Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.468 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima assortiment aan geboortekaartjes. Veel eigen design mogelijkheden. Maar jongens toch... Geboortekaartjes met de brievendienst meegeven in plaats van de pakketdienst met track and trace? Voor de prijs mag je deze optie haast wel verwachten. Nu moet je soms 6 dagen wachten op je bestelling?
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Daan,Bedankt voor je review!Bestellingen vanaf 20 stuks worden als pakket verzonden met traceerlink. Je had de traceerlink dus wel moeten ontvangen maar wellicht is deze in jouw spam box beland.Weet dat onze klantenservice graag voor je klaarstaat om je te informeren over de status van de levering.Gelukkig zijn jullie kaartjes inmiddels geleverd. Veel geluk gewenst!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe-geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes, wel enorm prijzig! Hierdoor zal ik een volgende keer niet meer kiezen voor jullie service helaas. We betalen rond de €7 per kaart, dat vind ik echt absurd veel. Het is dat we de kaart al af hadden en er pas bij het versturen achterkwamen, anders hadden we het niet gedaan.
5 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Leuk en gemakkelijk zelf te ontwerpen. Leuk pakket proefdruk. Bij de grote bestelling waren de kaarten niet gevouwen in het midden, doordat we dit allemaal zelf met de hand moesten vouwen werd het er niet mooier op. En zijn er een aantal kaarten verpest.
13 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prima ervaring Met het maken van de kaartjes Alleen was er een probleem met levering Het werd geleverd in een kartonnen enveloppe maar deze was compleet nat geregend en dat had groot effect op de kaarten
Geïmporteerde beoordeling
Adresboek toont vele landen, Polen had onze voorkeur, dus keuze voor Hippe, maar de verzendservice kan enkel in NL/BE. Jammer, ook dat de feedback hierover nog niet tot verandering geleid heeft.
Geïmporteerde beoordeling
Jammer dat bij mijn aankoop beschreven stond geboortekaartje met strikje en er geen strikje bijgeleverd zat, het zou fijn geweest zijn als dat er duidelijk bij vermeld stond..
24 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik vond (maar dat is mijn mening) dat het vrij lang duurde eer de kaartjes toekwamen (5 dagen). Voor een geboortekaartje vind ik dat toch wel lang duren.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Dorien,Bedankt voor het delen van je ervaring rond om het bestellen van de geboortekaartjes. Verschillende factoren spelen een rol in de druktijd van een kaartje, zoals bijvoorbeeld het gebruik van folie. De verwachte bezorg datum hebben we gedeeld en dit hebben we waar kunnen maken. We begrijpen dat je met smart naar de geboorteaankondigingen hebt uitgekeken. Hopelijk ben je met het resultaat heel tevreden. Weet dat we ook in de toekomst graag voor je klaarstaan.Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe - Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Kwaliteit was matig, aftersales was in eerste instantie stug en matig. Na veel aandringen een redelijke tegemoetkoming gekregen.
Geïmporteerde beoordeling
Mooie geboortekaartjes. Goede hulp bij het ontwerpen. Kaartjes besteld, maar vervolgens veel later geleverd gekregen.
Geïmporteerde beoordeling
Prima ervaring, echter ronde hoekjes zijn soms niet rond. Verder waarom verzendkosten bij zo'n hoog orderbedrag?
24 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede service, product (raambord) is echter zeer slecht van kwaliteit.
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Leuke designs maar de kwaliteit van de kaartjes viel erg tegen
21 okt 2023
Helaas na 10 dagen de geboortekaartjes nog niet ontvangen
12 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bijna 7 dagen moeten wachten op de kaartjes. Nooit meer.
19 mei 2024
Beste Kenneth,Bedankt voor je review.Wij hebben op 14 mei een mail naar je gestuurd om in contact te komen met je naar aanleiding van de beoordeling. Aangezien we geen contact hebben gehad over dit issue wat te maken had met stakingen bij de postbezorger.Zou je contact met ons willen opnemen? Bij voorbaat dank alvast!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
24 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
We vonden helaas de proefdruk mooier dan het origineel.
1 okt 2023
Beste Simone,Bedankt voor je review.We hebben je nog een mailtje gestuurd om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Helaas hebben we daar nog geen reactie op gehad.Weet dat je altijd nog mag reageren op onze mail.Met vriendelijke groeten,RobinHippe-Geboortekaartjes
4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima bestelproces. Levering en kwaliteit zijn minder.
11 nov 2023
Beste Niels,Hartelijk dank voor je review!Wat vervelend om te lezen dat de levering en kwaliteit niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We hebben je nog een mailtje gestuurd om dit te bespreken, en zodat we mogelijk nog iets voor je kunnen betekenen! Weet dat je altijd op dit mailtje mag reageren, en dan helpen we je graag verder!Met vriendelijke groet,TimTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Mooi kaartje, allen naderhand aanpassen werkte niet
24 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Kaart is mooi. Service Verzending is echter slecht.
31 okt 2023
Beste Jacqueline, Bedankt voor je waardevolle review! Fijn om te lezen dat de kaartjes mooi zijn geworden. We begrijpen goed dat je mooie kaartjes zo snel mogelijk wil versturen. Luxe kaarten hebben een langere productietijd, maar we zullen zeker kijken naar manieren om onze verzendservice te versnellen!Met vriendelijke groeten, Mireille Hippe-geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Kaartjes met misdruk en slechte after service
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaarten, maar uitwerking is niet goed