als bedrijf.
VK
Vanessa K.
Heerenveen

Langere verzend tijd vanuit agradi dan aangegeven bij het product.

Op de site stond aangegeven binnen1 a 3 werkdagen thuis bezorgd. Op 29 november de bestelling gedaan van 2 produkten ivm een sinterklaas cadeau dacht ik dan is het op 5 december wel binnen. Mr op 5 december nog niks ontvangen Toen gebeld met de klantenservice. Die gaven aan dat ze niks voor mij konden betekenen en dat ze ook niet eisten wanneer het verzonden zou worden. 1 product was dus namelijk helemaal niet op voorraad leverbaar tussen 1 en 3 werkdagen. Hierdoor duurde het dus langer voor de uitlevering. Uiteindelijk de producten pas op 9 of 10 december ontvangen. Dit is erg jammer..
23 dec 2023

Normaal positief, eind 2023 minder positief over service van agradi

Agradi is een bekend platform voor artikelen voor ruiter en paard. Vaak duidelijke productomschrijving, goede prijzen en vaak snelle levering. De laatste 3 maanden van dit jaar ben ik een paar keer teleurgesteld. De producten die ik uitgekozen had, zouden de volgende dag geleverd worden. Dat daar omwille van drukte een paar dagen bij komt is onwenseli ik maar begrijpelijk. Echter bijna 2 weken is niet prettig. De info voorziening over de vertraging was ook niet juist. Dat maakt mijn ervaring minder prettig en zorgt ervoor dat ik moelijk toch ergens anders fysiek of online ga shoppen.
Antwoord van agradi.nl
Bestelling gedaan voor kerst voor mijn dochter. Expres op tijd en gekeken naar voorradig. 14/12 om 8.00 besteld. Leveren tussen 15/12-18/12. Ik snap dat het drukker is, dus daarom ver vooruit. Op 20/12 maar gaan bellen en mailen. Uiteraard krijg je dan een ja jammer dan, is druk. Ondertussen bestellingen veel later besteld, maar enkele stuks en die kwamen gewoon binnen. Op 22/12 weer gemaild dat dit dus echt niet klopt. Er gewoon niet fifo georderpickt wordt of de grotere bestellingen naar achter worden geschoven. Uiteindelijk door dit vele mailen net voor kerst binnen gehad.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
De hooinetten zijn prima kan ik niks over zeggen. Deze was per ongeluk op verkeerde adres geleverd, contact opgenomen en ik moest mijn plan trekken. Vrij om deze opnieuw aan te kopen. De ontvanger had ook een mail gestuurd met de melding van dat het pakje fout is geleverd. Ontvanger kreeg het antwoord dat ze het nodige zouden doen. Niks is gebeurt, mijn oud adres blijft vast hangen in jullie systeem, ik heb deze al meerdere verwijderd . Gelukkig dat de ontvanger deze zo vriendelijk was om deze dan aan mij te bezorgen want van de klantenservice moet je niet hebben.
21 nov 2023
Beste klant, Helaas kunnen wij niet inzien wat er mis is gegaan met het bezorgen van uw besteling. Het ordernummer wat u bij deze review heeft gezet is recentelijk verzonden en nog niet bezorgd. Kunt u ons een mail sturen met het juiste ordernummer, zodat wij met u mee kunnen kijken? U mag ons mailen naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Ik had een bestelling geplaatst , niet ontvangen , contact gehad met jullie , er werd gezegd dat hij in een parcelshop lag , daar geweest , was het niet . Ik heb van DPD daar geen mailing over gehad , moest zelf uitzoeken waar mijn pakket was , jullie zeiden dat het retour was gezonden omdat ik het niet opgehaald had . Je iets niet ophalen als je niet weet waar het is. En nu moet ik ook nog €12.50 betalen voor het retour zenden , te gek voor woorden dit . Dit is de fout van de bezorger en ik moet er voor betalen Ik was altijd tevreden over jullie maar nu niet meer
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Het blijft ten alle tijden de verantwoordelijkheid van de klant om de tracking in de gaten te houden en wel daadwerkelijk te openen en niet een mail af te wachten, er worden geen standaard mails verstuurd vanuit de pakketdienst. De informatie in de tracking is kloppend en geeft alle updates over de levering netjes aan, helaas is het pakket na de afgesproken 7 dagen dat het moet blijven liggen voor afhaling niet afgehaald. Het pakket wordt dan retour gestuurd naar de afzender en daar wordt een bedrag van €12,50 gerekend voor het niet afhalen of weigeren van een pakket. De voorwaarden hierover vind u via https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 jun 2024
Ik bestel een scheermes voor het dierenscheermachine en werkend in de voortuin krijg ik bericht dat het pakket geleverd is. Maar geen pakket . DPD blijkt bij kapelstraat 36 keerbergen te staan (dus niet in Grootlo Schriek)en levert het af aan overbuur E.Goossensstraat 10 Daar woont nienand permanent. Ik heb bij aile buren nagevraagd en kunnen mij niet helpen. We zijn een maand verder en zo kunnen we de dieren niet scheren. Ik heb van u reactie gekregen dat DPD het onderzoekt Dus wachten is de boodschap. Ben ik dus tevreden NEEN MVG Mw Roelandt-Vangroenweghe
19 jun 2024
Beste klant, Zoals is aangeven loopt er nog een onderzoek naar dit pakket. We hopen hier dan ook zo spoedig mogelijk een uitslag van te hebben. Zodra wij meer informatie hebben over deze zending hoort u hier zo snel mogelijk hierover. Met vriendelijke groet, Team Agradi
LD
L d.
Breda
Ik heb op 23-11-23 besteld. Op 28-11 gebeld dat ik erom zat te springen. Op 1-12 ontving ik de reeds betaalde factuur en verwachtte mijn bestelling. Vandaag op 15-12 nog steeds niet. Gebeld, en kreeg van Marieke te horen dat de bezorger 2x ad deur is geweest en mij niet thuis trof. Dat is bullshit, het bezorgadres is een winkel die van 8.30u-18u open is. Volgens Marieke mag een bezorger daar niet naar binnen lopen. Ook dat is bullshit. Ik bestel al jaren zo. Stort mijn bedrag maar terug. Dit was de laatste keer. Er zijn meer webshop waar dit te koop is.