zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Geïmporteerde beoordeling
Dat de website niet update was Wat er op voorraad is
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste D, Onze excuses voor het niet op tijd leveren van uw bestelling. Dit heeft inderdaad 2 dagen langer geduurd dan wij vooraf hadden aangeven. Vriendelijke groeten, Team Zandri
18 feb 2024
Zeer goed bedrijf maar levertijd van 3 dagen is veel
28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zeer slechte verzend methode, niet klantvriendelijk!
28 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Ramazan, Wij begrijpen je klacht niet. Je bestelling is op 24 september door ons verstuurd en op 25 september op het juiste bezorgadres geleverd. Er zijn geen verzendkosten gerekend dus daarop kan je slechte beoordeling ook geen betrekking hebben. Misschien dat je ons verward met een ander bedrijf waar je een bestelling hebt geplaats. Vriendelijke groeten, Team Zandri

Niet uitgaan van levertijden

Afspraken niet nagekomen en levertijd niet juist
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Rizzo Visser, De daadwerkelijke voorraad bleek helaas lager te zijn dan dat deze aangaf, hierdoor heeft uw bestelling vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak, Vriendelijke groeten, Team Zandri

Het werkte niet

Ik stak dat in de brommer maar het werkte niet
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Dilano, Ik begrijp je slechte beoordeling niet. Je hebt het retour gestuurd en we hebben het betaalde bedrag terugbetaald zoals je wilde. De beoordeling zou bovendien over Zandri als bedrijf moeten gaan en niet over een product. Daar zijn de productreviews voor. Zou je ons willen beoordelen over de afhandeling van de retour a.j.b. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
goed snel verstuurd, beter producten aangeven
7 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Er wordt niet nagekeken of je het juiste product krijgt

Ik kreeg 2x het verkeerde product opgestuurd
7 apr 2024
[Niels van den Akker] Beste Mario, Ik zie inderdaad dat het product afwijkt van de foto op de website. Wij zullen dit corrigeren. De retourzending is inmiddels ontvangen en afgehandeld. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
1week al nogsteeds mijn pakket niet ontvagen
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Hyusein, Jammer dat je ons slecht beoordeelt terwijl het probleem bij PostNL zit en wij er alles aan doen om het op te lossen. Ik hoop dat je de beoordeling aanpast zodra je het pakket ontvangen hebt. Het is inmiddels afgeleverd op het PostNL afhaalpunt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
1 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het is een goede webshop en snelle levering
Geïmporteerde beoordeling
caburateur werkt niet lekt aan alle kanten
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Gerard Kurvink, Wij hebben geen melding ontvangen van uw lekkende carburateur. U kan deze garantieaanvraag melden via de website en dan krijgt u op werktijden binnen 4 uur antwoord. Vriendelijke groeten, Team Zandri
24 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet eens ontvangen
24 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Sofian, Je pakket is retour gekomen omdat je een onjuist adres hebt opgegeven, Het pakket is inmiddels ook al weer op onze kosten naar je verzonden nadat je ons het juiste adres hebt gemaild. Vreemd om ons om deze reden een slechte beoordeling te geven. Alvast bedankt voor het aanpassen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Afbeeldingen kloppen niet bij de producten
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Dirk, Helaas heeft de fabrikant de kleur van deze knop gewijzigd en waren wij daarvan niet op de hoogte. Gelukkig is de werking hetzelfde. Wij zullen de foto's op de website aanpassen. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Pakket nooit ontvangen, ook niet bij buren
14 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Laurens, Graag contact opnemen met de klantenservice. Dan kan het worden opgelost. Een slechte beoordeling geven zonder het probleem bij ons te melden lost niks op. Vriendelijke groeten, Team Zandri
23 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Als je scooter invoerd krijg je als nog spullen die niet passen . Is tweede keer al

2x besteld en 2 x spullen die niet passen
23 dec 2023
[Niels van den Akker] Beste Tamara, Jammer dat u ons slecht beoordeelt maar geen contact opneemt met de klantenservice zodat we het kunnen oplossen. Het invoeren van een scooter is op onze website niet mogelijk. Wij horen graag van u zodat we een passende oplossing kunnen aanbieden. U kunt overigens ook kosteloos retourneren bij Zandri. https://www.zandri.nl/ruilen-en-retourneren Vriendelijke groeten, Team Zandri

Slecht verpakt en onbruikbaar

Slecht verpakt en beschadigd onbruikbaar
31 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Arjan Dreijerink, Vervelend dat het slecht verpakt is, wij hebben geen melding gehad van een beschadigd onbruikbaar product. Indien een product beschadigd is kan je via onze site retourmelden en gaan we het kosteloos oplossen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb het product nooit binnen gekregen
31 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Kevin Bults, Volgens de track en trace, uw bestelling bezorgd in de brievenbus. Als u het pakket nog niet ontvangen hebt kunnen wij een onderzoek in starten bij PostNL en gaan we het zo snel mogelijk oplossen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
17 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Je geeft aan dat je het product ophaalt je vinkt €1aan maar even later betaal je toch voor bezorgkosten

Je geeft aan dat je ophaalt je vinkt €1
17 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Tjerk Smid, Dit is helaas een fout op de afrekenpagina waar aangewerkt wordt, we hebben de verzendkosten terugovergemaakt en staat binnen 3 werkdagen op uw rekening. Excuses voor het ongemak en wellicht kunt u ook de rest van onze service meenemen in uw review. Met vriendelijke groet, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb het verkeerde product ontvangen
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Robert Kulak, Wij hebben geen melding gehad van een verkeerd geleverde binnenband, u kan deze retour melden via de website en dan gaan we het zo snel mogelijk voor u oplossen. Excuses voor het ongemak, Vriendelijke groeten, Team Zandri
7 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
7 jan 2024
[Niels van den Akker] Beste Ahmad, Je pakket ligt klaar bij een PostNL punt. Hal het daar voor 15 januari op want anders wordt het retour gestuurd. Mocht je de track en tace niet hebben ontvangen neem dan even contact op met onze klantenservice. En graag de review aanpassen als het pakket terecht is. Want ons een 1 ster review geven terwijl het pakket gewoon klaarligt is niet echt terecht toch? Vriendelijke groeten, Team Zandri
18 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb mijn artikels niet ontvangen.
18 jan 2024
[Niels van den Akker] Beste José, Je pakket is bezorgd op 8 januari. Mocht je niks ontvangen hebben dan graag contact opnemen met onze klantenservice. Als we van niks weten kunnen we het ook niet oplossen. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri