agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

Ik had wat bij jullie besteld wat volgens jullie op voorraad was en als je voor een bepaalden tijd besteld de volgende dag werd verzonden zou worden.alles behalve dat na 3dage. Kreeg ik te horen dat het niet op voorraad was.en het pas 2weken later binnen komt.en als je dan op de site kijkt en het gewoon volgens jullie op voorraad is en opnieuw zou bestellen het de volgenden dag verzonden worden.dat vind ik erg slecht.en als je jullie telefonisch proberen te bereiken is niet mogelijk terwijl er een nimmer bij staat die het niet doet.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
AP
Anouk P.
Arnhem

Verkeerde bestelling ontvangen en daarna nog ruim 2 weken op mn bestelling moeten wachten

Ik bestelde artikelen die op voorraad waren. Echter na afronding toch producten niet op voorraad. Vervolgens ontving ik 10 dagen later de bestelling van iemand anders. Direct netjes retour gezonden + mail verzendbericht dpd gestuurd en mijn bestelling direct opnieuw gestuurd worden. 10 dagen en meerdere telefoontjes later had ik nog mijn supplementen voor paard en sinterklaaskadootje niet binnen. Te laat voor pakjesavond…na ruim 3 weken eindelijk mn bestelling binnen. Geen excuusbriefje, kortingsbon, paardensnoepjes of iets om te bedanken/excuseren
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zien dat het bewijs van afgeven van de retourzending is ontvangen op 23-11-2023 en onze collega van de klantenservice de nieuwe zending op 24-11-2023 voor u in het systeem heeft verwerkt. Het is op dit moment heel erg druk met de feestdagen en de nasleep van Black Friday, hierdoor kan het zijn dat de nieuwe zending met enige vertraging is verzonden. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 nov 2023
Zeer slechte service bij defect aan scheerapparaat voor mijn paard. De klacht wordt niet in behandeling genomen als ik geen filmpje stuur. Verzoek om filmpje volstrekt ongegrond omdat het apparaat het gewoon niet meer doet, na slechts 5 (beperkte) behandelingen. Inmiddels door een professionele reparateur laten bekijken. Die liet weten dat ik een zeer inferieur apparaat heb gekocht met een inkoopprijs van Ca. € 25,-. Ik heb er Ca. € 250,- voor betaald. Schandalig dus. Mijn ervaring ga ik uitgebreid delen met al mijn stalgenoten en paardenvrienden,
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas hebben wij onder het ordernummer waarmee u de review heeft geplaatst geen klacht teruggevonden in ons systeem. Wij adviseren u contact op te nemen met klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
SA
Sabrina A.
Heemskerk

Lange levertijd zonder melding vooraf, geen kados bestellen!

Spullen waren prima maar niet op tijd voor sinterklaas. Voor sinterklaas een wedstrijdshirtje en wat kleine spulletjes besteld voor mijn dochtertje. Kreeg een paar dagen later bericht dat het iets langer ging duren vanwege drukte. Had dat graag bij de bestelling geweten, dan is het mijn eigen keuze. Vervolgens dacht ik nou dan maar voor de kerst, maar dat lukte ook maar op het nippertje. Erg lange bezorgtijd dus (meerdere weken) zonder dat dat bij bestelling gemeld wordt. Prima als je geen haast hebt, maar voor kado's beter niet hier bestellen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Komt zeer rommelig en slordig over.

Ruim een week voor 5 december besteld. 1 product niet op voorraad dus je hele bestelling wordt on hold gezet. Vervolgens krijg je bericht dat je het 6 december zal ontvangen. Daarna hoorde ik niets meer tot ik 14 december zelf maar even aan de bel trok aangezien ik nog op een bestelling zat te wachten. En spontaan krijg ik bericht dat hij die dag verzonden wordt. Voelde als "we zijn hem vergeten". En dan nog mailtjes met hoe fantastisch ze je bestelling hebben afgerond en hij onderweg is. Geen excuses, niets... Voor mij geen Agradi meer!
Antwoord van agradi.nl

Afleverpunt en drie weken levertijd

Het is niet mogelijk om een parcel afleverpunt aan te geven bij het plaatsen van de bestelling, terwijl deze wel in de buurt aanwezig is en ik heb mijn bestelling pas na drie weken ontvangen, nadat ik eerst artikelen ontvangen heb die ik helemal niet besteld had. Deze moest ik eerst retourneren, voordat de juiste alsnog opgestuurd wetden. Terwijl de fout bij agradi lag, niet bij mij. Het lijkt mij dan niet meer dan logisch dat je dat zsm probeert op te lossen en niet eerst wacht tot je de foutief geleverde spullen retour hebt ontvangen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met het leveren van de bestelling. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin met onze transporteur te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Bestelling te laat en retour te laat verwerkt, hierdoor €13,50 incasso kosten

Met het kopen van kleding betaal ik altijd achteraf, omdat ik dan niet op mijn geld hoeft te wachten, maar helaas ontving ik de kleding al heel laat en werd mijn retour veel te laat verwerkt, terwijl ik deze op de dag van bezorging gelijk retour heb gemeld en terug hebt gestuurd. Bij achteraf betalen (riverty)€13,50 boete moeten betaald, omdat ik heb gewacht met betalen tot de retour was verwerkt. Erg triest. Had ik de shirt nu maar niet teruggestuurd. Dan had ik er nog iemand blij mee kunnen maken en was ik ook het geld kwijt geweest.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zullen het bedrag bij Afterpay/Riverty aanpassen wanneer de retourzending is verwerkt, mocht u herinneringen per mail ontvangen dan kunt u hiervoor uitstel aanvragen bij Afterpay/Riverty. Zij kunnen de betaling dan uitstellen totdat de retour verwerkt is. Wij adviseren ten alle tijden het behouden deel wel (tijdig) te betalen! Inclusief de betalingskosten van Afterpay/Riverty, in een handmatige betaling met het kenmerk van Afterpay/Riverty in de omschrijving. Het retourneerde deel zullen wij verwerken, mochten er incasso kosten berekend zijn over het geretourneerde deel zal dit door ons verwerkt worden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Wanneer een bestelling niet volledig binnen is wordt deze volledig in behandeling gezet en kan je wachten, soms wel weken. Ipv al te versturen wat al binnen is zoals op andere platforms nee. Terwijl bij het plaatsen van de bestelling stond alles voorradig maar na betaling bleek dit toch nie zo te zijn. En dan moet je wachten op een soms dringende bestelling. En een ander punt is. Ik bestelde een product van € 85 en de week nadien weer omdat ik er tekort van had en bleek deze ineens € 105 te zijn, das ineens 20 % duurder!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. De prijzen kunnen per 24 uur variëren, het kan dus zijn dat de prijs anders is geweest op een ander tijdstip of door het aflopen van de actie. Met vriendelijke groet, Team Agradi
16 dec 2023
Op tijd leveren. Als dingen op voorraad zijn kan het de volgende dag in huis zijn staat er. Maar als je het in je winkelmandje plaatst, verandert de bezorgtijd al naar 1 tot 3 werkdagen. Na het bestellen krijg je een mail dat ook dat niet lukt en het 3 tot 5 dagen is. Om vervolgens zonder bericht tot dag 8 moet wachten op je pakket. Bij navraag bij onze pensionklanten schijnt dit de gemiddelde ervaring bij agradi te zijn. Soms zijn jullie gewoon veel goedkoper, maar bij voorkeur worst er niet bij jullie besteld
Antwoord van agradi.nl
Gedeeltelijk geannuleerde bestelling. Na 2 weken wachten op mijn bestelling werd deze gedeeltelijk geannuleerd door Agradi waardoor ik alsnog niet kon rijden met mijn paard. Omdat de singel niet weerd verzonden zou ik deze opnieuw moeten bestellen, waarbij ik dus ook nog eens verzendkosten moest gaan betalen omdat Agradi mijn bestelling heeft geannuleerd. Reageren niet op mails oid. Vind het alles behalve klantvriendelijk. Inmiddels de singel maar ergens anders, zonder verzendkosten, besteld.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Op dit moment hebben wij een vertraging in de mail door extreme drukte, indien u een mail heeft gestuurd naar klantenservice@agradi.nl doen wij ons best om u zo snel mogelijk te helpen! Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi

te weinig klantvriendelijkheid en slechte levering

Ik zou graag betere levering een betere klantenservice en een breder assortiment in bepaalde assortimenten. Verder meer en hogere kortingen ,niet bepaalde merken uitsluiten. of hoge korting geven wanneer klanten al veel en vaak bestellen. De klanten meer belonen voor trouw zijn. Ik heb het afgelopen jaar geen enkele kortingscode kunnen inzetten terwijl ik al erg veel kortingen had opgebouwd. Daardoor bestel ik nu eerder op andere sites waar klantenbinding meer wordt gewaardeerd.
14 nov 2023
Beste klant, Helaas hebben wij wel voorwaarden die verbonden zijn aan de voucherkortingen, mocht u hier meer over willen weten kunt u dit vinden op https://www.agradi.nl/voucherkorting/. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Korting klopt niet en onvriendelijk

Korting geven bij aanmelding nieuwsbrief en dan aangeven dat dat niet geldt bij andere kortingen mag niet. Voor de korting hebben jullie mijn emailadres gekregen. Dat is een ruil waar jullie je niet aan houden en dus illegaal. Wanneer ik daar contact over zoek krijg ik een bijdehante reactie die niet klopt. Later ga ik toch maar door met bestellen waarbij de ene korting op mijn telefoon wel wordt doorgerekend en op mijn laptop niet. Er klopt niets van. Geen aardige service.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Aan de vouchers die wij uitgeven, zitten inderdaad enkele voorwaarden. Deze voorwaarden worden altijd vooraf kenbaar gemaakt en zijn ook terug te vinden op onze website. Wanneer een bestelling niet aan deze voorwaarden voldoet, is het helaas niet mogelijk om een voucher in te zetten. De voorwaardes voor het inzetten van een voucher vind je via https://www.agradi.nl/voucherkorting/ Met vriendelijke groet, Team Agradi

Ik heb het nu twee dagen gebruikt en nu is ook het andere dopje weg.

Goedemorgen, Onderstaande mail heb ik afgelopen maandag verstuurd en nog geen reactie gekregen helaas. Vorige week heb ik de Equine Legcooler Base Plus Type 2 voor 2 Benen ontvangen. Bij een van de slangetjes ontbrak het dopje aan het uiteinde van het slangetje wat om het been moet. Ik heb het nu twee dagen gebruikt en nu is ook het andere dopje weg. Is het mogelijk dat er twee nieuwe dopjes opgestuurd worden, of kan ik de leg cooler retour sturen en een nieuwe ontvangen?
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de bestelling niet compleet heeft ontvangen, onze excuses voor het ongemak! Wij zien dat er ondertussen contact is geweest met de klantenservice, wij zullen ons best doen om dit probleem zo juist en snel mogelijk voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
De belofte van nu bestellen dan in huis is echt waardeloos. 8 dagen na mijn bestelling is het pas verstuurd en de belofte op de website van morgen! Prima als het niet kan maar zet het er dan niet op. Dit is een reden waarom ik toekomstige bestellingen liever eerst ergens anders plaats want late levering geeft niet maar iets zeggen en het vervolgens niet na komen is waardeloos. En het is niet de eerste keer!!! Op het moment staan jullie bekend om slechte levertijden!!
Antwoord van agradi.nl

Lange levertijd en contact klantenservice teleurstellend

Levering duurde lang omdat 1 van de drie producties vertraging had opgelopen. Helaas kreeg ik niet de optie om de andere twee eerder te laten leveren of het betreffende, vertraagde artikel te annuleren. Klein pony bit had full maat ringen. Antwoord op vraag welk bit kleine ringen had kon niet gegeven worden. Anders had ik graag deze besteld. Reactie op deze vraag duurde 6dagen en kreeg het antwoord kijk op de website voor een nieuwe en hier is het retourformulier.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, De bestelling wordt verzonden zodra deze compleet is, dit staat aangegeven op onze website. Helaas blijft de levertijd vanuit de leverancier een verwachte levertijd en deze kan nog worden bijgesteld indien de zending vertraging oploopt. Het klopt dat er geen advies over bitten gegeven wordt vanuit Agradi, dit omdat wij geen inzichten hebben in de situatie van het paard. Een bit is voor elk paard verschillend en belangrijk dat deze geschikt is voor het paard. Wij adviseren je hierom altijd deskundig advies in te winnen bij bijvoorbeeld een bit fitter. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Slechte service en slechte kwaliteit materiaal

Ik was vroeger altijd tevreden. Maar tegenwoordig moet je lang wachten op je bestelling. Heel vaak bellen of het überhaupt komt. Wordt je lang aan het lijntje gehouden en is de kwaliteit van materiaal beduidend slechter. Het hele systeem met kortingen is een wassen neus. Wacht nu al maanden op het vervangen van een kapotte voerbak. Alle beloftes niet nagekomen. Ik ben erg teleurgesteld in de Agradi van nu. Hopen dat mijn Scheer machine nu eindelijk gaat komen....
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas kunnen wij niet zien wat er is gebeurd met uw bestelling, het ordernummer waarmee u deze review schrijft zien wij geen opmerkingen of acties. Graag ontvangen wij een mail naar klantenservice@agradi.nl met het ordernummer van de juiste bestelling, wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 mei 2024
de maat van het artikel is foutief ! na veel mail verkeer mag ik het retourneren maar dan wel nog op eigen kosten !!! wat het meest irritante aan de hele zaak, is dat ze zwart op wit aangetoond hebben dat de maat foutief is : Stretch stage moet 61 cm zijn en is maar 53 en toch blijven ze beweren dat er niks aan de hand is en ik nu nog moet opdraaien voor de retourkosten ! Andere opmerking : de klantendienst draait steeds rond de pot, voor mij een 0 service !
19 apr 2024

Gatusos peesbeschermers

Op 2 april jl. heb ik telefonisch contact gehad met 1 van uw medewerksters over Gatusos peesbeschermers en een mail gestuurd naar de klantenservice. Ze zouden mijn klacht in behandeling nemen zei uw medewerkster en over het teveel betaalde geld zou een oplossing gevonden worden. Daar was altijd 90 dagen de tijd voor, vermelde uw werkneemster. Helaas heb ik totaal geen reactie van Agradi gehad en dat betreur ik. Hopelijk komt er nog een reactie over dit voorval
23 apr 2024
Beste klant, Wij zien in de mailbox van de klantenservice helaas geen mail met uw email-adres en/of ordernummer. Kunt u de mail nogmaals sturen naar klantenservice@agradi.nl? Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Een deel van de bestelling was niet op voorraad. Daardoor werd de rest ook niet verstuurd. Een paar dagen snap ik maar na paar weken zonder iets te horen gebeld en toen hebben ze wel vlot de rest verzonden en het deel dat niet op voorraad was geannuleerd. Maar als ik niet gebeld had dan had ik weet ik niet hoe lang moeten wachten. Beter communiceren, houd de klant goed op de hoogte en als het te lang duurt stuur dan alstublieft alvast op wat aanwezig is.

kippenluik Kerbl

Wij hebben een kippenluik Kerbl gekocht bij Agradi, die ging na 1,5 maand stuk. binnen de garantieperiode. Het duurt eindeloos voor je wat hoort, het wordt eerst intern bekeken en dan wordt het vervolgens doorgestuurd, naar de leverancier . We worden door de klantenservice niet adequaat te woord gestaan. Al met al zijn wij zeer ontevreden. We zijn nu 6 weken verder en nu schijnt ons artikel ook nog zoek te zijn. Wij doen nooit geen zaken meer met Agradi
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat er contact is met onze klantenservice, indien er meer informatie bekend is vanuit de leverancier wordt u uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte gebracht. Met vriendelijke groet, Team Agradi