agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

18 apr 2024
Merk de laatste paar keer met bestellen, dat er veel niet op voorraad is, en niet meer zo snel gaat met leveren. En er ook geen contact over wordt gehouden per mail. Ik had bv iets besteld wat ik echt snel nodig had voor gezondheid van me paard. Maar doordat er iets anders onbelangrijk niet was, kwam dit te laat. Als jullie me een mail hadden gestuurd had ik meteen kunnen aangeven annuleer het onbelangrijke en laat me bestelling gewoon komen.
19 apr 2024
Beste klant, We hebben helaas te maken met een kleine vertraging in ons magazijn. Hierdoor is jouw order later uitgeleverd dan de bedoeling was. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Kerstcadeaus niet op tijd, terwijl er stond zelfde dag nog verzonden!

Ik baalde ontzettend, want ik had alleen voor de kerst (cadeaus onder de boom) expres alleen maar cadeaus besteld die dezelfde dag nog verzonden konden worden. Stond er zelfs bij! Kreeg ik vlak voor kerst een mail, dat door de drukte dit niet zou lukken! Haal deze tekst dan bij de producten weg want nu miste ik voor m’n jongste dochter van 12 alle cadeaus!!! Ze kreeg ze na de kerst alsnog, maar dat was natuurlijk niet de bedoeling!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 jun 2024
Ik heb meerdere malen mailcontact gehad betreft n verkeerd geplaatste order (door mij) en de vraag of dit geannuleerd kon dat bleek niet mogelijk, toen de vraag of ik dan het teveel bestelde artikelen retour kon, ja dat kon na ontvangst, maar tot op heden geen reactie meer na contact klantenservice hierover of retourformulier gekregen. Ik heb t artikel nu maar weggegeven maar ga niks meer via jullie bestellen, beetje jammer
25 jun 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Tweemaal een bestelling kapot ontvangen. Eerste keer moest ik belachelijke toeren uithalen om een nieuwe te krijgen, die was ook stuk, dat heb ik nog wel gemeld maar verder gelaten. Ik vind het geen stijl dat ik foto's moet mailen van een kapot product die ik moet weggooien en bewijzen dat ik een emmer leeg heb etc etc. En dan de volgende emmer klei is dus weer kapot bij levering. Zoek alles zelf maar op onder nummer 03886766.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen! Wij hebben inderdaad beeldmateriaal nodig om de klacht in behandeling te kunnen nemen. Indien u ons als nog van beeldmateriaal wilt voorzien, helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 dec 2023
9/10 keer komen zn hun afspraken niet na. Ze liegen consumenten voor over hun bezorgsnelheid/verzendsnelheid. Daarbij zijn ze totaal niet klantvriendelijk en reageren ze ook maar op 9/10 klachten wat dan ook totaal niet klantvriendelijk is. Alleen sorry zeggen keer op keer helpt niet als je er geen daden tegen overzet en dingen eens verbeteren of gewoon de bezorgtijd eens aanpassen, dan verwacht je ook geen snelle service.
27 okt 2023

nieuw product wat kapot is.

Een nieuwe laars waarbij met het passen de drukker gelijk losging. Nu wachten we al drie weken op een reactie. Krijgen een drukker opgestuurd die we er op kunnen maken. Jammer dat we zo het probleem zo zelf moeten oplossen en dat bij een nieuw product. Hebben ze het liever dat we volgende keer ons mond houden en alles gewoon terugsturen? Niet mijn ding, maar deze oplossing ook niet. Jammer ben het van agradi niet gewend.
31 okt 2023
Beste klant, De garantie bepaling en oplossingen lopen bij geselecteerde leveranciers via de leverancier zelf. Zij bepalen dan welke oplossing het meest geschikt is voor de klacht en hoe deze het snelst opgelost kan worden. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
het product ,de scheermachine, is na een scheerbeurt stuk . het is een heel duur produkt en service is nul. wij hebben het product onmiddelijk terug gestuurd. na een week hebben wij nog niets vernomen . wij bestellen dit product bij jullie daar wij dit dringend nodig hebben, er werden verschillende mails reeds gestuurd maar een concreet antwoord of oplossing is er nog niet . zeer slechte service op zo een duur product.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat uw scheermachine retour is gestuurd naar de leverancier voor controle/reparatie. Dit is op 29-11-2023 gebeurd, wij vragen u om uw geduld en houden u op de hoogte wanneer de leverancier de machine heeft beoordeeld. Met vriendelijke groet, Team Agradi
LO
Lymani O.
Maassluis
Begin november een grote bestelling gedaan. Eind november ivm 2 producten in backorder nog steeds niets ontvangen. Nadat ik een mail heb gestuurd met het verzoek de voorraad producten te versturen heb ik deze ontvangen. Tot op heden nog steeds de 2 backorder producten niet ontvangen!!! Wel heb ik alles al betaald. Zonder te vragen over het hoe en wat, wordt je niet op de hoogte gehouden over jouw bestelling. Jammer!!!
Antwoord van agradi.nl
Ik snap niet hoe het komt dat er een bezorgdatum wordt gegeven en er dan op die datum nog staat dat het verzameld wordt. Als dit nu 1x is of 2 x , dan kan dat nog. Ik bestel best veel bij jullie en het is nu al paar x.heb er over gebeld, was niet op voorraad wordt er gezegd terwijl op de site stond dat het op voorraad was. Vind dit heel jammer. Zet dan " levertijd 2 a 3 weken" dan kunnen we daar rekening mee houden.
Antwoord van agradi.nl

Slechte retourservice! Ik heb 10 dagen geleden een retour…

Ik heb 10 dagen geleden een retour ingeleverd bij een DPD-parcelshop, deze is de volgende dag bij Agradi afgeleverd en nog steeds niet als 'binnengekomen' geregistreerd. Ik vind het behoorlijk lang duren. Ook na een telefoontje van mij met de klantenservice is er nog niets veranderd. Vandaag ga ik een andere bestelling terugsturen, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.......wil ook mijn geld terug, namelijk!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Tot op heden is er nog geen retourzending bij ons verwerkt. We zien dat de retourzending met DHL/DPD is verzonden. Hierbij kan het tot 10 werkdagen duren voordat het pakket bij ons geleverd wordt. Daarna hebben wij nog enkele dagen nodig om deze te verwerken. Momenteel hebben we echter te maken met een achterstand waardoor dit wat langer kan duren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 jan 2024
De klantenservice reageert zeer laat of zelfs niet. Artikelen staan in de webshop op voorraad (vóór 21.00 uur besteld de volgende dag verzonden), maar eenmaal besteld wordt de levertijd ineens veel en veel langer. Zeer slechte zaak en ben dit in het verleden helemaal niet gewend van agradi! Heb het nu meerdere malen meegemaakt. Een nieuwe bestelling plaatsen zal ik niet meer zo snel doen, erg vervelend.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. De bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen uit de bestelling compleet zijn. Dit wordt zowel bij in het winkelmandje, bij het afronden van de bestelling en in de orderbevestiging vermeld. De Horka Elastisch Staartkoord PVC Zwart 50cm had een aangegeven levertijd tussen de 2 en 5 werkdagen en het Zandona Oornetje AFS Ear Bonnet Zwart Full had een aangegeven levertijd van 2 tot 8 werkdagen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 nov 2023
Waardeloze service. Stukke en vieze spullen ontvangen. Dit vermeld met foto's erbij (na 55 uur, omdat het een kado is voor onze dochter en zij het anders zou zien met controleren) Antwoord : we kunnen niets voor u doen omdat u het binnen 48 uur had moeten melden. Ik wil geen kortingsbon, want bestel nooit meer iets bij jullie. P.S. kado is weggegooid en heb ergens anders een nieuwe en schone gekocht
8 nov 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Veel te laat of niet geleverd

Vroeger was ik mega tevreden. Tegenwoordig duurt het mega lang voordat ik spullen ontvang of ik ontvang niks. Als je iets niet op voorraad heb. Zet het dan niet op de site of zet erbij dat het weken of zelfs maanden gaat duren . Dan kan je zelf kiezen of je het nog wilt bestellen . Nu blijft de hele bestelling wachten en wacht ik alweer weken op spullen. Een andere bestelling komt gewoon niet te
23 nov 2023
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dit artikel op voorraad en kan deze direct worden verzonden. Indien er één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft is dit een verwachte levertijd vanuit de leverancier, wat inhoud dat niet vast staat en nog bijgesteld kan worden wanneer de leverancier vertraging heeft. Op het artikel met de langste levertijd wordt rekening gehouden tot de bestelling compleet verzonden kan worden. Indien u er zeker van wilt zijn dat een bestelling niet wordt uitgesteld, adviseren wij u enkel artikelen te bestellen met de status "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" dan voorkomt u dit ten alle tijden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
19 jun 2024

Bestelling niet ontvangen en klantendienst niet bereikbaar

Mijn laatste bestelling werd na ruim 2 weken nog steeds niet geleverd. Ik maakte hiervan na ruim 1 week een melding via de klantenservice. Een week week na de melding kreeg ik nog steeds geen tegenbericht. Ik probeerde reeds 3x te bellen maar het nummer lijkt niet te werken, ik krijg geen verbinding. Wat is hier gaande? Bij mijn vorige bestellingen had ik nooit eerder een probleem...
19 jun 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de leveringen van het pakketten als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Op dit moment wacht ik nog op een bestelling die 6 december geleverd zou worden. Volgens de website zijn ze al die dagen al bezig om mijn bestelling (van 2 items) te verzamelen. Best kans dat een van de twee opeens niet meer leverbaar blijkt. Is me helaas al eens eerder overkomen. Ik snap dat het druk is om deze tijd maar mijn laatste paar ervaringen met agradi zijn niet geweldig.
16 nov 2023
Ik heb jullie al eerder een mailtje gestuurd met een klacht naar hier is totaal niet op gereageerd of iets mee gedaan. Leveringen duren ook ontzettend lang..... "Vandaag voor 21.00u besteld, morgen in huis" ? Echt niet!!! Een week later.(Bucas wash). Nu zie ik heel toevallig Pharma horse triplex magnesium langskomen....zit ik ook al bijna een week op te wachten. Waardeloos!
17 nov 2023
Beste klant, Wij bieden op geselecteerde artikelen op de website aan "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" (zoals inderdaad op uw foto staat), morgen in huis bieden wij nooit aan. DPD bezorgt de pakketten binnen 2 dagen. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Lange levering

Producten zouden na max 15 dagen geleverd worden. Uiteindelijk na ruim 3 weken bleek dat het defect was of toch niet op voorraad. Ergens anders besteld en alles geannuleerd bij agradi. Ik bedenk mij voortaan zeker langer om hier te bestellen. Dit is niet de eerste keer binnen onze kring dat er leverings issues zijn. 10 jaar geleden was dat niet aan de orde bij agradi. Jammer!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met uw bestelling. Wanneer er een levertijd in werkdagen staat aangegeven op de website, houd dit in dat wij deze periode het artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas is er na het ontvangen van de levering een defect geconstateerd, waardoor het artikel niet verzonden kon worden en hebben wij op uw verzoek het artikel uit de bestelling geannuleerd. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 apr 2024

Boete vanwege zogenaamde weigering.

Boete vanwege weigering. Door een storing bij de betaling via Ideal kreeg ik de melding dat de bestelling niet gelukt was. Dit gebeurde 2 keer. De laatste keer via Paypall besteld. Daardoor een strobezem 3 keer besteld De DPD bezorger zei dat het geen probleem om 2 retour te nemen. Vervolgens kreeg ik per bezem 12 euro boete omdat ik de bestelling geweigerd zou hebben.
23 apr 2024
Beste klant, Zoals aangegeven op de website kunnen er geen pakketten zonder extra kosten direct met de bezorger meegegeven worden of geweigerd worden. Wanneer dit gebeurd worden er kosten in rekening gebracht. Zie voor meer informatie de volgende link: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Wij adviseren om daarom ook het pakket volgens onze gewenste retourprocedure retour te sturen om extra kosten te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice

Mijn bestellingen komen altijd te laat

Mijn bestellingen komen altijd veel later dan dat er op de site staat. Bijna altijd is alles op voorraad volgens de site en als je dan besteld opeens een deel niet op voorraad en dan zit je.. Laatst zelfs 2 aparte bestellingen op 1 dag gedaan ivm de levertijd en dringend de bestelling nodig heb die gelijk verzonden zou worden en na bijna 2 weken nog geen pakket binnen...

slechte service!

De spullen zijn nog steeds niet geleverd! Op 28-11 besteld en het is nu 22-1. Nu krijg ik een bericht dat het pakket naar Agradi terug wordt gestuurd, terwijl ze het nog nooit bij mij hebben proberen af te leveren. Volgens de gegevens is het pakket het depot niet uit geweest! Ik heb begin van de week een mail naar jullie gestuurd, maar geen reactie mogen ontvangen!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zien dat uw bestelling met het ordernummer dat naar de review refereert is verzonden op 08-12-2023, de tracking is verzonden naar het email-adres waarmee de bestelling is geplaatst. Wij zullen ons best doen om in deze drukte alle mails zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Team Agradi