Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.475 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

Proefkaartje was exact zoals we wilden maar toen we de echte kaartjes aankregen, was dit een volledig andere kleur. Ze hebben hier wel heel vriendelijk op gereageerd met een aantal oplossingen dus de klantenservice was wel zeer goed! Uiteindelijk ter compensatie een raambord en 15 nieuwe kaartjes met zogezegd wel de juiste kleur gekregen, maar ook deze kleur was niet goed.. jammer

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Geïmporteerde beoordeling
Mooie geboortekaartjes. Goede hulp bij het ontwerpen. Kaartjes besteld, maar vervolgens veel later geleverd gekregen.
Geïmporteerde beoordeling
Prima ervaring, echter ronde hoekjes zijn soms niet rond. Verder waarom verzendkosten bij zo'n hoog orderbedrag?
24 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede service, product (raambord) is echter zeer slecht van kwaliteit.
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Leuke designs maar de kwaliteit van de kaartjes viel erg tegen
21 okt 2023
Helaas na 10 dagen de geboortekaartjes nog niet ontvangen
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Kaartje wijkt wua kleur af van wat online getoond wordt.
12 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bijna 7 dagen moeten wachten op de kaartjes. Nooit meer.
19 mei 2024
Beste Kenneth,Bedankt voor je review.Wij hebben op 14 mei een mail naar je gestuurd om in contact te komen met je naar aanleiding van de beoordeling. Aangezien we geen contact hebben gehad over dit issue wat te maken had met stakingen bij de postbezorger.Zou je contact met ons willen opnemen? Bij voorbaat dank alvast!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
24 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
We vonden helaas de proefdruk mooier dan het origineel.
1 okt 2023
Beste Simone,Bedankt voor je review.We hebben je nog een mailtje gestuurd om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Helaas hebben we daar nog geen reactie op gehad.Weet dat je altijd nog mag reageren op onze mail.Met vriendelijke groeten,RobinHippe-Geboortekaartjes
4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima bestelproces. Levering en kwaliteit zijn minder.
11 nov 2023
Beste Niels,Hartelijk dank voor je review!Wat vervelend om te lezen dat de levering en kwaliteit niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We hebben je nog een mailtje gestuurd om dit te bespreken, en zodat we mogelijk nog iets voor je kunnen betekenen! Weet dat je altijd op dit mailtje mag reageren, en dan helpen we je graag verder!Met vriendelijke groet,TimTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Mooi kaartje, allen naderhand aanpassen werkte niet
24 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Kaart is mooi. Service Verzending is echter slecht.
31 okt 2023
Beste Jacqueline, Bedankt voor je waardevolle review! Fijn om te lezen dat de kaartjes mooi zijn geworden. We begrijpen goed dat je mooie kaartjes zo snel mogelijk wil versturen. Luxe kaarten hebben een langere productietijd, maar we zullen zeker kijken naar manieren om onze verzendservice te versnellen!Met vriendelijke groeten, Mireille Hippe-geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Kaartjes met misdruk en slechte after service
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaarten, maar uitwerking is niet goed
16 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Leuke kaartjes, maar wel lang levertijd
Mooie kaartjes, kwaliteit niet 100%
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Nathalie,Bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer te vernemen dat de kwaliteit niet 100% voldeed aan je verwachting. Ik zie dat er meerdere keren contact is geweest met het klantenservice team. Waar we ook in hebben gespeeld op jouw verwachting en samen getracht hebben het positief af te sluiten. Hopelijk is het positieve gevoel ook wat overheerst. Weet dat we ook graag in de toekomst weer voor je klaar staan.Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe-Geboortekaartjes
16 okt 2023
Goede kwaliteit, matige levering
17 okt 2023
Beste Romy,Bedankt voor je waardevolle review. Ik zie dat je niet helemaal tevreden bent over onze levering, en daar met onze klantenservice contact over hebt gehad. Gelukkig hebben we het netjes kunnen oplossen! We nemen jouw ervaring uiteraard mee om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Mireille Hippe-geboortekaartjes
4 mei 2024
Moeizaaan programma
7 mei 2024
Beste Daphne,Bedankt voor je recensie. We helpen graag, de klantenservice is via telefoon, Whats-App en mail bereikbaar. Weet dat we in de toekomst graag voor je klaarstaan als je ergens tegenaan loopt.Met vriendelijke groet, SofiekeHippe-Geboortekaartjes Met vriendelijke groet, SofiekeHippe-Geboortekaartjes
10 nov 2023
Papier verspilling
17 nov 2023
Beste Gittan,Bedankt voor je waardevolle review!Wat vervelend om te lezen dat je bestelling bij ons niet heeft voldaan aan de verwachtingen. We hebben je nog een mailtje gestuurd om dit verder met je te bespreken in de hoop dat we nog iets voor je kunnen betekenen!We zullen de feedback intern meenemen om dit hopelijk in de toekomst te verbeteren.We horen graag van je!Met vriendelijke groet,TimTeam Hippe Geboortekaartjes
Niet aan te raden
Mooie kaartjes