agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.419 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

22 nov 2023
Als producten op website op voorraad staan kan er eigenlijk altijd vanuit gegaan worden dat ze niet op voorraad zijn.
23 nov 2023
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dit artikel op voorraad en kan deze direct worden verzonden. Indien er één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft is dit een verwachte levertijd vanuit de leverancier. Binnen deze aangegeven werkdagen verwachten wij het artikel binnen vanuit de leverancier in ons magazijn. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Retour is niet eerlijk, geen antwoord op klantendienst, na jarenlange klant te zijn zal ik andere winkel moeten zoeken
7 nov 2023
Beste klant, Wij zien geen mail in ons systeem, kunt u ons een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl? Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Levertijd erg lang. Hoor t bij mij op stal ook van andere mensen. Dat is jammer want t was in t verleden veel beter.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Meestal prima maar soms duurt het gewoon te lang. Zoals de laatste 2x. 14 dagen later. Ja dat was niet de afspraak.
Antwoord van agradi.nl
Sneller antwoorden op een probleem en een snelle oplossing voorstellen en mensen niet 2 weken of langer doen wachten
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat er een onderzoek loopt naar uw pakket bij onze transporteur, hierbij heeft de transporteur tijd nodig om te kunnen onderzoeken of achterhalen waar uw pakket is. Wij vragen nog even om uw geduld en komen zo snel mogelijk bij u terug zodra wij meer informatie hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
welk online bedrijf krijgt tegenwoordig nog klaar drie weken te doen om een artikel bij de besteller te krijgen !!!!
Antwoord van agradi.nl
Er wordt een kortingsbon aangeboden. Blijkt bij invoeren van bestelling pas mogelijk bij bestellingen boven €. 75.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat ligt aan het type voucher, wij hebben ook een Loyalty voucher, deze is te besteden vanaf €50! Indien u de voorwaardes voor het inzetten van een voucher wilt inlezen kan dit via https://www.agradi.nl/voucherkorting/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
2 mei 2024
Geen idee of de producten bevallen. Ze zijn tegen de afspraken in bij buren bezorgd die al dagen geen thuis geven.
2 mei 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Betere communicatie wanneer iets niet op voorraad is. Daarna op de hoogte houden en vooral niet met dpd verzenden
MH
M. H.
Zwolle
We krijgen een review verzoek, maar hebben de bestelling die we 2 weken geleden hebben gedaan nog niet ontvangen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat uw bestelling volgens DPD is geleverd op 14-11-2023. Indien dit niet het geval is adviseren wij u een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl, wij kijken graag met u mee naar een oplossing! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Pakket werd twee weken te laat geleverd door slechte communicatie omtrent een artikel dat niet op voorraad was.
1 nov 2023

Nog niets ontvangen

Ik heb de producten waar het om gaat nog steeds niet binnen. Iets aan de verzending doen zou dus handig zijn.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Op het moment van bestellen had de Premiere Regendeken Ayc Nylon Voering 0g Dress Blauw 145/195 de status "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden. Bij de rest van de dekens stond een levertijd tussen de 1 en 3 werkdagen, dit houd in dat wij het artikel binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier. Op werkdag 2 is de bestelling bij ons verzonden. Wij wensen u veel plezier van de bestelling toe! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Iets besteld zeggen geleverd niks gehad ...tevens word er nergens op gereageerd...slechte zaak raad jullie af
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling. Wij zien in de tracking van DPD dat het pakket op 12-01-2024 geleverd moet zijn, indien dit niet het geval is vernemen wij dit graag per mail aan de hand van uw ordernummer. De mail kan verstuurd worden naar klantenservice@agradi.nl. Helaas hebben wij geen mail van u ontvangen om u hiermee te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
bij bestelling niet aangegeven dat produkten niet leverbaar zijn. duurde 4 weken. maar geen reactie of update
DK
Dorien K.
Roosendaal
16 apr 2024

stro touwtjes mes

Ik heb stro touwtjes mes gekocht en de 2e keer dat ik het gebruikte was het mesje al naar binnen gezonken..
17 apr 2024
Beste klant, Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@agradi.nl met jouw ordernummer en deze foto van de klacht? Dan gaan we jouw klacht zo snel als mogelijk oppakken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Jullie zijn telefonisch totaal onbereikbaar. Nummer werkt gewoon niet/ bestaat niet. Meermaals geprobeerd.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Het telefoonnummer van de klantenservice is: 085-88 88 049 U kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 10:00u tot 18:00u. (Graag ordernummer bij de hand houden) Met vriendelijke groet, Team Agradi

Bestelling wordt niet geleverd

Bestelling geplaatst in november 2023 In februari 2024 nog geen levering en ook geen uitzicht op levering
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat de bestelling waarmee u deze review schrijft is geplaatst op 03-02-2024 en door ons is verzonden op 05-02-2024. Volgens de zending informatie is uw pakket geleverd op 06-02-2024. Indien u uw pakket niet in ontvangst heeft genomen adviseren wij u te mailen naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Spullen zijn prima maar als je groot zet dat levering volgende dag is maar in werkelijkheid een week…tja..
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" (niet de "levering de volgende dag") hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
31 dec 2023
Voor de zoveelste keer bestelling niet op tijd ontvangen. De levertijden bij de producten zijn misleidend
Antwoord van agradi.nl
Wacht nog steeds op mijn bestelling. Klantenservice komt niet met een passende oplossing. Onvriendelijk.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat uw bestelling is geplaatst op 15-11-2023 en is verzonden op 16-11-2023, indien u problemen ervaart met de levering van uw pakket adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi