agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

8 nov 2023
Waardeloze service. Stukke en vieze spullen ontvangen. Dit vermeld met foto's erbij (na 55 uur, omdat het een kado is voor onze dochter en zij het anders zou zien met controleren) Antwoord : we kunnen niets voor u doen omdat u het binnen 48 uur had moeten melden. Ik wil geen kortingsbon, want bestel nooit meer iets bij jullie. P.S. kado is weggegooid en heb ergens anders een nieuwe en schone gekocht
8 nov 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Veel te laat of niet geleverd

Vroeger was ik mega tevreden. Tegenwoordig duurt het mega lang voordat ik spullen ontvang of ik ontvang niks. Als je iets niet op voorraad heb. Zet het dan niet op de site of zet erbij dat het weken of zelfs maanden gaat duren . Dan kan je zelf kiezen of je het nog wilt bestellen . Nu blijft de hele bestelling wachten en wacht ik alweer weken op spullen. Een andere bestelling komt gewoon niet te
23 nov 2023
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dit artikel op voorraad en kan deze direct worden verzonden. Indien er één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft is dit een verwachte levertijd vanuit de leverancier, wat inhoud dat niet vast staat en nog bijgesteld kan worden wanneer de leverancier vertraging heeft. Op het artikel met de langste levertijd wordt rekening gehouden tot de bestelling compleet verzonden kan worden. Indien u er zeker van wilt zijn dat een bestelling niet wordt uitgesteld, adviseren wij u enkel artikelen te bestellen met de status "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" dan voorkomt u dit ten alle tijden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 okt 2023

Pakket besteld maar nooit ontvangen, in tegendeel, terugzendkosten gekregen

Pakket besteld, info tot 2x gekregen dat pakket vertraging heeft opgelopen. Dan mail dat pakket op bepaalde dag geleverd gaat worden, verlof voor genomen... Dan krijg ik van jullie een rekening gepresenteerd dat het pakket werd teruggezonden naar jullie...op wie zijn vraag? Toch niet op de mijne. Gebeld, gebeld. Mail van DPD op vraag naar jullie gestuurd. Bijna 10 dagen later geen nieuws meer on
31 okt 2023
Beste klant, Wij zien dat er recentelijk contact is geweest met onze klantenservice, DPD heeft bevestigd dat zij na meerdere pogingen en fouten in het systeem het pakket retour afzender hebben gestuurd. Hier is het pakket goed aangekomen en is de bestelling volledig terugbetaald, hiervan ontvangt u per mail de bevestiging van. Met vriendelijke groet, Team Agradi
19 jun 2024

Bestelling niet ontvangen en klantendienst niet bereikbaar

Mijn laatste bestelling werd na ruim 2 weken nog steeds niet geleverd. Ik maakte hiervan na ruim 1 week een melding via de klantenservice. Een week week na de melding kreeg ik nog steeds geen tegenbericht. Ik probeerde reeds 3x te bellen maar het nummer lijkt niet te werken, ik krijg geen verbinding. Wat is hier gaande? Bij mijn vorige bestellingen had ik nooit eerder een probleem...
19 jun 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de leveringen van het pakketten als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Op dit moment wacht ik nog op een bestelling die 6 december geleverd zou worden. Volgens de website zijn ze al die dagen al bezig om mijn bestelling (van 2 items) te verzamelen. Best kans dat een van de twee opeens niet meer leverbaar blijkt. Is me helaas al eens eerder overkomen. Ik snap dat het druk is om deze tijd maar mijn laatste paar ervaringen met agradi zijn niet geweldig.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
16 nov 2023
Ik heb jullie al eerder een mailtje gestuurd met een klacht naar hier is totaal niet op gereageerd of iets mee gedaan. Leveringen duren ook ontzettend lang..... "Vandaag voor 21.00u besteld, morgen in huis" ? Echt niet!!! Een week later.(Bucas wash). Nu zie ik heel toevallig Pharma horse triplex magnesium langskomen....zit ik ook al bijna een week op te wachten. Waardeloos!
17 nov 2023
Beste klant, Wij bieden op geselecteerde artikelen op de website aan "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" (zoals inderdaad op uw foto staat), morgen in huis bieden wij nooit aan. DPD bezorgt de pakketten binnen 2 dagen. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Lange levering

Producten zouden na max 15 dagen geleverd worden. Uiteindelijk na ruim 3 weken bleek dat het defect was of toch niet op voorraad. Ergens anders besteld en alles geannuleerd bij agradi. Ik bedenk mij voortaan zeker langer om hier te bestellen. Dit is niet de eerste keer binnen onze kring dat er leverings issues zijn. 10 jaar geleden was dat niet aan de orde bij agradi. Jammer!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met uw bestelling. Wanneer er een levertijd in werkdagen staat aangegeven op de website, houd dit in dat wij deze periode het artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas is er na het ontvangen van de levering een defect geconstateerd, waardoor het artikel niet verzonden kon worden en hebben wij op uw verzoek het artikel uit de bestelling geannuleerd. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 apr 2024

Boete vanwege zogenaamde weigering.

Boete vanwege weigering. Door een storing bij de betaling via Ideal kreeg ik de melding dat de bestelling niet gelukt was. Dit gebeurde 2 keer. De laatste keer via Paypall besteld. Daardoor een strobezem 3 keer besteld De DPD bezorger zei dat het geen probleem om 2 retour te nemen. Vervolgens kreeg ik per bezem 12 euro boete omdat ik de bestelling geweigerd zou hebben.
23 apr 2024
Beste klant, Zoals aangegeven op de website kunnen er geen pakketten zonder extra kosten direct met de bezorger meegegeven worden of geweigerd worden. Wanneer dit gebeurd worden er kosten in rekening gebracht. Zie voor meer informatie de volgende link: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Wij adviseren om daarom ook het pakket volgens onze gewenste retourprocedure retour te sturen om extra kosten te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice

Mijn bestellingen komen altijd te laat

Mijn bestellingen komen altijd veel later dan dat er op de site staat. Bijna altijd is alles op voorraad volgens de site en als je dan besteld opeens een deel niet op voorraad en dan zit je.. Laatst zelfs 2 aparte bestellingen op 1 dag gedaan ivm de levertijd en dringend de bestelling nodig heb die gelijk verzonden zou worden en na bijna 2 weken nog geen pakket binnen...

slechte service!

De spullen zijn nog steeds niet geleverd! Op 28-11 besteld en het is nu 22-1. Nu krijg ik een bericht dat het pakket naar Agradi terug wordt gestuurd, terwijl ze het nog nooit bij mij hebben proberen af te leveren. Volgens de gegevens is het pakket het depot niet uit geweest! Ik heb begin van de week een mail naar jullie gestuurd, maar geen reactie mogen ontvangen!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zien dat uw bestelling met het ordernummer dat naar de review refereert is verzonden op 08-12-2023, de tracking is verzonden naar het email-adres waarmee de bestelling is geplaatst. Wij zullen ons best doen om in deze drukte alle mails zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
SS
Sanne S.
Krimpen aan de Lek
Ik had voor de kerstdagen wat gekocht Stond op voorraad en volgende dag verzenden Nou niet dus ik gebeld had ik de kleine lettertjes moeten lezen want daar stond dat ze het druk hebben Echt kwam net voor oud en nieuw binnen Als je iets niet kan doen haal het helemaal van je website af en zit met koeienletters voor op de pagina kunnen niet op tijd leveren
Antwoord van agradi.nl
Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Pakje werd foutief door DPD teruggezonden. Heb nog steeds geen bericht ontvangen over de terugzenden , noch over de terugbetaling. Diverse keren contact gehad met klantendienst, doch zij konden niets doen. Onbegrijpelijk. Nu moet ik weer tot 15 december wachten eer u mijn 2de order kan verzenden. Onbegrijpelijk.
17 dec 2023
Nu al een aantal bestellingen gedaan waarbij er stond volgende dag verzonden, niet dus. Maar ik moet dan op de gehele bestelling wachten, ik vind dit een slechte service er word ook geen contact met me opgenomen of ik misschien toch iets van de bestelling snel nodig heb. Ik bestel best geregeld wat, maar ik twijfel voor meerdere bestellingen te doen.
SV
Sigrid v.
Dronten
Leveren zoals “” morgen geleverd” en wanneer op de site staat en spullen onbeschadigd afleveren. Ik heb vaak weken moeten wachten op mijn bestelling, ontvang daarover pas na meerdere berichten te sturen informatie en wordt het eindelijk geleverd is het kapot en zegt de klantenservice met zoveel woorden stik er lekker in. Voor mij geen Agradi meer.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Vroeger veel betere kortingsacties, snellere levertijd. Als er nu wat in de sale staat, is het product meestal niet meer beschikbaar. Of geldt het maar op 1 maat en verschilt het per dag. Slechte klantenservice (geen of onaardige reactie), uitlevering duurt lang en info hierover klopt niet. Echt heel jammer, vroeger was ik fan, maar nu….
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Er staat per artikel aangegeven wat de prijs is, welke korting er eventueel op zit en wat de levertijd is. Dit om u zo goed mogelijk te informeren over de actuele status van dit artikel. De prijs kan inderdaad per 24 uur verschillen, mocht u twijfelen over de levertijd of er onduidelijkheden zijn kunt u ons altijd even bellen of mailen, wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
19 apr 2024

Levertijden slecht, klantenservice traag en stug

Levertijden zijn slecht gecommuniceerd, maten zijn niet juist beschreven of helemaal niet beschreven, klantenservice is zeer traag en verzendkosten worden berekend na het niet kunnen leveren van een product. Na eindelijk antwoord van de klantenservice een stug en automatisch antwoord ontvangen. Telefonisch ook moeilijk bereikbaar.
19 apr 2024
Beste klant, Je kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 10:00u tot 18:00u op 085-88 88 049 Indien je ons buiten deze uren wenst te bereiken, vragen wij je vriendelijk om een ​​e-mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl . Wij streven ernaar om jouw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. De voorwaarden van de verzendkosten kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/verzendkosten/ Het is mogelijk dat door een (gedeeltelijke) retourzending het restant van de order een waarde heeft welke onder de verzendkosten vrije drempel is gekomen. De verzendkosten worden dan alsnog in rekening gebracht. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Niet geloofwaardig en betrouwbaar

Niet leverbaar terwijl op de site staat van wel. Meer als 12 dagen wachten op pakket terwijl er staat voor 21 uur besteld volgende dag geleverd, is niet waar. Pakketten word niet meer thuis bezorgd maar op een afhaalpunt en dat kan je op de DPD site niet veranderen. Bestel je iets in een maat blijkt het een andere maat te zijn.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat is vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Je mag ons een mailsturen met de foto van het halster en het ordernummer naar klantenservice@agradi.nl, wij helpen je hiermee graag verder. Wij adverteren enkel op de website met "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" bij geselecteerde artikelen. Het kan zijn dat door extreme drukte op dit moment de bestelling later wordt verzonden dan is verwacht. Met vriendelijke groet, Team Agradi
RB
R B.
Franeker
14 jan 2024

Heel slecht!

Alle producten die ik heb besteld stond bij “voor 21 uur besteld vandaag verzonden” dit was op 21 december. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling pas op 11 januari ontvangen. Helaas ook niet de eerste keer dat zoiets is gebeurd! Voor mij geen Agradi meer. Dan betaal ik liever wat meer bij een bedrijf die wel zijn woord nakomt.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas hebben wij met de december drukte niet alle bestellingen tijdig kunnen versturen, onze excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Service gaat hard achteruit

Ondanks dat het product op voorraad was, heeft Agradi het pas na 7 dagen verzonden. Vervolgens wordt het verstuurd met DPD, welke het pakketje na 1 aflever poging die niet gelukt is retour stuurt. Waar Agradi vervolgens weer heel lang over doet om het te verwerken. De kwaliteit en service van Agradi gaat hard achteruit. Jammer
MO
Mariek O.
Deventer

Agradi neemt geen verantwoordelijkheid

Goederen worden bevestigd op eenakters door Agradi, daarna wordt adres aangepast door Agradi en worden verschillende rotsmoezen verzonnen door de klanten”service” waarom het de schuld van de klant is. Hoe kan de klant weten hoe groot een doos is, terwijl Agradi dat van tevoren ook niet weet? Laf en onbeschoft afgehandeld