agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

Er wordt beloofd dat er binnen een bepaalde tijd (1-2 werkdagen) geleverd wordt. Maar na betalen blijft het dagen stil en i.p.v. ruim voor kerst komt het pas rond nieuwjaar.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
PZ
P. Z.
Westerhaar

slechte levertijden

producten sneller leveren ik heb 1.5 week zonder voer gezeten. uiteindelijk heb ik het ergens anders extra moeten kopen, zodat mijn paard niet nog langer zonder voer zat.
13 mei 2024
Een aanbieding verkopen en dan is t niet leverbaar. Terwijl ik juist rond koningsdag en Hemelvaart dag gebruik had kunnen maken bij andere bedrijven met kortingsdagen.
14 mei 2024
Beste klant, Wij kunnen niet helemaal goed zien wat er mis is gegaan, deze bestelling betreft twee dekens die zijn besteld op 29-04-2024 en ook zijn verzonden op 29-04-2024. Mocht deze review niet aan het juiste ordernummer refereren mag u ons ook een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Ik wacht al 8 dagen op een bestelling die normaal dag nadien zou geleverd worden. Drukte kan zeker maar dit is overdreven. Alle andere webshops zijn perfect op tijd!
26 nov 2023

Waardeloze voorraad

Je besteld iets wat op voorraad is zodat je het snel in huis hebt. Maaaaar...... helaas dat duurt dan toch weer 10 dgn. Krijg je n mail dat t niet op voorraad is!!!!!!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat uw bestelling met het ordernummer waarmee de review is geschreven is geplaatst op 10-11-2023 en door ons is verzonden op 12-10-2023. Indien u problemen ervaart met de levering van uw bestelling adviseren wij u een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
7 jun 2024

Slechte service

Eerst staat er dat alles op voorraad is. En als ik het dan besteld heb moet ik uiterlijk meer dan 3 weken wachten op mijn bestelling. Terwijl ik het snel nodig heb!
12 jun 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Producten zouden binnen 2-4 werkdagen leverbaar zijn en wacht nu al 14 dagen ... baal hier echt van want het is niet de 1e en enige keer, maar gebeurd steeds vaker
16 nov 2023

Drie weken nog géén pakketje

Begin november bestelling geplaatst, nu is het 17 november en nog steeds geen pakketje met nochtans gewone producten die je ook zo instant kan kopen in de winkel...
17 nov 2023
Beste klant, Wij zien dat uw bestelling is geplaatst op 01-11-2023 en is geleverd door DPD op 02-11-2023. Wij adviseren contact op te nemen met de klantenservice met het ordernummer om u verder te kunnen helpen aan de hand van een onderzoek! Met vriendelijke groet, Team Agradi
DH
Producten zelf zijn prima, maar de verzendtijd is echt niet wat ze aangeven. Super jammer, dit houdt mij in het vervolg echt tegen ooit nog bij Agradi te bestellen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Op het moment van bestellen had de Covalliero Dressage Boots Pelisa Wit Full XL een verwachte levertijd tussen de 2 en 5 werkdagen, dit houd in dat wij het artikel binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier. De bestelling wordt verzonden zodra de bestelling compleet is, ook dit staat naast de verwachte levertijd vermeld op de website. Op werkdag 5 is de bestelling bij ons verzonden. Wij wensen u veel plezier van de bestelling toe! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Niet op tijd geleverd

Bij het artikel stond voor 22 uur besteld morgen verzonden, helaas dat ging niet op. Tevens een slecht klantenservice contact, de persoon liet mij niet uitpraten.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Het duurt bijna een week voordat de bestelling, die wel op voorraad is, binnenkomt bij de klant. Misschien helpt het als jullie eens een andere vervoerder nemen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met het leveren van de bestelling. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin met onze transporteur te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
30 mei 2024
Er word aangegeven dat de bestelde spullen de volgende dag binnen zijn maar helaas bijna 2 weken moeten wachten....gemaild maar geen reactie... Beetje jammer....
31 mei 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? Wij zien geen mail in onze mailbox, u mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Bestelling incompleet en lange levertijd

Na 10 dagen de helft van de bestelling ontvangen. Ik had 4 stuks besteld en kreeg er maar 2. Nu maar weer afwachten wanneer en of ik de andere 2 geleverd krijg.
Antwoord van agradi.nl

Niet compleet geleverd en bellen gaat…

Niet compleet geleverd en bellen gaat moeilijk moet je foto sturen van wat wel geleverd is producten zijn wel voor afbetaald dus niet te pas over deze winkel.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat klopt, indien er schade of een missend item wordt geconstateerd dient dit binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden. Hiervoor hebben wij beeldmateriaal nodig van de verpakking en inhoud van de zending. Indien u hier meer informatie over wilt hebben kunt u dit vinden via https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
Helaas heb ik een verkeerd pakketje ontvangen. Nadat ik dit pakketje de volgende dag gelijk retour heb gestuurd, wacht ik inmiddels nog steeds op dit pakketje
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Tot op heden is er nog geen retourzending bij ons verwerkt. We zien dat de retourzending met DHL/DPD is verzonden. Hierbij kan het tot 10 werkdagen duren voordat het pakket bij ons geleverd wordt. Daarna hebben wij nog enkele dagen nodig om deze te verwerken. Momenteel hebben we echter te maken met een achterstand waardoor dit wat langer kan duren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Zou op voorraad zijn en snel geleverd worden, ipv daarvan weken later. Bleef op website gewoon staan dat op voorraad was en volgende dag geleverd zou worden.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat de bestelling die u heeft geplaatst op 19-12-2023 bij ons is verzonden op 20-12-2023. DPD heeft de bestelling geleverd op 21-12-2023 volgens de tracking, indien dit niet het geval is vernemen wij het graag! U kunt ons mailen naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Je besteld iets dat wordt geadverteerd dat het de volgende dag wordt geleverd, en vervolgens wordt de datum uitgesteld, en heb ik het nog steeds niet gehad!!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" (en dus niet dat het de volgende dag geleverd wordt) houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Wat een ellende

Verkeerde producten geleverd, hopeloos veel moeite om de boel te retourneren, bar slechte service. Bovendien was de levertijd vele malen langer dan beloofd.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Op tijd leveren of duidelijk stellen dat het product een lange levertijd heeft. Er stond 1-3 dagen maar heb er 14 dagen op moeten wachten. Dit kan echt niet

Bestelling kwam 2 weken later dan verwacht

Bestelling zou binnen enkele dagen verzonden worden en daarmee ruim voor de sinterklaas binnen zijn. Het kwam echter ruim een week na de sinterklaas aan.