Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.468 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

??
21 jan 2024
27 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik vind het makkelijk om een kaartje te maken. Helaas betaal je voor iedere bestelling verzendkosten en kost een drukproef al gauw 10€ per keer. Je wil gewoon dat het perfect is maar het is hartstikke zonde. Daarnaast waren niet alle kaartjes even netjes geleverd en waren van een aantal kaartjes de randjes beschadigd. Het elastiek er omheen zat er ook zo strak omheen dat ze licht gevouwen binnenkwamen. Al met al voor bijna €5 per kaartje niet altijd de gewenste dienstverlening en kwaliteit.
20 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Helaas verkeerd gedrukte kaartjes ontvangen. De goudfolie was niet gelukt. Erg vreemd dat er blijkbaar geen kwaliteitscontrole is voordat de kaartjes worden opgestuurd. Gebeld en daarna wel nieuwe kaartjes gekregen. Had wel iets van compensatie verwacht aangezien ik er nu zelf achteraan moest (daar zit je niet op te wachten als je net bent bevallen) en ik nu nog een aantal dagen extra moest wachten voordat ik de kaartjes eindelijk kon opsturen.
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel slecht, kaartje was totaal niet hoe het hoorde te zijn qua kleur. Zouden dezelfde dag nog hierop terug komen. Niets gehoord, werd er gezegd dat er pas over 2 dagen teruggekomen op zou worden. Nu moet ik de mislukte kaarten ook nog terugsturen, met alle gegevens AVG. Zou hier nooit meer bestellen gezien de service. Liever bij kaartje2go.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
24 okt 2023
Beste Chahida,Het spijt ons te horen dat je ervaring met ons niet naar verwachting was.We nemen je feedback zeer serieus, hebben daarom ook contact met je opgenomen en zullen deze zeker gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren!We gaan zeker zorgvuldig om met de persoonlijke gegevens zoals in overeenstemming met de AVG.Vriendelijke groet,CarlaHippe Geboortekaartjes
2 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
We hadden kaartjes af laten drukken, hierop zaten drukfouten. Contact gehad met de klantenservice een tegemoetkoming in kosten was er eigenlijk niet. Wegkregen een poster aangeboden, deze poster kost 24,95 en is een A4tje groot. We hebben een week later onze kaarten verstuurd als dat we wilde, we zijn hier erg teleurgesteld over.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Manon,Bedankt voor je waardevolle review. Ik ben blij dat we toch nog even contact hebben gehad en dat we jullie een passende tegemoetkoming hebben kunnen bieden.Heel veel geluk samen!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe-geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Dure verzendkosten voor proefdrukken en levering van een groot aantal. Vooral voor hoe het geleverd wordt ook.. in een envelop.. de hoeken waren van een deel beschadigd en ook de randen waren niet mooi afgewerkt. Wel snelle service om het probleem op te lossen maar ook de tweede levering was niet super netjes meer.