agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

SS
Sanne S.
Krimpen aan de Lek
Ik had voor de kerstdagen wat gekocht Stond op voorraad en volgende dag verzenden Nou niet dus ik gebeld had ik de kleine lettertjes moeten lezen want daar stond dat ze het druk hebben Echt kwam net voor oud en nieuw binnen Als je iets niet kan doen haal het helemaal van je website af en zit met koeienletters voor op de pagina kunnen niet op tijd leveren
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Pakje werd foutief door DPD teruggezonden. Heb nog steeds geen bericht ontvangen over de terugzenden , noch over de terugbetaling. Diverse keren contact gehad met klantendienst, doch zij konden niets doen. Onbegrijpelijk. Nu moet ik weer tot 15 december wachten eer u mijn 2de order kan verzenden. Onbegrijpelijk.
17 dec 2023
Nu al een aantal bestellingen gedaan waarbij er stond volgende dag verzonden, niet dus. Maar ik moet dan op de gehele bestelling wachten, ik vind dit een slechte service er word ook geen contact met me opgenomen of ik misschien toch iets van de bestelling snel nodig heb. Ik bestel best geregeld wat, maar ik twijfel voor meerdere bestellingen te doen.
SV
Sigrid v.
Dronten
Leveren zoals “” morgen geleverd” en wanneer op de site staat en spullen onbeschadigd afleveren. Ik heb vaak weken moeten wachten op mijn bestelling, ontvang daarover pas na meerdere berichten te sturen informatie en wordt het eindelijk geleverd is het kapot en zegt de klantenservice met zoveel woorden stik er lekker in. Voor mij geen Agradi meer.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Vroeger veel betere kortingsacties, snellere levertijd. Als er nu wat in de sale staat, is het product meestal niet meer beschikbaar. Of geldt het maar op 1 maat en verschilt het per dag. Slechte klantenservice (geen of onaardige reactie), uitlevering duurt lang en info hierover klopt niet. Echt heel jammer, vroeger was ik fan, maar nu….
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Er staat per artikel aangegeven wat de prijs is, welke korting er eventueel op zit en wat de levertijd is. Dit om u zo goed mogelijk te informeren over de actuele status van dit artikel. De prijs kan inderdaad per 24 uur verschillen, mocht u twijfelen over de levertijd of er onduidelijkheden zijn kunt u ons altijd even bellen of mailen, wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
19 apr 2024

Levertijden slecht, klantenservice traag en stug

Levertijden zijn slecht gecommuniceerd, maten zijn niet juist beschreven of helemaal niet beschreven, klantenservice is zeer traag en verzendkosten worden berekend na het niet kunnen leveren van een product. Na eindelijk antwoord van de klantenservice een stug en automatisch antwoord ontvangen. Telefonisch ook moeilijk bereikbaar.
19 apr 2024
Beste klant, Je kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 10:00u tot 18:00u op 085-88 88 049 Indien je ons buiten deze uren wenst te bereiken, vragen wij je vriendelijk om een ​​e-mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl . Wij streven ernaar om jouw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. De voorwaarden van de verzendkosten kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/verzendkosten/ Het is mogelijk dat door een (gedeeltelijke) retourzending het restant van de order een waarde heeft welke onder de verzendkosten vrije drempel is gekomen. De verzendkosten worden dan alsnog in rekening gebracht. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Niet geloofwaardig en betrouwbaar

Niet leverbaar terwijl op de site staat van wel. Meer als 12 dagen wachten op pakket terwijl er staat voor 21 uur besteld volgende dag geleverd, is niet waar. Pakketten word niet meer thuis bezorgd maar op een afhaalpunt en dat kan je op de DPD site niet veranderen. Bestel je iets in een maat blijkt het een andere maat te zijn.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat is vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Je mag ons een mailsturen met de foto van het halster en het ordernummer naar klantenservice@agradi.nl, wij helpen je hiermee graag verder. Wij adverteren enkel op de website met "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" bij geselecteerde artikelen. Het kan zijn dat door extreme drukte op dit moment de bestelling later wordt verzonden dan is verwacht. Met vriendelijke groet, Team Agradi
RB
R B.
Franeker
14 jan 2024

Heel slecht!

Alle producten die ik heb besteld stond bij “voor 21 uur besteld vandaag verzonden” dit was op 21 december. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling pas op 11 januari ontvangen. Helaas ook niet de eerste keer dat zoiets is gebeurd! Voor mij geen Agradi meer. Dan betaal ik liever wat meer bij een bedrijf die wel zijn woord nakomt.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas hebben wij met de december drukte niet alle bestellingen tijdig kunnen versturen, onze excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Service gaat hard achteruit

Ondanks dat het product op voorraad was, heeft Agradi het pas na 7 dagen verzonden. Vervolgens wordt het verstuurd met DPD, welke het pakketje na 1 aflever poging die niet gelukt is retour stuurt. Waar Agradi vervolgens weer heel lang over doet om het te verwerken. De kwaliteit en service van Agradi gaat hard achteruit. Jammer
MO
Mariek O.
Deventer

Agradi neemt geen verantwoordelijkheid

Goederen worden bevestigd op eenakters door Agradi, daarna wordt adres aangepast door Agradi en worden verschillende rotsmoezen verzonnen door de klanten”service” waarom het de schuld van de klant is. Hoe kan de klant weten hoe groot een doos is, terwijl Agradi dat van tevoren ook niet weet? Laf en onbeschoft afgehandeld
17 mei 2024
Matig om het feit hoe het is ingepakt ,erg veel overbodig plastig om de emmers gewikkeld waardoor het niet meer fatsoenlijk in 1 doos past en dus twee dozen gebruikt is (wat dus makkelijk in één had gepast .) Misschien dat er meer nagedacht kan worden over navul verpakking, elders is het van dat merk ook verkrijgbaar.
21 mei 2024
Beste klant, Wij zijn genoodzaakt om de artikelen in beschermende folie te leveren om schade tijdens transport te voorkomen, helaas kunnen wij bestellingen zonder bescherming niet versturen. Wij zullen uiteraard deze feedback meenemen om in te toekomst te kunnen kijken wat haalbaar is om minder plastic te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
19 jun 2024
De voucher is bijna op niets geldig. Misleidende reclame noem ik dat. Jullie zouden beter een lijst bij de voorwaarden zetten op wat het WEL geldig is ipv NIET geldig is want die is vele korter. En de klantenservice hun antwoorden zijn ook precies van een robot ipv een menselijke medewerker. Geen klantvriendelijkheid.
21 jun 2024
Beste klant, Alle voorwaarden m.b.t. vouchers kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/voucherkorting/ Bij Agradi stellen wij vouchers beschikbaar voor onze trouwe klanten. Dit is een extra korting die je kunt verrekenen in je winkelwagen. De vouchers zijn altijd geldig op een minimaal bedrag*. Dit orderbedrag is exclusief verzendkosten en ná kortingen. Je kunt per bestelling één voucher inzetten. Daarnaast zijn vouchers NIET inzetbaar op SALE/OUTLET artikelen. Normaliter zijn deze kortingen geldig op de volgende bedragen: Loyalty voucher: €5,00 op een minimale bestelling van €50,- Trustedshops: €5,00 op een minimale bestelling van €75,- Welkomstkorting: €5,- op een minimale bestelling van €75,- Wanneer je een voucher wilt toepassen aan jouw bestelling, houd dan alsjeblieft rekening met het minimum bedrag. Vouchers zijn niet geldig op sale, outlet, voer, apotheek artikelen / supplementen, boeken en enkele andere uitzonderingen*. Waardebonnen zijn niet inwisselbaar voor geld. De vervaldatum van de vouchers zijn terug te vinden in je account. * Indien het orderbedrag na het retourneren lager is dan het minimum bestelbedrag kan het bedrag van de betreffende voucher alsnog in rekening worden gebracht. Bij volledige retourontvangst van de order wordt het geheel betaalde bedrag teruggestort. ** Enkele merken die onder deze uitzondering vallen: Ego7, Bucas, LeMieux, Crafty Ponies, Dyon, Eskadron, Ezviz, Feline Fauve/Feline Hoi, Freejump, Hoefwijzer, JFC Agri, Kentucky, Kingsland, Paard zoekt Baas, Pikeur, Tech Stirrup en Weatherbeeta Met vriendelijke groet, Team Agradi
RS
R S.
Hengelo
16 nov 2023

Levertijd verbeteren!

Meerdere keren blijkt na bestelling dat de aangegeven levertijd ruim overschreden wordt. Het zou eerlijker zijn om dit eerder in het proces aan te geven! Ik heb nu meermaals besteld met levertijd 1-2 dagen en dan kon het wel 1-1,5 week duren voor de bestelling geleverd werd. En dat lag dan niet aan de bezorgdiensten.
17 nov 2023

Levering kan sneller en beter

Ik vind telkens opnieuw dat de bezorging via agradi traag verloopt. Ook was de leveringstermijn van 1 van mijn 2 bestelde zaken plots 8 maanden later. Hiervoor moest ik zelf contact opnemen met jullie, want jullie zouden alles dan pas binnen 8 maand versturen. Na contactopname wel alles netjes en snel geregeld.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
AA
Annemijn A.
Lichtenvoorde
4 jun 2024

Ze denken niet mee en laten je in de kou staan met de problemen.

Er wordt niet meegedacht in oplossingen. Ik ben vaste klant en als ik eens met een probleem kom, word het afgedaan met dat het niet onder garantie valt. Ik heb dure dekens aangeschaft die binnen 1 week kapot waren en er is niet eens een kleine tegemoetkoming. Dit maakt jullie een zeer onprofessionele zaak.
5 jun 2024
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De scheur die in de deken zit is op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf in of op de deken moet zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. Met vriendelijke groet, Team Agradi
doen wat je zegt en niet schuilen dat het druk is, een telefoon naar inkoop en verkoop weet of het wel of niet kan. Ik weet nog steeds niet of het artikel wat ik besteld heb of dat er wel is en weet nog steeds niet wat ik met de verkeerde rijbroek moet, dus echtttttttttt niet van deze tijd mvrgr Mirjam
26 okt 2023
Het niet nakomen van vandaag besteld morgen binnen ,nee gewoon drie dagen later.En wat je besteld verkeerd leveren vervolgens enorm lang doen over de verwerking hier van. Klantservice bellen is ook geen pretje ,hier wordt je te woord gestaan door een typische Bosche dame.(met de nodige taal begrippen )
27 okt 2023
Beste klant, Wij bieden enkel op de website aan bij geselecteerde artikelen: "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden", de levering is ten alle tijden in handen van de pakketdienst. Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
19 jun 2024
Bestelling was bij verkeerd parcelpunt geleverd, na de nodige vertraging. Na Telefonisch contact werd ik niet op de hoogte gehouden, ik moest zelf steeds contact opnemen. Dit vond ik toch wel teleurstellend. Advies: mensen terug bellen od goed op de hoogte houden als het niet loopt zoals zou moeten.
19 jun 2024
Beste klant, Zoals is aangeven loopt er nog een onderzoek naar dit pakket. We hopen hier dan ook zo spoedig mogelijk een uitslag van te hebben. Zodra wij meer informatie hebben over deze zending hoort u hier zo snel mogelijk hierover. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Ik vind jullie systeem van waardepunten en bonussen slecht. Ik heb enorm veel opgespaard maar inwisselen is zeer moeizaam. Dan weer is er een andere korting van toepassing, dan weer niet geldig, dan bedrag weer niet goed. Doe dan niets. Ik stap steeds vaker over naar andere aanbieders om deze reden.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, ​ Normaliter zijn deze kortingen geldig op de volgende bedragen: Loyalty voucher: €5,00 op een minimale bestelling van €50,- Trustedshops: €5,00 op een minimale bestelling van €75,- Welkomstkorting: €5,- op een minimale bestelling van €75,- Wanneer je een voucher wilt toepassen aan jouw bestelling, houd dan alsjeblieft rekening met het minimum bedrag. Vouchers zijn niet geldig op sale, outlet, voer, apotheek artikelen / supplementen, boeken en enkele andere merken als: Trust, Ego7, Bucas, Dyon, Eskadron, Ezviz, Feline Fauve/Feline Hoi, Freejump, Hoefwijzer, JFC Agri, Kentucky, Kingsland, Paard zoekt Baas, Pikeur, Tech Stirrup en Weatherbeeta Met vriendelijke groet, Team Agradi
De garantie!! Na 4x dragen rijlaarzen kapot en het enige wat aangeboden wordt is 25% korting op precies dezelfde laarzen, wat neerkomt op dezelfde prijs als waar we het 1e paar voor gekocht hebben. Ronduit belachelijk! Ik ben, en vele met mij, geen klant meer bij Agradi! Waardeloze klantenservice!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat de aangeboden korting op deze laarzen is aangeboden uit coulance, omdat dit de schade officieel gezien niet onder garantie vallen. Deze 25% korting is in een vorm van een terugbetaling op het door u betaalde bedrag op deze laarzen, dit geldt niet op een nieuw paar laarzen of andere artikelen. Mocht u als nog gebruik willen maken van dit aanbod vernemen wij dit graag per mail! Met vriendelijke groet, Team Agradi