agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

7 mei 2024
Kortingen effectief toekennen, en bij annulering niet zeggen dat het product uit voorraad is terwijl het in de webshop op voorraad blijft staan. Continu
7 mei 2024
Beste klant, Wij kunnen niet helemaal goed zien wat er mis is gegaan, deze bestelling is geplaatst op 21-04-2024 en verzonden op 23-04-2024. Mocht deze review niet aan het juiste ordernummer refereren mag u ons ook een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl. Meer informatie omtrent de voucherkortingen en de voorwaardes hiervan kunt u vinden via https://www.agradi.nl/voucherkorting/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
6 jan 2024
Telefonische bereikbaarheid, niet erg klantvriendelijk, mega lange levertijd. Dit klopt niet met wat op de site vermeld staat. Voor mij geen agradi meer!;
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zijn telefonisch op werkdagen bereikbaar tussen 10:00 en 12:00 en tussen 14:30 en 16:30 vanwege de extreme drukte. Dit zodat wij de klanten die mailen ook hulp kunnen bieden. Indien u in het account inlogt kunt u de status van uw bestelling inzien! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Levertijden langer dan voorgespiegeld

De bezorgtijd komt niet overeen met datgene wat er op de website staat. Geef eerder aan dat je niet de volgende dag bezorgd als er voor 21u besteld is...
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Producten waren niet op voorraad. Dit bleek niet bij het bestellen, maar pas later, na het betalen. Producten werden later geleverd dan op de site staat.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
3 dec 2023
jullie service is waardeloos, als er iets niet goed gaat met een bestelling geven jullie niet thuis, 5 medewerkers gesproken, 5 verschillende antwoorden
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat er een bestelling naar een verkeerd adres is verstuurd en dat hierover contact is geweest met de klantenservice. Per mail wordt u op de hoogte gehouden over de status van het pakket en helpen u hier graag zo goed mogelijk mee verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
lange levertijd van producten en kortingsbonnen zijn op bijna geen enkel product meer bruikbaar. Op twee jaar tijd is de service flink achteruit gegaan
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
1 jan 2024
Jullie bezorgtijd ik heb 2x problemen gehad met bestellingen en als ik dan contact heb alleen ma probleem bij de klant leggen niet met oplossing komen
Antwoord van agradi.nl
product is de oude versie, hier in België al lang uit de handel. Ik kan evenwel geen houdbaarheidsdatum terugvinden, anders had in het teruggestuurd!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Bedankt voor je reactie. Wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@agradi.nl Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Agradi

achteraf betalen

Heel vervelend dat je verplicht bent om achteraf te betalen. Als een product niet bevalt en je retourneert het dan betaal je alsnog de bezorgkosten.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, De kosteloze verzending is vanaf €49, indien het behouden deel van de bestelling, na het retourneren, onder de €49 komt worden de verzendkosten als nog in rekening gebracht, indien u hier vragen over heeft of meer informatie wilt hebben adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Duurt lang voor de bestelling aankomt. Ondertussen een retour gedaan en al 2 weken op de teruggave aan het wachten. Al bij al niet zo tevreden dus.
2 nov 2023
Prima tevreden over service en producten , ben echter een half uur kwijt om uit te pakken , bedenk me dat ik volgende keer gewoon in de winkel koop
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien in ons systeem geen retourzending aangemeld staan onder het ordernummer van deze review en kunnen dierdoor niet achterhalen wat u wilt uitprinten, kunt u ons dit toelichten via klantenservice@agradi.nl? Met vriendelijke groet, Team Agradi
Klanten op de hoogte stellen van de levering van de bestelling. Als iets niet meer voorradig is uit de webshop verwijderen. Reageren op de e-mail.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met uw bestelling. Wanneer er een levertijd in werkdagen staat aangegeven op de website, houd dit in dat wij deze periode het artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Dit kan helaas worden bijgesteld of uitgesteld. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 jun 2024
Verschillende keren iets besteld. Krijg je daarna mail dat er iets niet op voorraad is en dat je bestelling vast gehouden wordt tot alles er is.
12 jun 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 nov 2023
Gebeld met klantenservice over 2 niet geleverde producten mail gestuurd. Nooit iets terug gehoord!!! Super slecnt, geld kwijt en geen producten
24 nov 2023
Beste klant, De twee ontbrekende Horslyx Pro Digest Balancer Mini 650g worden zo spoedig mogelijk nagestuurd, u ontvangt binnenkort de tracking per mail hiervan. Helaas heeft het even geduurd voor wij dit artikel vanuit de leverancier hebben ontvangen ter aanvulling van de voorraad, onze excuses voor het ongemak hiervoor! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelde maat (155/205) komt niet overeen met de inhoud van de verpakking (maat 115/85)…, wel met etiket tasje, maat helaas veel te klein dus…
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Kunt u ons een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl met daarin het ordernummer? Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
MD
M D.
Apeldoorn
27 mei 2024
Nooit maar dan ook nooit krijg je je bestelling binnen 2 dagen of zelfs binnen een week. Ze hebben zelf niks op voorraad, echt zo slecht!!!!
28 mei 2024
2 weken gewacht op bestelling, artikelen waren op voorraad. 2 x gebeld omdat ik bijna zonder medicijnen zat. Het verzamelen duurde 3 dagen!
2 nov 2023
De bezorgtermijn klopt nooit wat aangeven wordt op de site. 1 dag is vaak 1 week! Ook wordt het overdreven ingepakt in enorm veel plastic
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat de bestelling is geplaatst 19-10-2023 om 09:15 uur en deze bij ons verzonden op 19-10-2023 om 14:20 uur, helaas ligt de bezorgtermijn niet in onze handen. Wij adverteren daarom voor onze voorradige artikelen op de website met "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden". Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 dec 2023
Verzending was veel te laat en de jas deed niet aan de verwachtingen, hij was namelijk te dun, de mouwen te kort en de capuchon zat raar.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Indien een artikel niet zoals verwacht is kunt u binnen Nederland uw zending kosteloos retourneren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 jun 2024

Paardendeken zakt naar één kant

Paardendeken zakt naar één kant. Echt gevaarlijk voor paard! Slechte vorm of verkeerd gestikt. Deken blijft niet stabiel liggen op rug.
12 jun 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Graag ontvangen wij foto's van de klacht samen met uw ordernummer naar klantenservice@agradi.nl om u hiermee te helpen. Met vriendelijke groet, Team Agradi