agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

Zeer late bezorging

Voorheen zeer tevreden, maar de laatste tijd worden de bestellingen steeds later afgeleverd. Heel vervelend als je snel iets nodig hebt.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Prachtig hoofdstel, geen kaptoom !

Prachtig hoofdstel, niet erg stevig. na 1x longeren twee ringen losgescheurd van de neusriem. En nee dat is dan geen garantie… slecht !
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De scheuren die op het hoofdstel zitten zijn op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf in of op het hoofdstel moet zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. Het hoofdstel valt dus helaas niet onder garantie. ​ Met vriendelijke groet, Team Agradi
Zeggen dat het de volgende dag bezorgd wordt en vervolgens duurt het dan nog een week, een dagje later geen probleem maar een hele week.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
26 dec 2023
Site en levertijden komen totaal niet overeen. Op site staat snel, maar als je eenmaal besteld hebt, blijkt het veel langer te duren
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 nov 2023

Gek en vies

Wij ontvingen een beschimmelde rijbroek en vieze laarzen. Erg vreemd als je iets nieuws verwacht. Dan ook alles weer terug gestuurd
23 nov 2023
Beste klant, We verzoeken u vriendelijk uw bestelling bij ontvangst te controleren of alle artikelen in goede orde ontvangen zijn. Mocht u opmerkingen hebben, meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst van het pakket. Graag ontvangen we een mail met met illustrerende foto's van het geconstateerde probleem. U kan je mail verzenden naar klantenservice@agradi.nl. Meer informatie hierover kunt u vinden via https://www.agradi.nl/garantie/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
Produkten top qualitijd. Lewering heel traag bijn 2 weken. Geen email dat de bestelling bij julle ontvangen was. Moete 3x emailed.
9 mrt 2024
Nooit ontvangen! 2 november 2023 al bestelden niets. Is direct opnieuw in bestelling genomen maar tot op heden nog steeds niets.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
19 jun 2024

Slechte kwaliteit

Ketting voor de hond gekocht. Na 1 week zag deze bruin van de roest. Nooit eerder meegemaakt en zit 40 jaar in de hondensport.
19 jun 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Graag ontvangen wij foto's van de klacht samen met uw ordernummer naar klantenservice@agradi.nl om u hiermee te helpen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Fout werd zonder probleem rechtgezet, maar het geheel duurde wel lang, de winter is bijna voorbij, te warm voor uitrijdeken is.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad, wij zullen uw feedback meenemen om te kunnen verbeteren in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
28 mei 2024
Pakket is nooit aangekomen, e-mail gestuurd en alleen maar automatisch antwoord ontvangen dat jullie terug betalen. Waardeloos
28 mei 2024
Beste klant, Wij zien dat uw pakket door DPD bij ons (retour) is afgeleverd op 23-05-2024, helaas kunnen wij de reden hiervan niet achterhalen. U ontvangt zo snel mogelijk bericht van ons met daarin de bevestiging van de terugbetaling zodra uw retourzending is verwerkt. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Helaas nooit ontvangen ivm met een zeer slechte service vd bezorgdienst. Jammer want de producten waren natuurlijk eel betaald
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Indien u de bestelling helemaal niet heeft ontvangen, starten wij graag een onderzoek bij DPD op. U mag ons een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl, dan helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Levertijd kon niet waargemaakt worden, produkt retour vanwege maat, daarna erg lang moeten wachten op restitutie van bedrag.
24 dec 2023

Traag!

Product prima. Echter geschatte levertijd 2 dagen. Uiteindelijk zonder uitleg 6 dagen geduurd voordat ze verzonden. Jammer.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Indien een artikel niet zoals verwacht is kunt u binnen Nederland uw zending kosteloos retourneren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 jun 2024
Gekochte product binnen 2 uur stuk en er wordt niks mee gedaan terwijl ik wettelijk echt geboorte vervanging of reparatie
25 jun 2024
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De scheur die in de deken zit is op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf in of op de deken moet zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. Indien er op of aanmerkingen zijn aan de deken dient dit binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden, ook hierin is niet voldaan. Hierbij de voorwaarden, https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Ps: zie onze reactie op dezelfde, eerdere review! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelling met korting verrekenen met omruilen produkt. Nu was alles €25,- duurder. Wat ook helpt is mails beantwoorden.
7 nov 2023
Beste klant, ​U kunt het artikel wat je u heeft kosteloos binnen 90 dagen retourneren, dit kan via deze link: https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Ondertussen kunt u het nieuwe artikel al bestellen, de nieuwe bestelling en het artikel wat retour komt staan los van elkaar. Wanneer het geretourneerde artikel is verwerkt bij ons, ontvangt u het aankoop bedrag en voucher/korting terug op je rekening! Wanneer u een nieuwe bestelling plaatst met dezelfde artikelen in een andere maat mag u ons het nieuwe en oude ordernummer mailen naar klantenservice@agradi.nl zodat u een terugbetaling ontvangt van het prijs verschil! Met vriendelijke groet, Team Agradi
10 jun 2024
het werd gewoon niet geleverd en na 3 weken dood leuk, de klantendienst ' we weten niet waarom...' wat een service...
12 jun 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
MS
margit s.
prov utrecht
8 jun 2024
de levertijd was echt immens lang, en de klantenservice reageerde mijns inziens ontoereikend, een vage uitleg en klaar.
12 jun 2024
De verkeerde maat is geleverd en de juiste maat is nu uitverkocht. Ik heb hierover al contact gehad met klantenservice
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
dekenrek met beschadiging gekregen en omdat ik het ordernummer niet meer had pech voor mij. Een stalbandhaak verbogen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zien dat u het ordernummer van de bestelling bij deze review heeft gebruikt, wij ontvangen deze graag samen met de foto's naar klantenservice@agradi.nl! Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Deze mail al ontvangen terwijl product nog niet is geleverd. Heel vreemd. Levering van product duurt ook veel te lang.